Is uitsluitend geldig indien je geboekt hebt bij www.dollar.com
Afdrukvoorbeeld
Is uitsluitend geldig indien je geboekt hebt bij www.dollar.com
Dodge Charger is Fullsize inderdaad.
ThanXX, hij ligt al op de printer (2x)
Super!!
Is dollar.de een afgeleide site van dollar.com? Via dollar.com naar keuze Duitsland kom je uit bij de. Ik vraag me nu af: geldt de free upgrade nu wel of niet?
Volgens mij wel.
Dollar.de is ook een originele site dus ik denk dat je gewoon je upgrade krijgt.
nog een vraag bij de categorie jeep ford escape staat geen categorie boven wat boek je dan en krijg je wel een midsize suv bij de rest de categorie er wel boven .
Bij www.dollar.de
de andere wagens hebben wel een categorie erboven staan bij de prijsofferte aleen de jeeps niet zowel de ford escape niet als de grotere jeeps niet . Krijg je dan wel een suv moesten deze er niet zijn ?
Ik heb net een midsize SUV via Dollar.de geboekt.
Het is een beetje vreemd, ondanks dat het een Dollar site is kan ik niet met mijn DollarExpress iets doen op de site. I kan nergens het nummer invoeren.
Vorig jaar via Expedia geboekt en toen kon ik ook niets toevoegen van Dollar.
Ik ben echter op MCO gewoon doorgelopen naar de garage en daar kon ik gewoon mijn card geven, alle gegevens waren bekend en ik kreeg met de coupon toch een upgrade mee. (ondanks of dankzij de card, dat weet ik niet).
Knaapje
Toevoeging: Ik heb een mail gestuurd naar dollar.de en kreeg toen een telefoonnummer in Engeland terug. Hiermee gebeld en mijn nummer werd aan de reservering toegevoegd.
Als ik op MCO een reservering probeer te maken staat er toch een Ford Escape ( midsize) en Jeep Grand Cherokee (fullzize) op.
Dat bedoel je toch?
Knaapje
ja bij mij staat boven de jeep ford niets en boven de andere standaard of midsize
Misschien even hier kijken:
http://www.dollar.com/Tour/Images/~/...eet%20pdf.ashx
Knaapje
Als je nu een mid size suv huurt via dollar.de en de upgrade (bon paar pagina's geleden) kan gebruiken. Ga je dan met een standaard of full size weg. Of werkt het niet bij een suv.
Nee het gaat volgens mij niet om een suv,maar om een compact en midsize dus de gewone auto's.
Ik heb dus zoals eerder gepost een auto bij Dollar.de gehuurd voor oktober a.s..
Tot mijn verrassing werd van mijn cc slechts zo'n 80% van het huurbedrag afgeschreven.
Iemand ervaring hiermee?
Wordt het restant pas kort voor het afhalen belast op de cc?
Knaapje
Bij Dollar.de moet je een klein deel aan de balie betalen, dit staat ook vermeld op je reservering.
Misschien komt het bedrag overeen ?
Dat klopt. In dit geval $9,72.
Het verschil, buiten dit bedrag, is echter haast EUR 100.
Knaapje
Het is vreemd. Ik heb een mid-size SUV voor 14 dagen platinum geboekt voor EUR 482,35 plus $ 9,73 in USA te betalen.
Ik heb een bevestiging gekregen van de boeking en daarin, ergens klein tussen tekst, blijkt te staan, dat er EUR 383,74 op mijn cc wordt geboekt en dit wordt ook daadwerkelijk op mijn cc belast.
De hele boeking met alle voorwaarden klopt echter. Op de voucher wordt geen bedrag genoemd, alleen dat alles prepaid is.
Ik kan het bedrag niet thuisbrengen.
Wacht maar even af of Dollar er op terugkomt.
Knaapje
Description Included In Rate Payable At Counter Amount Tax Included Additional driver Yes - - Yes Other fees Yes - - Yes Other fees Yes - - Yes Other fees Yes Yes 9.08 USD No Tax Yes Yes 0.64 USD No Tax Yes - - Yes
De opmaak is een beetje onduidelijk, maar alles is included, alleen laatste "other fees en tax" zijn "payable at counter" de rest is 0
heeft er iemand ooit geboekt bij https://www.dollar.co.uk
ik ben op zoek voor de mei vakantie (13 dagen)
mid size suv (platinum)
dollar uk €363.57
dollar de €417.74
de opzet van de site is trouwens percies het zelfde.
