Wanneer vlieg je Jose?
Afdrukvoorbeeld
Wanneer vlieg je Jose?
Heen 3 mei terug de 31ste. ( tenminste dat hoop ik...mijn man heeft van de week zijn enkel gebroken en zit nu in het gips, dus wordt nog spannend of hij op tijd weer "mobiel" is).
dank je wel
Om aan alle onzekerheden van hierboven even een einde te maken.
ArkeFly heeft nu op haar website de tijden veranderd van de vrijdagvluchten voor het gehele zomerseizoen 2013.
Ook dit jaar weer waren de tijden die ArkeFly eerder publiceerde niet de actueelste te zijn (net als vorig jaar) en de tijden welke 2 maanden geleden zijn gepubliceerd op mijn website www.vliegschemas.nl wel. De vertrektijden die ArkeFly nu op haar website vermeld zijn gelijk aan de tijden op www.vliegschemas.nl. Oftewel de vertrektijd vanaf Amsterdam op de vrijdagen is nu ook 13.15 uur. (op enkele data in april en mei om 15.15 uur) Als het goed is zijn deze tijden ook aangepast op "mijn arke" of "mijn arkefly"
Hoi,
inderdaad, de tijden op mijnarke zijn aangepast.
Wij hebben dus op onze laatste dag meer tijd om nog iets langer van Orlando te genieten.... :)
Orlando Sanford 13-9-2013 Vertrektijd: 19:15
Amsterdam 14-9-2013 Aankomsttijd: 13:20 (volgende dag)
Haha inderdaad je had gelijk :) De tijden zijn veranderd!
thx voor het in de gaten houden.
OR317 | 20-09-2013 | vertrek 13:15 | aankomst 18:10 | AMS -> SFB
OR318 | 18-10-2013 | vertrek 21:45 | aankomst 13:20 | MIA -> AMS
Ik ga het in september maar is een keer proberen met ArkeFly naar Miami...
Nog 6 weken. Ga er zo langzamerhand maar van uit dat het 13:15 uur wordt. De site van Arkefly en Vliegschemas.nl geven 13:15u aan. Alleen de aankomsttijd verschilt. Arkefly.nl komt aan om 18:10 terwijl vliegschemas 17:30 aangeeft. Ga toch maar uit van Vliegschemas. Arkefly gaat er 40 min sneller over doen alleen weten ze dat zelf nog niet! ;)
Hallo Skunkman,
De 40 minuten verschil wordt ook uitgelegd op mijn forum.
Arkefly hanteert in haar correspondentie altijd een aankomst tijd welke 40 minuten verder ligt dan de daadwerkelijke geplande aankomsttijd op de luchthaven.
OFtewel op uw tickets komt 18.10 uur te staan, maa rop de borden van de luchthaven 17.30 uur.
De tijden op www.vliegschemas.nl kloppen dus (wederom) wel degelijk.
Ik zal deze informatie ook op mijn website zetten op de ArkeFLy pagina, ik krijg hier veel vragen over namelijk.
Groeten en een fijne vakantie toegewenst