Re: Vliegen met United Airlines
Wij hebben het er hier dus net over dat we met de overstap op de heenweg eigenlijk nooit rekening houden met het missen van de bagage als je Amerika in komt. Nu hadden wij dat op de heenweg en haalden we nog net de volgende vlucht terwijl we een ruime overstap hadden maar ik zag net bij Pieter en Petra hetzelfde verhaal op hun blog van de heenreis.
Zo zie je maar dat je altijd afhankelijk blijft van vele factoren die je niet in de hand hebt.
Helaas lukt het niet iedereen om AL zijn/haar bagage mee te nemen als handbagage Guus. :D:grin:
En ik maak me verder nooit druk om het missen van bagage, dat is een risico van het reizen. Ook nu zijn wij weer de gelukkige die in afwachting zijn van de laatste koffer die verdwaald is. Het is alleen jammer dat juist in die koffer de cadeautjes zitten voor het thuisfront en de toilettassen, dus voorlopig kan ik me niet scheren. :-\"
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
verwijderd
En volgens mij zoudenonze mede Florummers Pieter en Petra (PENPE) gisteren met United terug gevlogen hebben. We zullen nog wel even moeten afwachten voor we dit op hun blog zullen kunnen lezen. ;-)
Wij zijn zaterdagmorgen teruggevlogen vanaf Orlando, de problemen waren toen inmiddels al opgelost. Voor de vlucht Orlando > Washington was een Boeing 767 ingezet om het ontstane capaciteitsprobleem op te vangen en deze was dan ook fully booked. Er stonden zeker nog 15 passagiers op standby en er werden ook vrijwilligers gevraagd om een latere vlucht te nemen.
De 767 ging vanaf Washington naar Amsterdam dus hoefden we niet naar een andere gate dus da's dan wel weer makkelijk :-\"
Groetjes,
Pieter
ik neem in mijn handbagage altijd een stje kleding mee badkleding en andere schoenen en toiletspullen in mini uitvoering......en ja hoor vorig jaar troffen we het voor de 1e keer dat we een koffer mistten....geen probleem want we hadden alles genoeg....en daags daarna werd de koffer gebracht.....
een goed tip van mijn reisagent was je kleding verdelen over de twee of meerdere bagages zodat je altijd van 1 valies zou kunnen leven mocht de andere vertraging hebben.
Dus als ik het goed begrijp ga je met 2 valiezen per persoon reizen???
Is dat niet een beetje overdreven???
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
corrus
Dus als ik het goed begrijp ga je met 2 valiezen per persoon reizen???
Is dat niet een beetje overdreven???
Hoezo, doen wij ook :lol::lol:
Valies=koffer
en niet koffer en trekteckletje...
En jij reist volgens eigen zeggen met 1 koffer en 1 trekteckeltje p.p.....