Re: Vliegen met Martinair #2
Als je écht op de centjes wil letten, neem dan zelf een zak M&M's mee uit de supermarkt en eventueel nog wat nootjes of andere snacks. De maaltijd is voor normale eters naar mijn mening ruim voldoende. Ik ben een kleine eter en zat behoorlijk vol na het eten. Ik had zelf niet kort tevoren nog ergens gegeten; mijn zoons wél, maar die zijn in de groei :razz: In Economy Class krijg je bij de maaltijd een gratis blikje frisdrank. Daarbuiten moet je ervoor betalen en een klein flesje wijn (2 glaasjes) kost € 3,50. (tip: neem genoeg cash Euro's mee! Eventuele entertainmentsystemen moet je ook cash betalen in EC) Water en vruchtensap mag je onbeperkt drinken tijdens de vlucht. Mijn man en ik hebben zowel op de heen- als op de terugvlucht (Economy Class) ieder een klein flesje wijn genomen. De kinderen (12, 14 en 16) hadden genoeg aan het water en de blikjes fris die ze gratis kregen. We hebben weinig tussendoor gesnoept van hetgeen we zelf hebben meegenomen. We hadden er gewoonweg geen trek in.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Iris02
Zeker 1,5 uur voordat de koffers op de band lagen. Daarna volgt het ritueel van douane, koffers weer afgeven en vervolgens zeker nog 40 minuten wachten voordat de koffers op de volgende band lagen.
Ik begrijp alleen niet helemaal waarom je nu pecies hebt staan te wachten... Totdat je koffers op de volgende band lagen???
Je dient ze alleen te af te geven aan het luchthavenpersoneel, na het afgeven kun je gewoon al doorlopen... Wachten is dan niet meer nodig.
Niet helemaal waar... tegenwoordig moet je op MCO na het landen je koffers ophalen en daarna weer inleveren zodat de security ze kan checken... daarna kom je bij 'De grote koffer ophaalband' terecht waar je jouw koffer weer kan ophalen...
Oh... Dat dit MCO betrof had ik even niet begrepen...
Citaat:
corrus
Oh... Dat dit MCO betrof had ik even niet begrepen...
....De wachttijden van de koffers op Orlando Airport waren wel extreem lang ........
De leeftijd???Corrus....;);)
Knaapje
Citaat:
knaapje
De leeftijd???Corrus....;);)
http://www.mysmilie.de/smilies/goldies/4/93.gifHahaha... :wink:
Martinair stopt met passagiersvluchten
Een kleine tip voor iedereen die de terugvlucht online wil inchecken (met dank aan SCCambuur); vul een dag later in dan je werkelijk vliegt (dus de datum van aankomst). Alleen dan werkt het online inchecken !!!!
Citaat:
Iris02
Een kleine tip voor iedereen die de terugvlucht online wil inchecken (met dank aan SCCambuur); vul een dag later in dan je werkelijk vliegt (dus de datum van aankomst). Alleen dan werkt het online inchecken !!!!
Ik heb voor onze terugvlucht gewoon de datum van de vlucht ingevuld, geen problemen ondervonden met het online inchecken.
Momenteel zijn er weer aanbiedingen bij Martinair voor 499,- naar Orlando!!
En voor een ieder die volgend jaar nog met Martinair wil boeken.....
''Het kan groen (Transavia) of blauw (KLM) worden.'' Of de naam Martinair blijft, is ook nog onzeker. Het voortbestaan van Martinair als vrachtvervoerder staat niet ter discussie.
De luchtvaartmaatschappij blijft in ieder geval in de huidige vorm bestaan tot eind 2011....
Dus volgend jaar kan iedereen gewoon nog met Martinair vliegen als je dat wilt!!
Greetz, Remco