Klopt daar had ik ook al op gekeken.
http://www.zoover.nl/verenigde-state...y-resort/hotel
Zie de tip van de tweede recensie.
Grtjes
Afdrukvoorbeeld
Klopt daar had ik ook al op gekeken.
http://www.zoover.nl/verenigde-state...y-resort/hotel
Zie de tip van de tweede recensie.
Grtjes
Wij hebben regelmatig diverse parktickets bij de Walmart gekocht, bij de ene Walmart is een aparte "stand" voor de kassa en bij de andere een balie in de winkel. Daar liggen lijsten met de actuele prijzen deze heb ik ook nooit op hun site zien staan. Het loont ook zeker de moeite om even te kijken bij het Tourist Information Center die is gelegen aan de International drive, zij hebben ook vaak erg leuke deals!
Dit is heel handig om te weten! Gaan wij daar ook eens kijken aankomend jaar :)!
Verwacht er niet te veel van, kaartjes voor WDW/Universal zijn misschien een paar dollar minder maar verder scheelt het niet veel waar je ze ook in de omgeving van Orlando koopt, en als dat wel zo is dan zit je eerst 2-3 uur op een verplichte timeshare presentatie. Verstandiger is het om ze vooraf te bestellen bij bijv. attraction-tickets-direct.co.uk (bijv. de Disney's 7 day ultimate ticket (in de VS niet verkrijgbaar) of het Universal 2 parken 14 dagen toegang ticket).
Twee jaar geleden bij het Tourist Information Center Sea World tickets voor 50 dollar gekocht, was bij andere aanbieders alleen voor inwoners maar bij hun mocht je als toerist deze tickets kopen. Ook geen timesharing ofzo. Soms hebben zij dit soort akties.
We hebben na heel veel gesteun en gekreun besloten, slechts 2 dagen naar WDW te gaan.
Wat is nu wijsheid, te wachten of toch al te bestellen?
Bij Disney zelf kosten ze op dit moment $ 409 voor 2 personen.. Dit lijken so far de goedkoopste tickets, of zit ik er nu helemaal naast?
Voor de tickets voor enkele dagen is volgens mij Disney meestal het goedkoopste, pas bij meerdere dagen zie je bij andere aanbieders goedkopere tickets.
Misschien al eerder gevraagd, maar kan het zo snel niet vinden. Zijn de kaartjes van Disney op een of andere manier gekoppeld aan de persoon? Met andere woorden; als ik een entreekaartje koop voor bijv. 10 dagen, kan ik dan dag één gaan, en iemand anders dag twee op dezelfde kaart? Of kan dit niet?
Volgens mij kan dat niet. Wij moesten afgelopen keren bij ons eerste bezoek een vingerafdruk registreren en deze moesten we bij elk bezoek doen dus dan kan een ander persoon er geen gebruik van maken.
De tickets zijn persoonlijk. Bij de entree van ieder park staan zuilen waar je het kaartje tegenaan houdt en je vinger scant. Als het Mickeyhoofdje groen wordt, mag je naar binnen. Koop dus ook nooit meerdagen kaartjes waar nog een aantal dagen van resteren. Dat is verboden en zou dus ook niet moeten werken (vanwege de vingerscan).