Re: Vliegtickets voor 2010
Ik denk omdat er helemaal geen nieuw ticket geboekt moet worden maar slechts opnieuw moet worden geprint. Ik vraag me af of het niet beter is gewoon contact optenemen met Martinair,...misschien kunnen zij het ticket aanpassen tegen een kleine vergoeding neem aan dat dit regelmatig zal voorkomen behalve geslacht zijn er geen wijzigingen en zij zullen toch ook begrijpen dat het is om een gezamelijke fout gaat. De gedupeerde in dit geval het heeft nagelaten om te controleren maar wat ik al eerder zei, je controleerd of de naam en data goed zijn ingevuld en het geslacht hoort daar inderdaad ook bij. Bij mijn dochtertje kon het tenslotte ook kosteloos worden aangepast,.....het kan dus wel.
De ticket zal moeten worden "ge-reissued"
Martinair rekent hier EUR 100,- voor...
Maar Dan moet WTC dit doen, bovendien gaat WTC hier ook nog eens geld voor rekenen, want zij hebben het werk er aan...(en da's méér werk dan je zou denken)
Dus het verhaal van een nieuw ticket kopen ad € 601 en € 400 terugkrijgen is dus niet helemaal de waarheid ? Kun je dan in zo'n geval niet beter rechtstreeks met Martinair contact opnemen of werkt dat niet zo als je een ticket via WTC hebt gekocht?
jawel hoor... re-issueing = nieuwe ticket uitgeven...
Bovendien weet je niet onder welke voorwaarden destijds de ticket is verkocht...
Sommige tickets kun je uitsluitend re-issue'en voor 100% van de ticketprijs
Ik zit te zoeken naar tickets voor eerste twee weken van oktober. Dacht ik een goede deal gevonden te hebben, blijkt World Ticket Center maarliefst bijna 70 euro aan verborgen kosten te hebben. Op 1 ticket!?
Zie hier:
http://content.screencast.com/users/...07-08_2336.png
Als je weet waar ik dit ticket wél onder 500,- kan boeken, hoor ik het graag!
Hm raar geval, op alle andere sites is dat ticket zo´n 150 euro duurder.. zelfs direct via Continental is het goedkoopste retourtje op die data 648 euro..
€ 509 Bij connections.be , wel 2 x overstappen op de terugreis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
A.Hofman
€ 509 Bij connections.be , wel 2 x overstappen op de terugreis.
Niet echt een optie; extra overstap, aankomst Orlando veel later, vertrek Fort Myers veel vroeger én 6 uur overlay. Leuke prijs, maar niet interessant voor mij.
Marco,
Kijk eens via www.Kayak.com.
Kan je ook een alert op zetten.
Nu kan je do 30/9 tot do 14/10 met Aer Lingus nog voor zo'n EUR 487 incl kosten boeken. Overstap op Dublin heen en terug. Vliegt niet op vrijdag.
Ik weet niet of dat een optie is.
Op andere dagen via Expedia.nl ook goede tarieven in combinatie met een hotel.
Knaapje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Royy
Hm raar geval, op alle andere sites is dat ticket zo´n 150 euro duurder.. zelfs direct via Continental is het goedkoopste retourtje op die data 648 euro..
Dat zie je regelmatig. Een ticket is dan op de site van de maatschappij zelf duurder dan via een tussenpersoon.
Knaapje