-
Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc
Wijzelf gaan al voor de derde keer met onze eigen TOMTOM naar Amerika en die kaart is inmiddels bijna 4 jaar oud. Om te vermijden dat de GPS ter plaatse een adres niet vindt, zoek ik thuis vooraf alle adressen op via Google Earth en geef dan de coördinaten in plaats van het adres in, waarna ik de locatie de naam van de bestemming geef en opsla bij favorieten. Zo brengt onze GPS ons telkens feiloos tot bijna op de meter op de juiste bestemming.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
mj19
Heb de 1005 World voor Amerika aangeschaft. Leuke meevaller is dat je via ING deze voor de helft van het geld aan kan schaffen.
Klopt, zag het net te laat, maar kost je wel rentepunten, en ik weet niet of je dan het voordeel van de 50 euro hebt! (ING is geen winkel, je krijgt geen bon!!):-k
maareh....mooi is ie he!
-
Citaat:
elstars
Klopt, zag het net te laat, maar kost je wel rentepunten, en ik weet niet of je dan het voordeel van de 50 euro hebt! (ING is geen winkel, je krijgt geen bon!!):-k
maareh....mooi is ie he!
Krijgt gewoon een factuur dus wellicht dat je het wel terug zou kunnen krijgen. Ga het natuurlijk wel proberen. Wat moet je anders met je rentepunten ;). Bovendien zitten er veel extra's bij. Ben er tot nu toe erg blij mee. Hopenlijk in Florida veel voordelen ermee.
-
Jammer dat de live services dan weer niet gelden voor Amerika.
Vorig jaar onze oude Tomtom meegenomen met een gedownloade kaart voor Amerika.
Wat een drama , heeft ons wel een paar keer de verkeerde kant opgestuurd.
-
@mj19
Natuurlijk, gewoon proberen, maar ik meen gelezen te hebben dat het een winkel moet zijn.
Ben benieuw of het lukt. Heb mijn 50 euri "benzinegeld" inmiddels al terug!=D>
-
Citaat:
remon
Jammer dat de live services dan weer niet gelden voor Amerika.
Vorig jaar onze oude Tomtom meegenomen met een gedownloade kaart voor Amerika.
Wat een drama , heeft ons wel een paar keer de verkeerde kant opgestuurd.
Was dat in Florida? Misschien nuttig om even te melden waar.
We hebben het ook een paar maal gehad, maar dat was niet zo dramatisch. Rond Tampa was eea veranderd.
-
Citaat:
elstars
Rond Tampa was eea veranderd.
En rond Miami/Ft Lauderdale zijn wat wegen aangelegd. En dan nog stuurt de TomTom 'ons' niet helemaal de verkeerde kant op, zeker niet als je zo af en toe ook gewoon eens op de borden kijkt. Verder wordt er m.i al jaren niets structureel veranderd aan het wegennet. Het drama ontgaat mij dus ook een beetje. Wij doen het iig nog lekker met onze oude TomTom kaart.....voor zover nodig...;).
-
Wij zijn in 2010 met een verouderde Tom Tom geweest en dat ging prima...
We gaan in 2013 weer en huren dan een Tom Tom via een bedrijf in Noordwijk, 10 euro pw...
Je kan daar gewoon niet zonder Tom Tom zonder te verdwalen vind ik hoor.
-
@motorgirl41;
Heb je dan voor een tientje per week een Navigatie met echt de laatste (meest recente) kaarten??? Das dan een koopje!!
-
Ik kan geen goedkope GPS'jes vinden bij de Walmart / Target / Best Buy / Sears.
Ik ben hier in Florida de afgelopen anderhalve week enkele winkels ingeweest op zoek naar een goedkoop navigatiesysteem, maar kan er geen vinden onder de 99 dollar.
Iemand nog een goede tip waar ik er eentje voor weinig dollars (<$90) kan aanschaffen?