Terugweg past eigenlijk ook altijd wel in die 1e koffer pp, we hebben wel een extra duffelbag mee voor terug, maar da's puur voor de was. Dat zou nog prima in de koffer passen denk ik.
Afdrukvoorbeeld
Terugweg past eigenlijk ook altijd wel in die 1e koffer pp, we hebben wel een extra duffelbag mee voor terug, maar da's puur voor de was. Dat zou nog prima in de koffer passen denk ik.
bij de bagage allowance faq op de site van delta staat dat er geen fee gevraagd wordt aan internationale passagiers
Het staat toch echt op de site van Delta.
FAQ's moeten waarschijnlijk nog bijgewerkt worden.
http://img27.imageshack.us/img27/3809/deltabagage.jpg
Nou, ze zijn er wel achter, maar dat maakt niet uit, als je ziet wat die Amerikanen als handbagage meesjouwen het vliegtuig in, das bijna net zo groot als mijn koffer. Dat kan ik ook als het moet :)
Hoe is het dan bij United bij internationale vluchten mag je daar wel twee koffers zonder te betalen meenemen per persoon.
Nóg wel... :D
anders beschouwd veranderd er voor ons nederlanders eigenlijk niet veel.
Per 1juli is de vliegtax eraf, en mits je een tweede koffer hebt, de 50$ heffing erbij.
Al blijft het zonde natuurlijk.
Was mij ook al opgevallen. Echt niet meer normaal.Citaat:
als je ziet wat die Amerikanen als handbagage meesjouwen het vliegtuig in, das bijna net zo groot als mijn koffer.
Dit klopt niet want er staat Destinations!
En volgens mij is het nog altijd zo dat als je vanuit Nederland reist je "Destination" USA is end dus niet Europe!!!
Dus dit voorbeeld klopt dan niet volgens mij
Na wat zoeken naar meer informatie over het Bagage debacle kwam ik het volgende bericht op het Delta Blog tegen:
A major milestone was reached over the weekend with our 100th Wi-Fi-equipped aircraft joining the fleet… but we didn’t stop there to celebrate too long… an additional 7 aircraft were added.
So… as of Wednesday, April 15 (Happy Tax Day to everyone in the U.S., btw) Delta’s fleet is 107 Wi-Fi planes strong. We’re just days away from completing the entire MD88 fleet, which means it will be much easier to know if your flight features Wi-Fi. We’ll also be adding a “Wi-Fi Available” notation to delta.com and our Gate Information Displays (GIDs) in May.
Since I last posted, aircraft 930, 951, 972, 984, 980, 981, 998 and 6711 completed WiFi installation.
That means 33.1% of Delta’s domestic mainline fleet now features Wi-Fi onboard and we’re on track to complete the entire fleet of 320+ aircraft by early fall 2009. We’ve also begun work on scoping the installation timeline for the A319, A320 and B757-200 fleet (former NWA aircraft).
Here’s the detailed breakdown for all the fans following the Wi-Fi rollout:
MD88 - 98 aircraft
MD90 - 1 A/C aircraft
B757-200 - 8 A/C aircraft
MD88 Tail Numbers : 904-921, 923-933, 935-941, 943-948, 950-952, 954-960, 962-963, 965, 968-970, 972, 974-977, 979-987, 989-990, 992-994, 998-999, 9000-9002, 9004, 9006-9020
MD90 Tail Numbers : 9211
B757-200 Tail Numbers : 615, 617, 628, 640, 690-692, 6711
Toch wel interesant voor de die hard internetters onders ons. Nu maar hopen dat je in een van deze vliegtuigen zit, tijdens je tussenstop :-)
't Wordt wel een ingewikkelde discussie want de info op de Delta site is (nog) niet optimaal. Maar als er bij ' travelling to or from cities outide the US' in het schema "destinations" 50 US States wordt genoemd, lijkt het mij toch wel duidelijk. Trek de poeplap dus maar weer.......:-k
Trek niks in blijf bij mijn statement.
Kan je live je blog bijhouden ;-)
'Ik zit nu in de lucht... en het is erg koud op 10km hoogte buiten het vliegtuig' :P
Maar kan wel geinig zijn als je je verveeld. Vraag me alleen af hoe snel dat WiFi is en of het gratis is.
Inderdaad niet gratis. :sad:
Delta maakt gebruik van de services van Gogo.
Ik ben even wat verder gaan surfen en kom dan op de volgende pagina uit met de prijzen. GogoPrice.
Volgens het Delta Blog, komen de Delta Customers wel in aanmerking voor 20% korting, maar dan moet je wel snel zijn, want deze aanbieding loopt nog t/m 30-04-2009.
Ik vind $12,95 nog wel meevallen eigenlijk!
Overigens vraag ik me wel af hoe ze dat voor elkaar krijgen, blijft toch altijd knap, zulke technologische ontwikkelingen ;)
Op zich allemaal niet zo heel spannend hoor.
Ontvangst loopt gewoon via satellieten. :-\"
http://www.pocketinfo.nl/contentimages/2758_1.gif
Ik ben helemaal een groentje wat betreft vliegtuigen.. Ik weet wel dat ik met een 757-200 met Delta van Brussel naar JFK vlieg volgende week, zal ik hierop dan m'n laptop kunnen gebruiken??
Zoals je in de topicstarter kunt lezen (had kunnen lezen) zijn ze met de planning ervan begonnen.
Maar ik denk dus niet dat je er volgende week al gebruik van zou kunnen maken.
