-
Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?
Prijzen(tax/toeslagen inbegrepen):Prijs 6 volwassenen:2.276,40 Prijs 1 kind:336,98 Vliegticketverzekering 31,50 Service fee (14 EUR per passagier): 98,00 Dossierkosten: 15,00 Creditcard toeslag: 10,00 Totale prijs:
2.767,88 EUR
per persoon 400EU
gisteren geboekt bij vliegtarieven .nl
AmsterdamLonden,
Gatwick 22/04BA 811210:0510:15British Airways Londen
,Gatwick Orlando, Intl fl22/04BA 203711:2015:30British Airways
TERUG van NaarDatumVluchtVertrekAankomstAirlines
Orlando,Intl flNew York,JF Kennedy Intl ny
06/05DL 1 16:50 19:45Delta Air Lines New York
,JF Kennedy Intl nyLonden,Heathrow
06/05AA 116 23:30 11:25American Airlines Londen,HeathrowAmsterdam
07/05AA 639813:10 15:30American Airlines
groetjes wil & familie
-
Ik heb zojuist ook mijn tickets geboekt:
Periode (data vertrek en aankomst):
17 december Brussel-New York (Newark)
17 december New York (Newark)-Orlando
1 januari Miami -New York (Newark)
1 januari New York (Newark) - 2 januari Brussel
Maatschappij: Continental
Aantal personen: 2 volwassenen 2 kinderen
Geboekt bij: Vliegtickets.nl
Totaalprijs incl. alle toeslagen: € 2245 incl. ticketfee + reserveringskosten
hele gunstige vluchttijden en korte wachttijd.
-
geboekt 22-04-2009 T/M 07- 04-2009
Amsterdam Olrando vica cersa
heen via Britisch airways een overstap te london
terug via Delta Orlando New York
American airlines New York London, London Amsterdam
vliegtarieven.nl 6 volwassen en 1 kind 2767,88eu gemiddeld nog geen 400 pp
-
ik zou swiss international airlines eens bekijken ik heb daar tickets geboekt vanaf brussel naar miami 9juli t/m 29 juli 581euro. incl taxs vluchtijden zijn ook vrij strak geregelt nergens meer wachttijd dan 2 uur ( je vliegt namelijk van uit brussel naar zurich en dan rechtsstreeks naar miami en op de terug reis ook weer tussen stop in zurich en dan weer naar brussel)
-
wij hebben met delta 635 per ticket betaald op 10 juli via new york en op 1 aug weer terug via atlanta komt wel 315 aan belastingen bij gr donny
-
Hoi,
heb 299€ + 10 euro bookingskosten betaald per persoon voor de periode 21/05 tot 03/06. ga naar www.connections.be. superpromoties voor miami of orlando met american airline. Of telefonisch contact nemen, datums doorgeven en ze zien dat ze aan promoties prijs kunnen geven.
we gaan met vier voor de eerste keer naar orlando, hebben een villa gehuurd in windsorhills resort via lastminutsvillas particulieren = prachtige prijs;-)
-
Leuke prijs. Ik weet niet hoe jullie het doen maar bij mij zoals ik al eerder aan heb gegeven blijven de prijzen vergelijkbaar of zelfs veel te hoog in vergelijking met anderen. Als voorbeeld maar weer de continental vlucht kost rechtstreeks (AMS-MCO 01-06/19-06) €936, hier 1041. Lufthansa zelf 1055,55 en bij hun 1097,54.
-
gisteren geboekt,
Continental Airlines rechtstreeks voor 2 personen:
Heen AMS - MCO 30-05-2009
Retour MCO - AMS 19-06-2009
eTicket Total: 938.60
EUR
-
Hallo
Geboekt voor twee personen
Van 26 november t/m 10 december 2009
Met united van schiphol via washington naar Orlando voor 880 euro.
Op de united site.
-
via webholiday.nl geboekt voor 18 december t/m 4 januari met 5 personen via brussel naar orlando voor 2500 euro, erg goede prijs voor het hoogseizoen!!!
overstappen in philadelphia
-
Periode: 13-11 tm 21-11
Route: Amsterdam - Washington - Miami / Miami - Washington - Amsterdam
Maatschappij: United
Personen: twee volwassenen
Geboekt bij: www.vliegtickets.nl
Totaalprijs: 912 euro
Opmerkingen: inclusief ticketverzekering a 9 euro en creditcardkosten a 10 euro
-
Nou, eindelijk is het dan zover.....
