Re: wat is verstandig MAGIC Hopper Ticket met WATERPARK
Ik kan Pascal's antwoord alleen maar beamen.
Vorig jaar april/mei zijn we naar Florida geweest.
We hadden een ticket met waterparken en geen hopper.
De 4 Disneyparken hebben we allemaal bezocht. Ze hebben allemaal hun eigen leuke dingen en zijn heel verschillend que stijl. Iedereen heeft natuurlijk zijn persoonlijke voorkeuren maar wij vonden ze allemaal bijzonder om te bezoeken.
Maar onze meiden (toen 8 en 6), en wij zelf trouwens ook, vonden de waterparken ook zeker een aanrader.
Succes met het uizoeken en vast veel voorpret gewenst.
Een andere goedeoptie is het Seaworld/Aquatica combo ticket. Deze zijn gedurende 14 dagen onbeperkte geldig (je kunt dus elke dag gaan zwemmen EN seaworld bezoeken. Als je hierbij ook nog Disney parken wilt bezoeken zou ik zeker geen park hopper ticket nemen.Je moet je echt afvragen of je meerdere parken op 1 dag wilt doen. Als je trouwens ook een zwembad bij je huis/appartement/hotel hebt, is dit ook nog een (beperkte) zwem mogelijkheid om op dezelfde dag als de parken te doen.
Tja de leeftijd van onze kinderen, 35,29,24 en 23 en een peuter van 2 jaar (kleinkind)
maar je kent het wel ze zijn allemaal jong en houden van snelheid ik zie ze niet op de golfbaan. Wij zitten trouwens 17 dagen in Orlando. Zelfs zijn wij met onze jongste dochter 8 jaar geleden ook in Florida geweest hebben toen een flexticket gekocht voor de daaraan gekoppelde parken.
universal studios zeker doen , beide parken zijn echt goed . Hopper zou ik niet nemen maar zeker de waterparken erbij nemen .
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken
Wie kan mij HELPEN???? PLEASE
Ik wil 5 tickets kopen voor Magic Kingdom!
Wij hoeven er maar 1 dag te zijn, dus geen 3 dagen of meer....
Alleen waar zijn de tickets per persoon voor 1 dag het goedkoopst?
Ik wil nu via het internet bestellen op WDW site ($75,-), maar daar lukt het mij niet om te bestellen....
HELP ME AJB!!!
Ed (we vertrekken op 20 juli)
Wij zijn er 10 dagen geweest. We hadden een 7 dagen kaart met hopper, enkel de 4 parken. En om eerlijk te zijn die hadden we nodig. Niet zozeer de hopper, maar eerder de 7 dagen :) Het was er namelijk zo warm (34 graden) dat een verblijf in een park van 's morgens tot 's avonds er toch echt niet in zat. Onze tip: met deze temperaturen moet je vooral niet teveel hooi op je vork nemen :)
Wij hadden geen hopper maar een 7 daagse base ticket (en een splash pool thuis, dat wordt volgend jaar verruild voor een zwembad) en we hebben de hopper niet een keer gemist. Eén keer is mijn man + oudste zoon s avonds naar MK teruggegaan voor het vuurwerk, de rest van de dagen vonden we het ergens tussen 3 en 5 uur meer dan genoeg. Onze kids waren 5 en 6 dus misschien een iets andere situatie maar vergis je inderdaad niet in de temperatuur.
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken
Wij hebben afgelopen vakantie (mei) onze tickets laten omzetten naar unexpirational en nu zitten er nog 3 dagen op + 7 dagen waterpark. We hebben hiervoor nieuwe kaartjes gekregen. Zouden we door opa + oma kunnen laten gebruiken en zelf nieuwe kopen? Ik zit hieraan te denken omdat we dus nieuwe kartonnen kaartjes hebben gekregen en hier zit nog geen vingerafdruk op?