Je hebt 2 x een nieuw vluchtschema gekregen, niet nieuwe eTickets...
Wanneer deze zijn uitgegeven dan kunnen deze niet meer veranderd worden...
Afdrukvoorbeeld
@Lelli Kelly;
wij vliegen op 3 nov terug was 2 nov maar op 1 nov gaat winterseizoen in en dan worden veel vluchten gewijzigd. Dat je dus twee keer nieuwe tijdne hebt gekregen is niet gek gezien de seizoenswisseling. Wij waren hier voor ook gewaarschuwd door reisbureau maar toch schrik je wel als je een mailtje krijgt met wijziging als kop..
Calimero: julllie blijven dus een dagje extra door de seizoenswisseling. Dat is in ieder geval beter dan eerder naar huis te moeten :-)
Corrus: we hebben wel nieuwe etickets gekregen. Er staat in de mail "dit is uw nieuwe eticket. U wordt geadviseerd een kopie van dit e-ticket bij u te dragen, wanneer u op reis gaat".
Ook DAT klopt al niet...
eTickets heb je helemaal niet nodig om te reizen/vliegen...
Een geldig paspoort is ruim voldoende om in te checken en de instapkaarten te verkrijgen...
Maar ik vind het prima hoor... :mrgreen:
Klopt Corrus, maar Martinair stuurt het wel zo op als Lelli Kelly het zegt. Ook ik heb al 3 wijzigingen gehad en elke keer weer een nieuw e-ticket waar ze van zeggen dat je dat mee moet nemen. Maar idd, paspoort is meestal het enigste waar ze naar kijken...
MartinAir zegt wel vaker rare dingen :)
Hey,
Ik ben afgelopen Maart met Martinair naar Florida gevlogen. Ik vertrek zondag weer met Martinair naar Florida. Nu keek ik op de site van Martinair en daar zie ik dat ik tot 10 kilo handbagage mag meenemen. Echter in maart bij het inchecken op Orlando wees de baliemedewerkster me erop dat de handbagage niet meer als 7 kilo mag wegen.
Ik neem aan dat de informatie op de site toch juist is???
Greetz
Ik zou gewoon van de 10 kg uitgaan. Dit is wat elke maatschappij hanteert.
7 kg is wel een heel raar getal. Misschien krijgt die mevrouw een bonus per kg minder :)
7 kilo zou 15 lbs kunnen zijn....
en met even Googlelen op "carry on 15 lbs" kom ik verschillende maatschappijen tegen die dit schijnen te hanteren.
Dit is een leuke link om te zien hoe verschillend de maatschappijen er over denken:
http://honeymoons.about.com/od/airli...size-limit.htm
Knaapje
Sommige maatschappijen staan 18 kg toe. Dan moet je volgens mij echt stenen in je trolley doen :)