Geboekt rechtstreeks bij Continental Airlines.
Heen 30 juni Amsterdam via Houston naar Orlando
Terug 21 juli Miami via Newark naar Amsterdam.
In totaal 1861,84 incl. taxes en fees voor 2 volwassenen en twee kinderen (4 en 12 jaar).
Volgens mij een mooie deal. Althans ik ben er wel blij mee. Nette tussenstops van rond de twee uurtjes. Dus voldoende tijd voor de overstap, een hapje en een drankje. De stoelen heb ik ook al gereserveerd.
Laat maar komen die vakantie!!:sun:
-
Hoi Allemaal,
Wij, 2 volwassenen en 3 kids, zijn in totaal 1500,/ kwijt voor de tickets.
We vliegen vanaf Brussel, 23 april t/m 5 mei, naar Orlando met een tussen stop op de heen weg in Chicago en op de terug weg New York. Wanneer je van plan bent een huurauto te nemen en het plan hebt om de Everglades te bezoeken zou ik aan vlieg op Miami. Daar vond ik een ticket voor ons vieren voor 1148 euro. Wij hebben geboekt bij Connextions.be
O ja we vliegen met AMerican AIrlines.
Success met de zoektocht en tot ziens in Orlando
Gr Mira
-
Ontving een Nieuwsbrief van Vliegtarieven.nl - misschien dat iemand er iets aan heeft: Link
Miami €143 + 214 tax = €357
Voorwaarden:
- Vertrek: van 05 maart tot en met 01 april 2009 en van 14 april tot en met 31 mei 2009
- Boeken: tot en met 10 maart 2009
- Min: zaterdagnacht
- Max: 1 maand
* 25 euro dossierkorting
-
Eergister bij Exit reizen geboekt voor 20-08 voor €395 pp, all in. Zelfs inclusief de boekingskosten.
Auto huren doen we via FTI.de, ik kom goedkoper uit dan bij USAreisen.de. Zij hebben ook een Equinox-klasse
-
Ik heb gisteren 2 tickets geboekt, ook via exit-reizen. 24 augustus naar Orlando en 7 september weer terug via Miami. De tickets kosten in totaal, incl. annuleringsverzekering, € 890,-!
Nu nog op zoek naar een goedkope huurauto en nog even bieden op wat hotels via Priceline en de vakantie kan beginnen!
-
Hallo,
Periode: 10/04 t/m17/04
Route:BRU-Philadelphia- Tampa / Tampa-Zurich-BRU
Personen: 2 volwassenen
Maatschappij: USAirways
Geboekt bij:www.openjet.nl
Totaalprijs: 1076,58 euro
Opmerkingen: inclusief ticketverzekering, creditcardkosten, annulatiekosten en travelassistent
grtz, Lisje
-
Probeer eens Air Berlin via Dusseldorf www.airberlin.com
Periode: 12/08 - 04/09
Route:Dusseldorf-Miami / Miam-Dusseldorf
Personen: 2 volwassenen en 2 kinderen (7 en 3 jaar)
Maatschappij: Air Berlin, uitgeoerd door LTU
Geboekt bij:www.airberlin.com
Totaalprijs: 2336,-euro
De vlucht wordt uitgevoerd door LTU en uit ervaring weet ik dat de service beter is dan gemiddeld.
Als je bij Airberlin boekt kun je voor 15,- pp zitplaatsen reserveren voor alle lange-afstandsvluchten (10,- Europese vluchten) ofwel 120,-. Indien je een Airberlin servicecard hebt (kosten 60,-) is deze reservering gratis. Ik zal niet alles verklappen maar in bovenstaande regels zit een bespaartip van 60,-.\\:D/
-
Haai,
wij hebben ongeveer 3 weken geleden een boeking geplaatst bij Exit;
nadat deze was bevestigd, vroeg mijn vrouw hoeveel er moest worden aanbetaald.
de dame antwoordde dat dat niet hoefde als we er maar voor zorgen dat het totale bedrag uiterlijk 6 weken voor vertrek bij hun op de rekening staat.
