Dank allen!
Ik denk het enige wat mij te doen staat: De vakantie volhangen met mooie priceline-hotels en daarna kijken of we geld overhebben voor een villa :D
Afdrukvoorbeeld
Dank allen!
Ik denk het enige wat mij te doen staat: De vakantie volhangen met mooie priceline-hotels en daarna kijken of we geld overhebben voor een villa :D
Maar je kunt echt wel een villa voor korte tijd huren hoor! Op Craigslist kun je vaak ook wel wat vinden.
Hoi allemaal,
Kent iemand deze villa en omgeving?
http://www.homeaway.nl/vakantiewonin...url_text_LPROP
De villa ken ik niet van binnen, maar we hebben er 2 keer net om de hoek gezeten, dus zijn er vaak langs gereden.
Indian Creek is een rustige community, zonder clubhuis of gemeenschappelijk zwembad. Sinds een paar jaar gedeeld door een tolweg, en dit huis staat in het deel "over de brug".
Je zit zo'n 10 autominuten van Disney en 5 van Formosa Gardens, met zijn supermarkt, winkeltjes en behoorlijk wat restaurants. Publix en Wal*Mart ook op resp. 10/15 minuten.
Bedankt Gerrit.Ik neem aan dat Homeaway wel een goede organisatie is ?
Homeaway is geen verhuurorganisatie hoor...
Het is een een veredelde advertentie site, meer niet...
Wij hebben een paar keer via zo'n site geboekt en nooit problemen gehad. Het contact met de verhuurder/eigenaar voordat we daadwerkelijk boeken is wel belangrijk.
We gaan in mei naar Florida en willen voor 6 dagen een villa huren.. Ik heb een villa op het oog en heb ook contact gehad met de (britse) eigenaresse. Ik wil opzich gaan boeken, maar hoe weet ik zeker dat het allemaal ok is? De recensies zijn ok, maar ik weet niet hoeveel dat zegt. Hoe doen jullie dat?
Ik heb ook helemaal geen idee wat een goede locatie is, deze villa ligt in crescent lakes, is dat ok?
Alvast bedankt!
Crescent Lakes ziet er goed uit maar ligt erg ver van alles.