Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik heb de tekst dan ook aangepast :wink:
Afdrukvoorbeeld
Als ik zijn postings goed begrijp heeft hij de auto in Ft. Myers opgehaald.
Kan best zijn, dat er in Orlando dus geen was of niet verhuurd wordt.
Knaapje
graag gedaan ;-)
Alamo.com heeft de boekingssite gewijzigd. Kreeg je tot voor kort als Nederlandse Insider een prijsopgave inclusief cdw en met tenminste 10 % korting en een gratis 2e chauffeur, nu krijg je de prijsopgave exclusief cdw. Wanneer je de cdw (23,99 per dag) apart bijboekt, ben je erg duur uit. Het voordeel van de gratis 2e chauffeur wordt zo volledig teniet gedaan.
De voordelen voor Europeanen zijn dus in de loop der tijd steeds minder geworden. Voor zover ik kan nagaan is het vermijden van de balie afgeschaft en mogen Insiders uit Nederland weer gewoon in de rij. Ik heb er overigens een vraag over in behandeling, maar volgens mij begrijpen ze het probleem niet goed.
Het antwoord op de vraag of het direct doorlopen naar de garage is afgeschaft voor houders van een Nederlands rijbewijs luidt:Daar word je dus niet erg veel wijzer van. Als er recente ervaringen zijn op dit gebied, dan hoor ik ze graag.Citaat:
A passport may be required if using a International Drivers Licence
Met een economy car is er geen upgrade mogelijk als insider toch?
Bedoel je de gratis upgrade? Deze actie loopt tot 31 december van dit jaar en is geldig voor compact-, standard- en midsize cars. Je krijgt dan bij de boeking een kortingscode die direct tijdens de boeking wordt verwerkt. Standard wordt bijvoorbeeld fullsize, wat op zich een goede deal lijkt.
Maarrrrrrr........ ook hier geldt weer dat de huur exclusief cdw van $ 23,99 per dag wordt aangeboden. Weg voordeel, uiteindelijk ben je veel duurder uit.......goed opletten dus.