Wij natuurlijk superblij, kunnen we nog ff sparen, waar we gewend zijn een aanbetaling van 25% te moeten doen.
gister werd mijn vrouw gebeld door Exit met de mededeling dat we voor volgende week woensdag een aanbetaling van Euro 2000,= moeten doen.
dit op een totaal van Euro 3113,=
dit maken wij voor de eerste x mee, eerst toezegging dat er niet direct betaald hoeft te worden, en nu ineens wel, en dan nog eens 66 %?!
wat denken jullie hiervan?
groet Harold
Oeps, vergeten:
Periode: 12.12.09 - 04.01.10
Route: AMS-IAD-MIA en MCO-IAD-AMS
Personen: 5 Volwassenen + 2 Kids
Maatschappij: United Airlines
Geboekt bij: Exit Reizen
Totaalprijs: 3113,00
Opmerkingen: inclusief alles; ticket prijzen: 5x 459,= + 2x 409,=
deze prijzen zijn lager dan vermeld op hun site, namelijk 539.
-
We hebben ook weer geboekt. Het is vorig jaar zo goed bevallen dat we nu weer gaan. Florida is verslavend! We vliegen weer met Martinair. Weet dat er een aantal mensen niet zo veel heeft met deze maatschappij, maar tis ons vorig jaar zeer goed bevallen. Bijna leeg vliegtuig, daardoor volop de ruimte en natuurlijk rechtstreekse vlucht.
Periode: 12/04 t/m 26/04
Route:Amsterdam - Miami
Personen: 2 volwassenen
Maatschappij: Martinair
Geboekt bij:www.martinair.com
Totaalprijs: 952 euro
Opmerkingen: inclusief alle bijkomende kosten.
-
Tickets goedkoper? JA!!!
Wij hebben geboekt in december via orbitz.
Onze vlucht AMS-Phoenix / Orlando-AMS is nu $86 pp goedkoper.
Onze vlucht Vegas-Orlando is nu $50 pp goedkoper.
Scheelt bij 4 man toch $544...................
Ik heb gemailed. Wellicht valt er iets te halen. Ze hebben immers 'Price Assurance'.
Keep you posted.
MVG
A3
-
Hi, wij hebben net tickets geboekt op expedia.com dus niet .nl! aangezien de dollar koers gunstig is heb ik nu voor juli tickets voor 585. Daarvoor zijn ze nog goedkoper. Groet, Marit
-
We zijn net terug van Florida en boekten bij <<link eruit>>.
Prijs: 380 € pp
Vlucht met UA van Brussel via Washington naar Miami.
domi
-
Hoi Harold,
ik vind dat inderdaad een erg hoog bedrag voor een aanbetaling. Volgens mij is de aanbetaling nooit meer dan 15% en moeten alleen wel direct de verzekeringen betaald worden.
Laat je me weten hoe het afloopt? ben nl ook aan het kijken voor een reis via Exit en wil dan graag weten wat ik kan verwachten. De offerte die ik kreeg voor de reis New york -florida van 11 dagen in september vond ik niet echt goedkoop, nl €1399 p.p wel inclusief hotel, auto en vlucht maar volgens mij moet het los goedkoper kunnen...
-
haai Sylvia,
mijn eerdere post was misschien wat emotioneel.. je schrikt toch als je hoort of je ff 2/3 van het totaalbedrag ineens wilt voldoen.
het gaat hier om een speciale actie (?) en daarom moet eigenlijk de totale prijs binnen 7 dagen voldaan zijn. maar 2/3e is ook goed.
we hebben de 2000,= betaald, aangezien in onze ogen deze ticketprijzen erg voordelig zijn. veel goedkoper zullen we ze niet vinden.
deze prijzen zijn nog incl vliegtax, bij exit zijn ze er nog niet uit hoe ze dat gaan doen, maar er is een kans dat we de 7x45,= gecrediteerd krijgen.
om op jouw plannen te reageren:
ik doe het zo en zo los, scheelt wat euro's en persoonlijk veel leuker om zelf het web door te spitten op zoek naar goede deals!
veel succes!
groet Harold
-
Periode: 26/04 t/m 08/05
Route Dusseldorf -Atlanta - Orlando
Fort Lauderdale - Atlanta - Dusseldorf
Personen: 4 volwassenen
Maatschappij: Delta airlines
Geboekt bij:www.vliegtickets.nl
Totaalprijs: 1664,35 euro
Opmerkingen: inclusief alle bijkomende kosten.
