Bedankt voor je reatie Pieter ...
Heb je verder een positieve ervaring met AE? Is de villa goed bevallen? Is het zowiezo één van de villa's die te zien is op de foto's of zijn er nog veel meer?
Groetjes Liesken
Afdrukvoorbeeld
Bedankt voor je reatie Pieter ...
Heb je verder een positieve ervaring met AE? Is de villa goed bevallen? Is het zowiezo één van de villa's die te zien is op de foto's of zijn er nog veel meer?
Groetjes Liesken
Hallo,
Wij willen een villa huren in Cumbrian Lakes via www.orlandovilla-rental.com. Heeft iemand ervaring met het huren via orlandovilla.rental? Ben bezig de "terms & conditions" door te nemen in het engels, hmmmm. Zijn er forumers die al eerder in deze community een villa hebben gehuurd en hoe is dit bevallen qua ligging e.d.? De villa beschikt over een "SouthEast facing pool", betekent dit dat we de hele dag zon hebben?
Er gaat wel veel tijd in zitten, het zoeken naar een geschikte villa. Wij willen het liefst via een particulier huren, dan weet je iig geval wat je krijgt.
Greetz,
Faith1
Ik heb bij Ae nog nooit een slechte villa gehad. Wij hebben dit jaar voor de vierde keer een villa gehuurd bij AE.
Succes.
Wij hebben ooit twee keer een villa daar gehuurd. De eerste keer was het zwembad in aanbouw. De tweede keer kregen wij plastic armbandjes voor het zwembad. Wij vonden het erg druk. Waren blij dat we logeerde in een villa met eigen zwembad. We werden zot van al die schreeuwende Engelse, maar dat was in Juli/Augustus.
Wij hebben deze villa gehuurd. En ik ben kieskeurig! Ben twee maanden bezig geweest!
http://www.florida-holiday.info/
Niet doen, duizelen is niet handig, gewoon rustig in en uit blijven ademen, in de loop der tijd ga je het steeds beter begrijpen en dan wordt het mss ooit nog eens helemaal normaal.
Vanuit een villa kun je prima een dagtrip maken naar Cape Canaveral, het is een kleine 1.5 uur rijden.
Zoals hierboven al gezegd kun je prima 1 van de organistaties gebruiken om alleen een villa te huren.
Het kan ook via particulieren, maar doe dit dan wel via een verhuursite en niet zomaar via ebay.
Bij de bovengenoemde organistaties krijg je niet altijd van te voren te horen waar je komt te zitten in een villa, het is dus niet zo dat je kunt uitkiezen, dat doen zij voor je.
Maar alles is dichtbij winkels en restaurantjes en Disney.
De 192 is 1 hele lange weg met daaraan allerlei outlets, restaurantjes, winkels, supermarkten, drogisterijen enz enz en natuurlijk ook een ingang voor Disney.
Iedereen heeft zo zijn of haar eigen voorkeur voor waar de villa moet zijn.
suc 6.
Ik vond het zo leuk om zelf mijn villa uit te zoeken. Ik heb op meerdere sites gekeken en er staan er wel 25 in mijn favorietenlijstje. Hier de mooiste/ meest bijzondere:
http://www.formosagardensvilla.com/
vond ik ook heel mooi en ruim ..........
en deze geweldig voor kinderen: http://www.themagicorlandorental.com/palace.html (deze villa staat op een resort wat ook nog eens een schitterend zwembad heeft.) Deze villa ligt echt 5 minuten bij de parken vandaan. Ik vond hem geweldig voor mijn kinderen en heel anders dan alle andere villa's die ik tegen kwam maar helaas hij zat al vol.
http://villasatformosagardens.com/ zeer luxe villa's voor een redelijke prijs. De meeste villa's die er zo uit zien zijn een stuk duurder (en ik heb er zeker 300 bekeken online).
Alle villa's vind ik vooral opvallen qua styling en inrichting. ik vind de villa's die ik bekeken heb allemaal erg "hetzelfde". Deze villa's vielen toch op door extra's of styling.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Hoi, wij hebben geboekt bij particulieren. Kijk maar op www.sunnyfloridavilla.nl Dit is zeer goed bevallen, met prive zwembad en zeer goed ingericht huis, ook wat servies en keukengerei betreft. Hebben ook goede informatie gegeven omtrent tickets en autohuur. En ong. 15 min. vanaf de Disney parken.
