Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken
Op de uk site is tot 8 oktober een aanbieding dat je het dinerpauze gratis erbij krijgt en ook de memorymaker tov 200 dollar. Via de us site is het boeken van hetzelfde arrangement ongeveer 100 euro duurder voor 5 nachten. Dat scheelt veel. Wij hebben voor volgend jaar geboekt. Dit hebben we een paar jaar geleden ook gedaan en het was echt top geregeld. Verder zou ik het dinerplan met 1 tafelservies pakken. Hiermee kun je het disneyontbijt boeken. Dat is zoveel dat je 's middags genoeg hebt aan de snack en dan heb je je avondeten ook nog gratis.
Ontbijt kan ook met het quick menu ;)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Niels82
Ontbijt kan ook met het quick menu ;)
Ja dat kan zeker maar dan is het alleen een entree en drinken. Lunch is entree, toetje en drinken. Voorbeeld: Ontbijt in Old Port Royale (Caribbean Beach). Je neemt de bounty platter voor $8,99 met drinken. Of lunch en je neemt de Angus bacon cheeseburger voor $11,19 met drinken en als toetje een Mickey ice cream bar voor $3,99. Je lunch is dus $6 duurder. Dus het is slimmer om je ontbijt out of the pocket te betalen en je lunch met het dining plan.
Mee eens Mushu,
Zie ook veel mensen advies geven om in de ochtend idd een snack te pakken gezien sommige snacks (zoals cinamon roll) enorm zijn. Hetzelfde bij andere parken. En dan uitgebreide lunch en diner te pakken.
De upgrade naar full dinner is alleen interessant als je aan tafel bestelling wilt hebben en dus meer experience wilt dan anderen.
Maar dat is wat ik erover lees, niet uit ervaring :)
Over de kaartjes (Magic Kingdom), deze waren vorige week het goedkoopst bijde Wallmart, $95,- incl tax. (1 dags)
Loont zeker de moeite om even te kijken bij het Visitors Center aan de International drive, dit word gerund door vrijwilligers en zij hebben vaak leuke aanbiedingen http://www.visitorlando.com/plan-you...isitor-center/
Wat een bizarre prijzen hé..... 95$ p.p. met een actie.
Disney tickets voor 1 dag zijn altijd al duur geweest. Als je meer dan 3 dagen gaat dan is de dagprijs stukken lager.
Re: Disney tickets wallmart
Interessant. Dat wist ik niet. Ik heb op de website van Walmart gekeken maar daar staan ze niet. Ben benieuwd.