ja dat is inderdaad wel zo...toen nam ik alleen een handtas mee in het vliegtuig nu de toegestane stuwardessenkoffer afgeladen vol.....
Afdrukvoorbeeld
ja dat is inderdaad wel zo...toen nam ik alleen een handtas mee in het vliegtuig nu de toegestane stuwardessenkoffer afgeladen vol.....
De stewardessenkoffer zit ook nog steeds aan een restrictie vast. Geen gewicht meer volgens mij (correct me if i'm wrong) maar nog wel aan het formaat. Het mag maar lineair 114cm zijn. En per persoon mag je er maar 1 meenemen. Nu heb ik ook totaal geen problemen met iemand die 1 zo'n koffer mee neemt in het vliegtuig. Ik erger me alleen aan de "aso's" die en er 2 bij zich hebben en daarnaast nog een extra tas. En vaak zijn die koffers ook nog eens huge, dat ze bijna niet eens in de bin passen.
nee daan asoos, zijn we niet hebben alleen allebei zo'n koffer bij maar gewoon loei en loeizwaar......
Wat is nu weer een "Stewardessenkoffer" :???:
Een trolley :) Je ziet al die stewardesjes daarmee lopen (net als de piloten en zo)
Oohhh... Gewoon een trolley... een stewardessenkoffer is namelijk geheel iets anders...
Ik dacht al... wat moet je daar nu mee...
nie zo bijdehand.......hahahaha..........je weet wat we bedoelen......
Pardon????
Gewoon dingen noemen zoals ze heten... voordat je mij bijdehand noemt.
Ik niets hoor :) Ik probeer altijd zo licht mogelijk te reizen.
1 schoudertas die ook onder mn stoel geschoven kan worden is voor mij voldoende. Zelfs alleen en koptelefoon en een boek is voldoende voor mij.
Bij mij ging ook niet gelijk een lampje branden hoor. Ik zag voor een stewardessenkoffer een veredelde beautycase voor me :shock:
neeje daar kan nie genoeg in........hahahaha
meestal laad ik hem helemaal vol spijkerbroeken.....