Na de succesvolle hulp bij het vinden van een villa bij Orlando, zou ik graag jullie mening horen over ons verblijf aan de Gulf Coast.
We hebben 10 dagen om van Miami naar Orlando te reizen. Doel is een tussenstop bij Everglades en daarna naar de kust. Met onze kleine kinderen willen we zo min mogelijk rijden naar 'uitstapjes' (strand, dierentuin ed) en zoeken we bij voorkeur een villa.
Ik krijg echter niet zo'n goed beeld van de villa's. in die regio. Het idee is bijv. 5 dagen wat zuidelijker Frt Myers (evt Napels) en 5 dagen bij Clearwater of St Petersburg.
Iemand tips voor een leuke villa (of hotel met extra slaapkamer) rondom beide gebieden?
Heeft iemand ervaring met de pool villa's van Florint.
Wij zijn erg benieuwd of het wat is.#-o
Moeten wij voor de meivakantie poolverwarming boeken? Wij hopen er op dat het warm genoeg zal zijn.....
Wij hebben in maart 2006 een poolvilla van Florint gehuurd. Alles was prima geregeld. Het huis stond wel in de verkoop maar daar hebben we geen last van gehad.
Ik las dat sommige van jullie wel eens in lake berkley een villa hebben gehuurd. Ik heb er 1 op het oog die is gelegen aan Ainsdale Walk, Lake Berkley. Iemand van jullie daar al eens geweest? Als ik op google maps kijk kan ik nl. niet echt ver inzoomen :???: dus misschien kunnen jullie mij meer vertellen.
Monique
Geen ervaringen met die villa's, maar ik zie dat ze idd via Google Maps/Earth toch wel erg onscherp zijn.
Met Microsoft Virtual Earth is alles wel in goed detail zichtbaar en met name in 'Birds Eye'-mode.
Ik zie 8 villa's staan, kan vanuit 4 verschillende hoeken de villa's bekijken.
Zie http://maps.live.com . Zorg ervoor dat je op '3D' klikt. Je krijgt dan een melding om een applicatie te installeren. Als je dit hebt gedaan en je bent klaar, sluit je browser af en start 'm opnieuw op. Ga weer naar deze site, klik op '3D' en gewoon zoeken naar Florida, klik op 'Hybrid' om duidelijk de wegen te zien.. en dan als je boven het buurtje zit op 'Birds Eye' klikken. Je kan dan inzoomen tot redelijk gedetailleerd niveau, beter dan Google Earth en direct ook gezien vanuit een vliegtuig (of hoe een vogel het dus ziet ;) ). Ook kan je dan met de pijltjes aan de zijkant in het scherm draaien om de villa's vanuit 4 hoeken te zien. Perfect programma, ik heb zo al heel wat locaties vooraf bekeken voor ik naar Florida te gaan.
Ik zie dat het in de buurt zit van de Walmart Supercentre aan de US192.. dus lekker shoppen, 24 uur per dag =D>
Hoe duidelijk wil je het hebben? De algemene voorwaarden staan gewoon op hun website: http://www.americanestates.nl/algemeneinformatie.htm
Overigens is $300 al lang geen EUR 230 meer. Tegenwoordig is het nog maar EUR 193. Zal wel een kwestie zijn van Algemene voorwaarden die al lang niet meer gewijzigd zijn.Citaat:
WAARBORG
Er wordt een waarborgsom geheven van € 230,- per huurperiode. Deze waarborgsom wordt na het verblijf geheel aan u terug betaald, doch eventuele schade aan het huis, inrichting en/of uitrusting (anders dan veroorzaakt door normale slijtage), wordt op deze waarborgsom ingehouden.
Vorig jaar zat ik in de villa met de cirkel eromheen. Perfect. Niet superdeluxe maar wel de ruimte en de mogelijkheden die ik zocht. Bij de cirkel bovenaan kom je de community binnen, via een bewaakte poort. Op de dag van aankomst krijg je een sticker voor op het raam waarop je vertrekdatum staat. Daaraan herkennen ze je de rest van je verblijf.
http://img218.imageshack.us/img218/1726/lakebbu1mv5.jpg
Qua ligging vind ik Lake Berkley ook heel gunstig. Je rijdt zo via de 192 de 535 op en bent snel in Disney. Ook de andere kant op ben je zo via John Young Parkway of Orange Blossom Trail richting Florida Mall, Gatorland en MCO.