Ik had al ff zitten zoeken, en de goedkoopste prijzen varieerde van 450 tot 600 euro, en plots zag ik smorgens een prijs van 331 euro per persoon incl de kosten, ik heb eerste gekeken of het allemaal wel klopte en zelfs de tijden waren heel gunstig en ik heb uiteraard toen gelijk geboekt, momenteel ligt de prijs ook op het dubbele dus ik heb geluk gehad maar wel leuk meegenomen.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
meisellen
Totaalprijs: 1664,35 euro Opmerkingen: inclusief alle bijkomende kosten. 331 euro per persoon incl de kosten.
Even een vraag: Waar zit dan het verschil van 340 euro in?
-
De kogel is door de kerk: ik heb geboekt!
Periode: 30/07/09 t/m 27/08/09
Route heen: Brussel - Atlanta - Orlando
Route terug: Orlando - Atlanta - Brussel
Persoon: 1 volwassene
Geboekt bij: www.connections.be
Totaalprijs: €754,86
Opmerkingen: exclusief annuleringsverzekering, exclusief reisverzekering, exclusief ticketverzekering, inclusief alle overige kosten
Ik verblijf bij mijn vriendin haar ouders die in Florida wonen. Mijn vriendin zit daar zelf dan net een weekje (vertrekt een weekje eerder dan ik vanuit NL). Ik heb er zin in :D!
-
Citaat:
Teleton
Even een vraag: Waar zit dan het verschil van 340 euro in?
Het verschil zit in de verzekeringen:
Prijs 1 volwassene: 331,95 EUR Annuleringsverzekering 110,04 EUR Reisverzekering Wereld 143,50 EUR Vliegticketverzekering 18,00 EUR VLIEGTICKETS.NL INTERNET KORTING: -10,00 EUR Reserveringskosten: 15,00 EUR Ticket fee (15 Euro per passagier): 60,00 EUR Totale prijs: 4 Volwassenen 1.664,34 EUR
-
Dat is nog al wat, die verzekeringen.
Wij hebben een doorlopende reisverzekering, die is beduidend goedkoper, en voor de rest van de verzekeringen zijn we Deekers, scheelt toch weer een beetje.
Maar het is maar net wat je gevoel je ingeeft.
Ticket-fee, wat moet ik me daarbij voorstellen ?
-
Ja de verzekeringen zijn duur idd, het is wel voor 4 personen he
op google vond ik de volgende uitleg voor de ticketfee
Wat is Ticket fee?Sinds 1 januari 2005 geven de luchtvaartmaatschappijen geen commissie meer aan reisagenten. Reisagenten en luchtvaartmaatschappijen hebben daarvoor in de plaats met elkaar afgesproken om een zogenaamde ticketfee per passagier in te voeren.
De hoogte van de ticketfee is afhankelijk van het kanaal waarlangs men boekt. Voor online boeken geldt een lagere ticketfee dan wanneer u telefonisch uw reservering maakt.
De ticketfee is van toepassing op alle tickets.
-
Wat een onzin, die ticketfee. Bij de bakker heb je voor een brood toch ook geen prijs voor de grondstof + fee voor de winst :)
-
Onzin ?
De tussenpersoon wil ook graag een belegde boterham. Voor niets gaat de zon op.
En je voorbeeld klopt niet. De bakker krijgt een vergoeding voor zijn grondstoffen, zijn werk , het pand , nog wat kosten en dan zet ie er nog iets bij op wat je de winst kunt noemen, en dat samen heet de broodprijs.
-
grondstof vliegtickets: vlucht+administratie+nazorg+etc
grondstof halfje brood: meel+boter+arbeid+etc
Volgens mij begrijp je mijn opmerking niet. Ik gun iedereen zijn "belegde boterham" maar door al die diverse componenten van een vliegticket raak je door de bomen het bos kwijt. Daarnaast wordt het veel te vaak misbruikt, zoook bij Vliegtickets. Die 15 euro kosten per ticket zie je pas nadat je eerst lekker word gemaakt voor een prijs waar die kosten niet in berekend was. Dat noemt men misleiding en zou wat mij betreft verboden moeten worden. Zo langzaam aan begint de vliegwereld weer terug te keren naar het verleden - waar geadverteerd werd met prijzen zonder de luchthavenbelasting. Maar nu gebruikt men daarvoor tickettoeslag, ticketfee, brandstoftoeslag etc. etc.
