De transponders kosten nog steeds 24,95 bij Publix. Bij mijn weten krijg je niet de waarde van de transponder als balance op je account, althans dat heb ik niet gehad. Ik heb inmiddels 2 transponders voor onze gasten en 1 sticker voor mijzelf.
Afdrukvoorbeeld
De transponders kosten nog steeds 24,95 bij Publix. Bij mijn weten krijg je niet de waarde van de transponder als balance op je account, althans dat heb ik niet gehad. Ik heb inmiddels 2 transponders voor onze gasten en 1 sticker voor mijzelf.
Thx Bieg.
Dat van de SunPass Portable transponders wist ik; het aankoopbedrag daarvan kreeg/krijg je inderdaad niet terug als saldo.
Het gaat mij om de sticker (de SunPass Mini), daar kreeg je het aankoopbedrag wel als saldo op je account terug. Maar die bepaling vind ik dus niet meer terug op de website.
Klop Michael, ik heb er één in mijn auto zitten in Florida, maar ze hebben mij niet geattendeerd op de cashback. Zal dus wel niet meer gelden.
Wat ik begrepen heb uit een email van Sunpass is dat bedrag wat je eerder als tegoed kreeg met de stickers vervallen.
Wij zitten in Davenport en gaan naar WDW en Seaworld misschien nog even naar Kelly park zijn hier eigenlijk veel tolwegen ?
Ik zit ook ff mee te lezen want hier weten we ook nog niet wat we ermee moeten eigenlijk.
Heb ook vernomen dat als je bij Alamo huurt en je niks regelt van transponder of stikker je ook via de poortjes
door kunt rijden en dit achteraf via je CC afgeschreven wordt.??
Iemand hier ervaring mee??
Ilse,
Met een auto van Alamo kun je gewoon onder de poortjes doorrijden want die maken gebruik van "Toll by Plate" voor een gering bedrag per huurperiode en uiteraard de tol kosten voor de tolpoortjes waar je gebruik van maakt. Velen maken hier gebruik van omdat het systeem van Alamo erg goedkoop is in vergelijking tot een aantal anderen. Degene van het forum die er geregeld komen schaffen vaak een transponder aan voor het gemak en die halen de kosten er in een aantal keer ook uit.
Bosevents, Bij de meeste tolpoortjes in/om Orlando kun je nog met geld betalen en het is natuurlijk aan jezelf hoeveel gebruik je van die wegen gaat maken, volgens mij kun je er niet helemaal aan ontkomen maar eerlijk gezegd probeer ik het ook nooit en accepteer die paar dollar aan tol kosten.
Anthon14,
Thnx voor je antwoord. Dat bedoelde ik inderdaad. Ik schrijf het hier even op.
Dan zullen we daar wel voor gaan denk ik want dat lijkt me voor ons wel t makkelijkste.
Wij betalen gewoon bij de poortjes, de ene keer muntjes in de bak gooien de andere keer bij een medewerker. Wij maken meestal alleen gebruik van de tolpoortjes op weg van en naar de luchthaven en deze manier bevalt ons prima.
Je verdient een transponder ook nog op een andere manier terug:
Je krijgt namelijk vaak korting op de tol en dat kan oplopen tot vrijwel 1/3 van het bedrag.
Cash en toll by plate zijn het volle tarief.