En superdichtbij de Walmart, Publix supermarkt, Supertarget, vele restaurants en - belangrijk voor mijn eegaatje - een JoAnn's megastore.
Komende zomer ga ik er weer heen.
Je vult gewoon je creditcard gegevens in... dat hebben ze denk ik zelfs liever dan cash. Bijna overal moet je wel een borg betalen, moet je toch ook als je een auto huurt. En ik neem aan dat je wel een creditcard hebt, zonder cc zou ik niet naar Amerika willen!
Vaak reserveren ze dat gedeelte op je cc, dus je kan dan 300 dollar niet gebruiken.
Hotelbeds niet... zij bewaren alleen je cc nummer en wordt ongeveer 14 dagen na vertrek vernietigd...
Ah ok ;) Ik had een huis wat via Hotelbeds was geregeld... maarja op de Postbank site zie je niet wat gereserveerd is.
Nu zijn we alleen vergeten om uit 1 kastje en uit de vriezer wat eten te halen (ik miste het al op de luchthaven). Ben benieuwd of ze daar nog geld voor vragen via de cc. Voor de rest het huisje keurig netjes achtergelaten. De normale koelkast was dan ook wel leeg, handdoeken netjes opgevouwen. Ik ga er vanuit dat ze er niets vanaf halen....
Ik wacht even de maandelijkse brief af van de creditcard.
Wat je in de koelkast hebt laten staan wordt gewoon door de schoonmaakploeg verwijderd en weggegooid.
Er zijn maar weinig mensen die de gehele koelkast leeghalen hoor.
No problem dus.
We zijn van plan om in de zomer van 2009 een townhouse van Storytime (www.storytimeorlandorental.com ) te huren. Hun condo/townhouses staan op Windsor Hills.
Voor twee weken zouden we EUR 1065 kwijt zijn.
Heeft iemand daar ervaring? Mag je gewoon gebruik maken van de community pool?
Hoe bevield de condo/twonhouse enz enz
Elke info is welkom.
Groet
Gwenda
Wij hebben daar afgelopen Oktober gezeten en je mocht gebruik maken van alles in en bij het community clubhouse.
En volgens mij heeft Weasel er vorige week gezeten. Het townhouse verschilt binnen niet veel van een villa, dus goed verzorgd. De eigen pool is wat klein, maar wel leuk.
Het was voor ons een probeersel, en we gaan in het vervolg gewoon weer naar een villa, want voor de prijs maakt het weinig verschil.
Het is wel schofterig dicht bij Disney, dat is een groot pluspunt.
In dit reisverslag staat wel iets over het townhouse.
Hallo,
Heel langzaam begint het weer te kriebelen, en gaan we eens kijken of het dit jaar ook weer financieel haalbaar is.
Omdat ons dochtertje van dan net 3 ook meegaat wordt onze thuishaven nu Orlando.
Nu zag ik op de site van onze duitse vrienden dat ze ook villa's aanbieden, en voor een mooie prijs. Het komt neer op 51 euro per dag.
De periode dat we de villa willen huren is van 1 sept tot 12 sept. (als we gaan dan he). En dan nog een paar dagen hotelletje in daytona ofzo.
Nu mijn vraag heeft iemand ervaring met het huren van een villa bij usareisen?
Of misschien iemand nog andere (betaalbare) aanbieders?
Groetjes Marjolijne
Hoi Marjolijne,
Wij hebben vorige week bij USA Fun Vacations geboekt en betalen 69 euro per nacht. Het is de eerste keer dat we bij ze boeken. Maar op deze site heb ik alleen nog maar positieve berichten gelezen.
Veel succes bij je zoektocht! Die 69 euro is trouwens excl. zwembadverwarming, maar die hebben jullie niet nodig, denk ik.