-
Dan heb ik je opmerking idd verkeerd geinterpreteerd.
Het is voor een leek idd lastig al die toeslagen en soms ook ronduit misleidend. Ik gun echter net als jou een ieder zijn of haar boterham.
-
Voor de liefhebbers: ik ontving een mail van connections.be waarin zij 50 euro korting beloven op de tickets van United vanf Brussel. Boeken tot 21 april en (voor zover ik kon nagaan) vertrekken tot 20 november. Prijzen zijn niet zo spectaculair als in december 2008, maar volgens mij toch wel de moeite van het vermelden waard.
Voorbeelden:
Meivakantie: Brussel - Orlando, heenreis via Washington, terugreis via Chicago met xtra stop LHR van 25/4 t/m 10/5 kost € 404.
Najaar: Brussel - Orlando via Washington van 20-11 t/m 11/12 komt op € 380.
-
Re: Vliegtickets voor 2009
Teleton,
Bedankt voor de tip... Heb er dadelijk gebruik van gemaakt...
Periode: 13/07 t/m 06/08
Route: Brussel -Atlanta - Fort Myers
Orlando - Atlanta - Brussel
Personen: 2 volwassenen en 1 kind (3 jaar bij vertrek)
Geboekt bij:www.connections.be
Totaalprijs: 2226,59 euro
Opmerkingen: inclusief alle verzekeringen
Grtz, Lisje
ps kan het niet laten om een paar dagen later nog eens een simulatie te maken en we zouden vandaag 800€ meer moeten betalen. Wat ben ik blij dat ik toch nog zondag geboekt heb...
-
Citaat:
lisje
Teleton,
Bedankt voor de tip... Heb er dadelijk gebruik van gemaakt...
Wat aardig dat je me bedankt! Graag gedaan. Zelf schrik ik altijd weer enorm van de ticketprijzen in het hoogseizoen. Voor deze periode heb ik zelf geen belangstelling, dus ken ik de prijzen niet goed genoeg om te weten of dit voordelig is. Gelukkig ben je zelf tevreden, daar gaat het om. Connections is over het algemeen wel een goed adresje.
Mij valt op dat je Delta geboekt hebt, die was dus zonder de 50 euro korting in ieder geval nog goedkoper dan United. Maarrrre.... je weet dat de prijzen per dag schommelen he? Dus ik zou nu maar niet te veel simulaties meer maken; gelukkig scheelde het nu veel geld in je voordeel......
In ieder geval vast een fijne reis naar Cape Coral gewenst deze week, have fun!
-
Bah vluchten geboekt via de site van us airways plaatsen gereserveerd nog gebeld met us airways, want we konden de stoelen eerst niet reserveren hebben hun toen geregeld. Nou keken we dinsdag zijn onze plaatsen voor anderen gereserveerd en zitten we verspreidt in het vliegtuig. Woensdagochtend meteen gebeld en hebben we voor drie vluchten nog kunnen regelen dat we bij elkaar en aan het raam zitten, want de kinderen en wij zelf ook zitten graag bij het raam. Voor de laatste vlucht moesten we een e-mail naar de directie sturen want er waren geen plaatsen meer vrij en de man van de reserveringen mocht daar dan alleen veranderingen in aanbrengen met toestemming van de directie. Nou maar duimen dat dat toch nog lukt.
-
Citaat:
Marita
Voor de laatste vlucht moesten we een e-mail naar de directie sturen.. Nou maar duimen dat dat toch nog lukt.
Tsja, vervelend, die volle vliegtuigen. Natuurlijk is het fijn als je bij elkaar kunt zitten, of aan het raam, maar je kent de regels he? Je koopt een vervoersbewijs, helaas geen stoelnummer. Waarschijnlijk zit de directie van USairways nu wel in spoedzitting bij elkaar en komt er vast een goede oplossing, toch......:wink: