Het gaat idd niet, bij ons bezoek was er iemand een paar keer
mis door de verkeerde vinger te scannen bij het vervolg bezoek
de Mickey geeft dan blauw licht en mag je niet binnen
Afdrukvoorbeeld
Het gaat idd niet, bij ons bezoek was er iemand een paar keer
mis door de verkeerde vinger te scannen bij het vervolg bezoek
de Mickey geeft dan blauw licht en mag je niet binnen
Wij zijn druk aan het zoeken naar de kaartjes die we willen vorig jaar geen Disney gedaan maar willen we dit jaar zeer zeker wel. Nu was er laatst een topic over t maken van een account, magic bands ed..... ik kan het niet meer vinden???? kan iemand me er aan helpen??
Bedoel je deze: http://www.floridaforum.nl/showthrea...disney-account
En anders vraag je het gewoon nog een keer :) want volgens mij staat veel van die info over allerlei topics verdeeld.
was mijn topic idd
als je Magic Bands wil aanschaffen raad ik je aan om eerst even bij de Disney store bij de Vineland Premium Outlet te kijken
daar werden er namelijk voor 4,99$ verkocht..
vond het achteraf jammer dat ik er al aangeschaft had
Laat het enkel weten voor wie nog kijkt voor tickets: deze site https://www.orlandoattractiontickets...-Switch-Ticket met een zeer hoog trustpilot score biedt een orlando switch ticket combo aan voor £436 waarin een 14-ultimate hopper +fun Disney pass inzit (promo tot 20 april + memory maker inclusief) en een 2-park Universal 14-days unlimited.
Via een ander Orlando forum vond ik ook de kortingscode MSE5 voor een £5/ticket korting.
Verzending naar Belgie: £12.
Inmiddels is dit werkelijkheid geworden (bron: http://www.orlandosentinel.com/busin...226-story.html )
De tickets zijn dus afhankelijk van de drukte, op de officiele site van Disneyworld heb je een kalender waarop je de gewenste data kunt selecteren.
Value:$ 105 Magic Kingdom / $ 97 Epcot, Hollywood Studios & Animal Kingdom
Regular: $ 110 Magic Kingdom / $ 102 Epcot, Hollywood Studios & Animal Kingdom
Peak: $ 124 Magic Kingdom / $ 114 Epcot, Hollywood Studios & Animal Kingdom
Onder het mom van het verminderen van de drukte in de parken wordt deze prijsstijging verkocht aan het grote publiek. Ik ben voorstander van het verminderen van de drukte maar dit lijkt mij persoonlijk meer op nóg meer geld willen verdienen. Dit kan ook komen omdat ik zelf op dit moment aan de schoolvakanties ( en dus peak dagen) vastzit. :(
Dat gaat weer een excel sheet worden voor de volgende trip.
Losse prijzen vergelijken met een 7 daagse park & more kaart.
Nog even en we hebben weer het oude systeem met A-rides en los bij betalen, hoop niet dat ik ze op een idee breng :rolleyes:
Wij willen dit jaar slechts 2 dagen naar een park, 1x Animal Kingdom en 1x een waterpark. Waar kunnen we het beste kaartjes kopen?
Schoonouders gaan dit keer mee en die willen graag naar Magic Kingdom toe ipv Animal Kingdom, we hebben gezamenlijk één auto. Kan ik hun gewoon afzetten en zelf doorrijden of?
Je kunt de kaartjes gewoon los kopen bij Disney, 1-dagstickets zijn online niet goedkoper (soms wel duurder dan aan de kassa). In principe is een los dagkaartje voor AK en een los dagkaartje voor waterpark goedkoper dan de 1 day park + water parks fun & more (weliswaar krijg je bij de 1 day water parks fun & more dagkaart - 2 dagen waterpark bezoeken ipv 1) het verschil uitgaande van de 'regular pricing' is $4. $175.58 voor 1 animal kingdom kaartje en 1 waterpark kaartje, $179.99 voor de 1 dag animal kingdom en 2 dagjes waterpark. Je kunt aan het parking plaza van het magic kingdom doorgeven dat je 2 personen komt afdroppen, dan hoef je niet te betalen voor het parkeren en wijzen ze je de weg naar de drop-off locatie, vervolgens kun je zelf doorrijden naar het AK.
Dankje! Het voordeel van vooraf boeken is dat je niet meer in de rij hoeft te staan, toch?