In december gaan wij met de familie (5 personen) naar florida, heeft iemand misschien een tip of ervaring qua villa in de buurt van Fort meyers beach?
Alvast bedankt:)
Afdrukvoorbeeld
In december gaan wij met de familie (5 personen) naar florida, heeft iemand misschien een tip of ervaring qua villa in de buurt van Fort meyers beach?
Alvast bedankt:)
Crescent lakes is een mooie rustige omgeving en de huizen zien er allemaal netjes en verzorgd uit.
Tja het ligt iets verder van de parken, maar wat is een half uurtje rijden.....valt toch wel mee?
Ik twijfel tussen een villa in Crecent lakes en Lindfields. Die in lindfields ziet er iets minder indrukwekkend uit maar er zit wel alles op en aan, en is (volgens mij..) dichter bij disney en supermarkten, daarnaast is hij ook goedkoper. Toch twijfel ik.. Kan iemand iets zeggen over de 2 buurten?
Ik ben in juni eens door Lindfields heengereden om te kijken hoe het er daar uit ziet.
Eerlijk gezegd vindt ik persoonlijk de community erg tegenvallen, maar er zullen ongetwijfeld medeforumleden zijn die hier anders over denken.
Met Crescent Lakes heb ik geen ervaring, maar als je de villa daar mooier vindt moet je gewoon de extra rijtijd ervoor over hebben en voor die villa gaan.
Zelf zitten wij nu ook op een dikke 20 min rijden van Disney overigens.
Lindfields is geen community, maar een subdivision. Een gewone wijk, zeg maar, zonder hek en zonder clubhuis, zwembad e.d. Maar wel een erg rustige wijk.
En die is bewoond door een mix van lokalen en toeristen. Een wat oudere wijk inmiddels, en zo ziet het er op sommige plekken ook uit. Maar de huizen (i.i.g. die wij huren) voor de verhuur zien er prima uit, zowel buiten als binnen.
En ook de rest van de wijk wordt goed onderhouden, behoudens rondom de enkele leegstaande huizen, die je overigens in iedere community wel vindt.
Disney is een 15 minuten rijden, supermarkten en restaurants om de hoek.
Wij zijn i.i.g. erg tevreden met de huizen die we in Lindfields huren, maar zo heeft ieder zijn eigen opvatting
Gerrit geeft een mooie omschrijving, zoals ik het ook eigenlijk wilde zeggen ;)
Zelf geven wij altijd de voorkeur aan de nieuwere wijken omdat wij die bouwstijl zo mooi vinden ( luxe probleem )
Ook hier bij ons ( Watersong ) zie ik best wel leegstand en ook veel nog onbebouwde kavels, zonde eigenlijk...
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb nog steeds mijn zinnen gezet op de villa in Crescent lakes, maar ik heb nog nooit iets via een particulier geboekt, en vind het een beetje eng.
Het is dit huis: http://www.homeaway.nl/Florida/Orlan...D_link_LPROP_1
Ik krijg snel en goeie reacties van de verhuurder, maar ze wil niet het adres geven oid zodat ik het kan opzoeken op google maps om andere huurders te 'beschermen'. Is dat normaal? haha ik zoek nu overal iets achter..
Ziet er inderdaad mooi uit! Ik heb ook geprobeerd het huis te vinden maar het is me (nog) niet gelukt. Wel vreemd dat ze je niet eens de straat willen zeggen hoor. Wij zoeken een potentiële villa altijd op Bing Maps en vragen de eigenaar dan of het dat en dat huis is. We krijgen altijd antwoord op de vraag welke straat het is. Voor ons is het nl. erg belangrijk te zien welke richting de pool ligt. Vaak zeggen ze zuid en dan ligt het toch echt niet op zuid.
Ze vertelde alleen het volgende:
I am not sure why it was a problem but a recent enquirer asked whether we were near the school shown on Google. As that was a concern to him I though you may like to know the answer. No we are at the other end of Crescent lakes so if you Google it we are to the North to North West end of the site nowhere near the school, the school actually is not on Crescent Lakes but there is a purpose built road with pedestrian access for parents to park and collect at the entrance to Crescent Lakes. The school is very small and has no impact at all on the area.
Misschien dat je het zo kan vinden? Mij is het helaas (nog) niet gelukt..
Heel apart dat ze jullie het adres niet geven, je wil toch weten waar je komt te zitten. En wat er in de omgeving staat... En de ligging qua zon is volgens mij ook niet onbelangrijk...