Als je bij contact gegevens van beide sites kijkt krijg je volgens mij ook dezelfde gegevens.
Toen ik pas geleden aan het struinen was kwam ik erachter dat hetzelfde bedrijf deze website's exploiteert. Voorwaarden zijn ook hetzelfde mits je hetzelfde pakket neemt.
Net even gekeken voor ons voor in November 14 dagen dollar.de 490 euro en dollar.uk 413 euro en usa reisen 423 euro.
Is gewoon een site van Dollar dus daar kan je gerust boeken.
Bij Dollar nagevraagd, maar na 14 dagen nog geen antwoord.
Wie schets echter mijn verbazing. Ik keek nog daarnet even op de de site van Dollar.de en exact dezelfde reservering kost momenteel EUR 355. Dat is zo'n EUR 130 goedkoper dan toen ik dik 2 weken geleden de reservering maakte en ook EUR 40 minder dan van mijn cc is afgeschreven.
Zouden de tarieven momenteel zo sterk dalen?
Knaapje
ze zijn inderdaad naar beneden gegaan ik heb de prijzen zowat gevolgd omdat we onze auto nog moesten boeken begin deze week nog 466 euro zondag 388 euro voor een midsize suv voor 15 dagen .
Heb nog een vraag kan je je boeking van dollar.de koppelen aan je express kaart em ja hoe moet ik ze mailen of bellen .
Met de boeking bij Dollar kan je geen expresskaart opgeven.
Misschien later na de boeking per mail maar dat heb ik ook nog niet geprobeerd.
Bij een boeking via dollar.de kun je niet je express kaart laten koppelen. Ik heb dat geprobeerd door een e-mail te sturen naar dollar.com. Dit is niet mogelijk. Je kan op de plaats van bestemming direct doorlopen naar de garage en daar alsnog je express kaart laten koppelen.
Net ook even vergeleken. Scheelt voor onze autohuur in oktober bijna 100 euro met USAReisen voor een Midsize SUV.
@Njit
Bij welke is het goedkoper?
Is het 100 euro duurder of goedkoper of duurder bij dollar dan bij usareisen?
bij ons is dollar.de goedkoper en wel bijna 80 euro en als je bij alamo wil boeken via usareisen wel 100 euro
Heb zojuist gekeken naar Midsize SUV voor de periode 22 juli t/m 19 augustus bij dollar.de en usareisen.de
Dollar.de Platin EUR 707.52
Usareisen.de dollar super inclusiv plus EUR 847,08
Volg de prijsontwikkeling een beetje en vorige week was dollar.de nog duurder dan usareisen.de! Een spectaculaire verlaging!
Platin en super inclusiv plus zijn nagenoeg gelijke ,,verzekeringspakketten'' en voor vergelijk van belang.
Ik heb via Dollar.de gereserveerd en kon mijn express card nummer koppelen:
........
Thank you very much for your correspondence.
Please kindly contact us directly on 0044800252897 to have your Dollar Express number added to the car hire booking.
Kind Reagrds,
Gosia
Dollar Team
Knaapje
Heb altijd gehuurd bij Alamo.
Vraag
Wordt de borg bij Dollar net als bij Alamo belast via je cc?
Ja volgens mij wel.
Het wordt gereserveerd en halen het er af als het nodig volgens mij hetzelfde als bij Alamo.
prijzen zijn inderdaad aan het zakken.