Groeten, Claudia
In december ga ik voor het eerst naar Miami, Florida.\\:D/
Op internet heb ik voor een mooi prijsje een villa gevonden die op Ocean Drive zou moeten liggen en een uitzicht zou moeten hebben op de oceaan. De villa ligt ongeveer 100ft (ik weet het even niet in km) van de oceaan.
Weet iemand of er wel villa's op Ocean drive liggen (ten hoogte van 10th street als iemand de straat goed kent:wink:)?? Want als ik op Google maps kijk zie ik alleen maar appartementen.
Misschien kent iemand deze villa die worden geadverteerd met""Paradise Park Seaside Pool Home" of heeft iemand wel eens een villa gehuurd op Oceans Drive??
Ik kan hier ook geen villa ontdekken: http://maps.live.com/default.aspx?v=...cl=1&encType=1
http://img209.imageshack.us/img209/5848/oceaniy5.png
Deze bedoel je denk ik: http://www.vacationhomerentals.com/v...oID-34799.html
Bedankt voor jullie reacties.
Njit, deze bedoel ik inderdaad.
Gerrit, de verwijzing komt van mijzelf. Ik heb namenlijk een link van de eigenaar gekregen om de lokatie via Google maps te bekijken. Toen heb ik gezien dat het ongeveer op de hoogte van 10th street zou moeten liggen.
Knaapje, volgens de link van Google maps zou het moeten kloppen.
Als ik jullie reacties zo lees krijg ik het even benauwd.:? Natuurlijk mag je van de eerlijkheid van een mens afgaan, maar er zitten een paar oplichters tussen.:---) Ik twijfel nu of ik deze villa moet huren. De eigenaar heeft toegezegd mij nog een paar extra foto's te sturen en tot die tijd boek ik de villa niet. Ben benieuwd.
Wordt vervolgd.
Op Ocean Drive (South Beach) staan geen villa's te huur. In de voormalige villa van Versace, kun je (na lid te worden van de exclusieve club) een kamer huren.
Het lijkt erop dat je met een oplichter te maken hebt.
Dit was het antwoord van de eigenaar toen ik de exacte lokatie vroeg:
Google map cannot map the house cos the home is situated 100ft away from the beach and just close to the sea shores.
Ook stuurt ze me onderstaand foto's toen ik vroeg om meer foto's te zenden waar ik op kan zien dat het huis daadwerkelijk op het strand staat.
http://img233.imageshack.us/img233/2720/beach1bw0.png
http://img233.imageshack.us/img233/9784/beach2ma9.png
http://img233.imageshack.us/img233/3081/beach3qe7.png
Zoals jullie zien zijn de foto's allemaal van een andere hoek genomen en dit laat me niet zien of dit daadwerkelijk het zeezicht vanuit de villa is.
Ha ha, zo ken ik er ook een paar.
Ook vroeg de eigenaar mij het volgende:
I hope you can proceed with the payment asap
and get back to me with details once made.
De reden dat ik dit met jullie wil delen is om te voorkomen dat iemand anders wel een fout maakt. Ik zie mezelf daar al aankomen en erachter komen dat deze villa er niet staat. Nou, dat is pas een goed begin van een vakantie.
Ik stuur de eigenaar de link van njit en dan mag zij mij gaan vertellen waar de villa nu daadwerkelijk ligt aangezien je birdseye view hebt. haha dat wordt lachen. Tot zover.....
Hier kun je zien dat hij toch een paar dagen verhuurd is: http://www.vacationhomerentals.com/v...D-34799-2.html
Maar ja, als iemand zo vaag doet over z'n huis zou ik ook zoiets hebben van 'laaaaaat maar'.
Hi,
In december gaan we met 8 personen 3 wkn naar Miami.
Heeft iemand ervaring met het huren van een villa, appartement of iets derdelijks voor grote groepen? In de omgeving van Miami beach, South beach, enz...
Ik had een mooie villa op het oog, maar helaas had ik te maken met een oplichter, dus ik ben nu heel voorzichtig.
Is er iemand die ook met een grote groep op vakantie is geweest en tevreden was met de (betaalbare) verblijfplaats of weet waar ik kan boeken bij een betrouwbaar bureau?
