Nu maak je me nieuwsgierig: waarom vind je deze te duur? Heb je deze ergens anders goedkoper gezien?
Afdrukvoorbeeld
Ik vind het te duur. Mening he :)
Met welke hebben jullie de beste ervaring. Ik zoek nog een navigatie voor 1 oktober. Mijn zus komt echter over in september en zij kan er dan mooi een voor me meenemen. Hoef ik niet de eerste dag me wezenloos te zoeken en ook geen gebruik te maken van de dure systemen van de autoverhuurmaatschappij.
Gewoon hier kopen, alles lekker in het Nederlands, en echt niet duurder dan in de USA. En USA kaarten kunnen er ook gewoon op ;)
Welke ??? dat is persoonlijk.
Wij waren dit jaar vergeten om de Navi mee te nemen op vakantie en hebben een nieuwe gekocht :(
De Nuvi 1300 die we in juli 2010 hebben gekocht is nu te koop. (Twee systemen is een beetje overdreven). Hij is 7 weken gebruikt. Compleet in de doos. Mocht je interesse hebben hoor ik het graag.
Heb je geen smartphone? In dat geval kun je eens nadenken over navfree, dat is gratis, misschien goed genoeg voor een vakantie van 3 weken?
Ik heb geen smartphone en ook ( nog) geen tablet dus dat gaat het niet worden. Bovendien heb ik al jaren last van een VS virus en ga steeds vaker er zelf opuit in plaats van een georganiseerde rondreis dus het is ook voor de toekomst handig om een navigatie te hebben.
Wij wilden geen navigatie in onze huurauto, maar toen we de auto haalden kregen we een "luxury", daar bleek al standaard navigatie in te zitten (+satelietradio), werkte perfect!!