Re: Vliegen met United Airlines
Wat voelen mensen zich gelijk aangevallen zeg :(
@PENPE, je hebt het over we, dus er is dan niets mis met 2 trolleys toch? Want het geldt per persoon. Ik heb het over 1 persoon die 2 trolleys mee neemt. En dan ook nog eens groter dan de toegestane grootte.
Ook met kleine rugzakken heb ik geen probleem, want dat is ook toegestaan. Ik heb het meer over de grote rugzakken die ook nog eens meegenomen worden.
vraagje rond economy plus:
hoe boek je het voordeligst en is het echt waard?
als ik mijn seats bekijk voor mijn komende vluchten ('12) vraagt united $99 per seat/vlucht wat op een totaal van $396 komt /vlucht wat redelijk veel is.
Heeft iemand tips?
Economy Plus kun je niet op een bepaalde manier goedkoper boeken...
Hoewel... Indien je méér dan 1 keer zou gaan, kun je een annual Eco Plus kopen...
Alleen dan ben je voordeliger uit...
Of 't het geld waard is??
Het hangt er voornamelijk af van of je het er voor over hebt ja of nee...
Inderdaad zoals Corrus al zegt, als je van plan bent om binnen 12 maanden meerdere keren te gaan, dan moet je gewoon die annual nemen.
( Kost voor 1 jaar voor 2 personen iets van $425 volgens mij en ik vindt het 't geld echt waard )
Groetjes vanuit een onweerachtig Orlando,
Pieter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
ruthytje
vraagje rond economy plus:
hoe boek je het voordeligst en is het echt waard?
Vaak hoor ik bij de gate bedragen die iets lager zijn dan de bedragen die jij nu noemt. Is natuurlijk wel afhankelijk van de beschikbaarheid. Ik zou alleen voor economy plus gaan indien je lang bent c.q. nog moet werken (extra ruimte voor laptop). In beide gevallen is de extra beenruimte het geld waard. In andere gevallen is m.i. het voordeel beperkt.
Wij hadden gewoon economy geboekt afgelopen mei en zaten op de terugweg economy plus (gratis). Heeft wel iets meer beenruimte, maar in economy vond ik het ook al goed (man is 1.90 meter).
Oeps, computerstoring legt alle vluchten UA plat. arme passagiers en misschien wel vooral: arme baliemedewerkers. Bron RTL 4
Citaat:
Boze passagiers stapten massaal naar de balies van United Airlines. Op enkele vliegvelden moesten extra bewakers het personeel beschermen. Intussen komt de computer weer langzaam op gang.
En volgens mij zoudenonze mede Florummers Pieter en Petra (PENPE) gisteren met United terug gevlogen hebben. We zullen nog wel even moeten afwachten voor we dit op hun blog zullen kunnen lezen. ;-)
Ik had vanochtend al een ton aan FB berichten hierover (makkelijk toch ?).
Het schijnt inmiddels weer beter te gaan, ze zijn i.i.g. druk bezig het op te lossen.
http://img402.imageshack.us/img402/5230/faceunited.jpg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
verwijderd
We zullen nog wel even moeten afwachten voor we dit op hun blog zullen kunnen lezen. ;-)
What is new.......:-\".
Maar serieus; wij zijn eigenlijk al zo verwend dat we eigenlijk nauwelijks rekening houden met dit soort tegenslag op reis. Moet er toch even niet aan denken om tussen de muitende meute op MCO voor een plekje aan boord te moeten knokken......