Wij hebben in 1990 in motel Hilyard Manor 9541 collins ave ,surfside,miami beach gezeten.niet te groot,het zijn appartement kamers,er is een zwembad en je zit aan het strand.je hebt en eigen keukentje,met koelkast,kookgelegenheid etc.huiskamer,slaapkamer,badkmer.het is ons daar heel geoed bevallen,de service was ook heel goed en een zeer vriendelijk familiemotel.maar ik weet natuurlijk niet hoe het nu is
Wij zijn op zoek naar een townhouse ofwel villa (met of zonder zwembad) maar dan gelegen in een resort. Dus met centrale receptie, gemeenshappelijk verwarmd zwembad en evt. andere faciliteiten. Soms zie je wel eens villa's in een community waar een gemeenschappelijk zwembad is, tennisbanen en een clubhouse.
Het probleem lijkt en beetje te worden dat we minimaal 4 slaapkamers en 3 badkamers willen.
Qua ligging gaat onze voorkeur uit naar de buurt van de 27 of Championsgate.
Wie weet of zulk soort communities/resorts met townhouses/villa's bestaan??
Bedankt alvast!
Groeten, Renée
Windsor Hills is zo'n community. Ligt dan wel dichter bij Disney, maar dat zal toch geen probleem zijn?
Windsor palms
Heeft villa's vanaf 4 bedrooms en condo's t/m 3 bedrooms.
Verder is het zeer de moeite waard om eens te kijken bij de andere communities. Zeker als jullie met een grotere groep gaan is het de moeite waard om een grotere villa te overwegen met private pool.
Hier de welbekende map van orlando villas.
Succes
We hebben inmiddels de Magic Villa 3 bezocht.
De community is erg mooi, al vond ik het gemeenschappelijk zwembad koud en erg ondiep. Jacuzzi mochten we met de kinderen niet in en voor de glijbaan waren ze te klein. We hebben er dus maar 1x gezwommen.
Villa was prima alhoewel wat achterstallig onderhoud. Klein plonsbad voor tussen de middag (de rest van de tijd zaten we in de WDW-zwemparken).
Kinderkamer met Mickey Mouse was een waanzinnig succes!
De ligging ten opzichte van parken is fantastisch, dichterbij (zonder op WDW te verblijven) is nauwelijks mogelijk.
Wij hebben dit jaar voor het eerst geboekt bij ae, dit is ons prima bevallen, we verbleven in een villa in davenport, in een lekker rustige omgeving en toch lekker dicht bij alles, alleen geen internet dat was wel jammer en soms onhandig ,dus volgend jaar hopelijk zeker weer een villa via ae alleen dan wel met internet, en ik hoef van te voren niet te weten waar ik terecht kom wij houden wel van verrassingen!
Er zijn nog meer villa's te vinden die direct bij de eigenaar te huren zijn op http://florida-accommodaties.startpagina.nl/
Vandaag de reispapieren opgehaald. We hebben nu ook het adres van de villa gekregen. Het gaat om :
The Manors at West Haven in Davenport
Ik vond echter geen info hierover. Heeft iemand ervaringen met deze wijk?
Grz
Ton
Ik kan je ook niet blij maken, daar hebben we ook nog nooit gezeten, wel veel voorbij getuft. Maar het lijkt me overigens wel een mooie locatie, gemakkelijk bereikbaar via 192/27 en de I4 en niet te ver weg. Wij zaten eens in Southern Dunes, het leek niet zo ver, maar na verloop van tijd ging de afstand toch een beetje tegenstaan.
Op de foto's van de particuliere sites zie je, net als in de andere wijken, de mooiste villa's. Loopt de verhuur via Hotelbeds? Je kunt ze mailen om te vragen of er internet is. Zou wel handig zijn, maar je weet dat je er bij hen geen recht op hebt.....Zal wel voor je duimen!
We hebben ook een 5-slaapkamer superior villa gehuurd bij AE (we gaan eind van de maand), ik heb Hans al eens gevraagd waar we terecht komen maar dat weet ie echt niet.
Op zich wel jammer dat je niet exact weet wat de verschillen tussen de villa's en de lokaties zijn. Het is zelfs moeilijk in te schatten of je daadwerkelijk in een superior villa terecht komt als je geen referentiepunt hebt.... In theorie kunnen ze je in een 'gewone' villa stoppen, zonder dat je het weet......
Gr,
Rien