Vorige week 1033 minivan platin 26 dagen juli/aug
vandaag 902
paar maanden terug 851 (geboekt)
Op de site van dollar.de heb ik dit gevonden bij de algemene voorwaarden:
wat betreft de gedeeltelijke betaling:
wat betreft de prijsdalingen en -stijgingen:
- Sie zahlen zu dem Zeitpunkt, wenn Sie Ihre Buchung tätigen, eine Anzahlung auf Ihre Buchung, und der Restbetrag wird bei Ihrer Ankunft an die Mietwagenfirma gezahlt; oder
- Sie zahlen zu dem Zeitpunkt, wenn Sie Ihre Buchung tätigen, die kompletten Mietgebühren für den Mietwagen und zahlen bei Ihrer Ankunft nur für Benzin/Diesel und optionale Extras; oder
- Sie zahlen zu dem Zeitpunkt, wenn Sie Ihre Buchung tätigen, noch nichts. CarTrawler nimmt die Reservierung in Ihrem Namen vor, ohne dass Sie etwas zahlen, und Sie zahlen der Mietwagenfima die kompletten Kosten für den Mietwagen bei Ihrer Ankunft.
"CarTrawler bemüht sich sicherzustellen, dass die Preise, die zum Zeitpunkt der Buchung auf der Buchungs-Engine angegeben werden, in jeder materiellen Hinsicht korrekt sind. Trotzdem behält sich CarTrawler das Recht vor, den zum Zeitpunkt einer Buchung angegebenen Preis zu ändern, falls der angegebene Preis einen offenkundigen Fehler aufweist. CarTrawler wird sich bemühen, den Kunden so bald wie möglich zu benachrichtigen, falls der zum Zeitpunkt der Buchung angegebene Preis inkorrekt war. Im Falle einer Änderung des zum Zeitpunkt der Buchung angegebenen Preises steht es dem Kunden offen, entweder den geänderten Preis zu zahlen oder alternativ eine Rückerstattung aller gezahlten Beträge zu fordern. Die Wechselkurse, die von CarTrawler für die Anzeige der Preise in der gewählten Währung verwendet werden, werden häufig aktualisiert. Die von Ihrem Kreditkartenunternehmen verwendeten Wechselkurse können variieren. CarTrawler kann nicht für etwaige Abweichungen infolge von Wechselkursdifferenzen zwischen dem von CarTrawler angezeigten Preis und dem von Ihrem Kreditkartenunternehmen berechneten Betrag haftbar gemacht werden."
Is dit misschien een antwoord op je vraag?
Maar ik blijf ook wel benieuwd naar hun antwoord.
Voor wat betreft de dollarkoers: ik heb de indruk dat ze die inderdaad volgen. Gisterenavond was het voor een midsize-SUV (platin) nog €391, deze morgen was het € 387.
Ik ga nog even dit topic verder volgen of er nog antwoorden van dollar komen maar waarschijnlijk ga ik volgende week toch boeken.
Helaas heeft het geen van 2 met deze zaak te doen.
1 Het is geen "betalingsregeling" alles moest gelijk betaald worden, alleen een klein bedrag (ongev. $ 10) moet lokaal betaald worden.
2 Gaat over fouten in de getoonde tarieven en het recht dan te annuleren.
Knaapje
Hoihoi,
Heerlijk zo'n forum!!!
Nu ben ik net in de autohuur gedoken lees ik dat Dollar.de goedkoper is geworden, geweldig!!
De laatste jaren hebben we bij usareisen geboekt omdat dat iedere keer nog goedkoper was maar nu ziet het er toch echt naar uit dat dollar.de goedkoper is.
We zijn met zijn tweetjes waarvan alleen Emiel rijdt, we hebben dus maar 1 bestuurder nodig. Ook de navigatie (die we niet gebruiken eigenlijk) brengen we zelf mee.
Nu heb ik 2 vragen waar ikzelf even niet uitkom en ook niet kon vinden eerder in dit topic.
** Wat is nu precies het verschil tussen het pakket Super Spar en het pakket Inklusive Vollkasko?? Zelfs de vertaler gaf hierbij geen hulp.
** Kun je als je een pakket neemt exclusief de benzine, deze tank afrekenen bij afhalen van de auto, tegen de normale prijzen die dan bij tankstations gerekend wordt of alleen tegen de prijzen die de verhuurder rekent (vaak toch wel 3x de prijs die dan gerekend worden bij de tankstations)??
Hartelijkd ank weer voor jullie hulp!!
Hallo @Njit
Kun je bij usareisen.de kostenloos annuleren ??
Jomie
Je kan daar kosteloos annuleren mits je nog 3 dagen voor de reis zit. Al heet ik geen Njit. ;-)