Wel van de laptop zelf natuurlijk, zolang de batterij (en de captain) het toelaat.
Naja, internationale vluchten hebben het dus niet en voor die 2 uur binnen de VS vind ik het totaal niet interessant. Beetje mager. Ik had liever WiFi in een Boeing 767 voor NL - Florida, maar nee...
Dus als ik het goed lees in het gele gedeelte moeten reizigers die hun reis BEGINNNEN op of na 1 juli betalen, dus als je je reis begint voor 1 juli, en terugreist op 1 juli, hoef je niet bij te betalen?!
Ik wilde vanmorgen online inchecken bij Delta, krijg ik de te zien dat "due to Visa requirements" ik niet online in kan checken, terwijl dit in februari nog wel kon?!
Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Probeer het is via www.klm.nl Ze zijn tenslotte tegenwoordig partners.
Vreemd. Kon op 4 juni bij ons nog wel gewoon via delta.com.
Ik vind het ook raar omdat er staat due to visa requirements; onze esta is approved, daar kan het ook niet aan liggen.
Delta zegt dat het aan het computersysteem ligt, dat we gewoon op de luchthaven moeten inchecken.
Zijn de gereserveerde plaatsen dan nog steeds zeker?
Wel raar dat het zegt Visa requirements aangezien je geen Visa nodig hebt voor Amerika omdat je via het waiver programma binnenkomt.
Ben wel benieuwd hoe dit uitpakt omdat ik namelijk in september met Delta vlieg.
Gereserveerde stoelen zijn nooit 'zeker' maar in verreweg de meeste gevallen krijg je gewoon je gekozen stoeltje.
En of je nu thuis al inchecked of pas op schiphol, daar veranderd je stoelkeuze niet door.
Wel even je Delta confirmatienummer bij de hand houden op schiphol bij het inchecken.
Ik kon het ook niet met Delta, kreeg dezelfde foutmelding.
Bij vliegticket.nl waar ik geboekt had wisten ze het ook niet en zouden het navragen, daar kwamen ze er niet uit, later gesproken met iemand van Delta en ik kreeg te horen dat dit niet kon omdat dit een intercontinentale vlucht was.
Ik vond het vreemd maar omdat we vanuit Dusseldorf vlogen gaf ik de Duitsers de schuld;)
Als je als Nederlander via DLD vliegt kun je volgens mij ook niet inchecken via internet, maar moet je dat gewoon op het vliegveld doen. Dit inderdaad vorig jaar 2x meegemaakt.
ik vraag me alleen af, of ik mijn laptop in mijn koffer mee zou kunnen nemen of dat het perse als handbagage moet worden meegenomen.
Cheers x
Hangt ervan af wat er in je verzekeringspolis staat... van de vliegtuigmaatschappij zal het wel mogen maar de verzekering dekt vaak dat soort waardevolle spullen niet als ze in je koffer zitten en kapot gaan of eruit gestolen worden.
Kijk eens naar de karretjes waarmee de koffers op een luchthaven worden vervoerd. Kies bij voorkeur een regenachtige dag! Kijk ook eens een kwartiertje bij de lopende band om te zien wat je koffer allemaal meemaakt. En dat is dan nog het gedeelte dat zichtbaar is voor het publiek.
Na een vertraging van 9 uur :-s bij Delta hebben we een voucher van 200 Dollar pp gekregen.
Is deze ook in te wisselen als je via een reisbureau boekt?
Sommige reisbureaus doen dat, sommige niet. Gewoon even gaan vragen.
In 2005 met Delta naar San Diego gevlogen vanaf Duesseldorf. Ik vond het maar oude bakken (767) met deels slecht werkende tv's en versleten stoelen. Op de terugweg hebben we 3 uur vertraging gehad, vanwege een motorstoring die ze niet konden vinden. Uiteindelijk moesten we in een ander vliegtuig. Dit deelde de Captain ons mee, die op een tafel geklommen was in de wachtruimte op Atlanta: "Listen Up Folks...". Dat was dan wel weer hilarisch. Altanta op zich vind ik een prettig vliegveld. groot, ruim drukke winkelgebieden, maar ook rustige plekken om een dutje te doen. Wel zo fijn bij overstappen en een gevoelde tijd van 3 uur 's morgens!
In 2007 naar Newark met British Airways. Ze vlogen op de seconde nauwkeurig, prima service maar verder niets buitengewoons. Heathrow daarentegen is verschrikkelijk om over te moeten stappen en ik kan dat niemand toewensen.
Dit jaar vlieg ik met US airways vanaf Frankfurt. Ik ben benieuwd.
Tsja, en daarvoor gingen ze nog met de trekschuit.... [-o<Delta heeft in de afgelopen jaren de intercontinentale vloot behoorlijk gemoderniseerd. Zo zijn, voor zover mij bekend, alle stoelen met leer bekleed en bieden ze een zeer modern entertainmentsysteem......Berichten uit de oude doos zijn wel leuk, maar 't zegt natuurlijk niets over de huidige situatie.
Ook incidentele vertagingen komen nu eenmaal voor. Drie uur vertraging voor een technische storing die niet verholpen kan worden, zodat er een vervangend vliegtuig ingezet moet worden, is een knappe prestatie.
2005 is idd wel vier jaartjes terug, maar die 767 vloot vliegt nog steeds.
Mijn ervaring met Delta was destijds wat minder, dat wilde ik even kwijt.