Op Key West zijn er wel Tours waar je naar wilde dolfijnen kunt kijken: http://traveltips.usatoday.com/swimm...est-16364.html
Maar er is dan geen interactie met dolfijnen. Dit is bij wet verboden.
Afdrukvoorbeeld
Op Key West zijn er wel Tours waar je naar wilde dolfijnen kunt kijken: http://traveltips.usatoday.com/swimm...est-16364.html
Maar er is dan geen interactie met dolfijnen. Dit is bij wet verboden.
Hier op het forum is ook nog een onderwerp dat misschien leuk en interessant voor je is:
Dolphins Playground of jetskitrip (Aanrader!)
http://media-cdn.tripadvisor.com/med...hin-safari.jpg
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb wel gezien dat je bij Dolphins Research Center ook kan zwemmen met dolfijnen. Hebben jullie daar ook ervaringen mee? Dit is op Grassy Key.
Wij zijn daar in 2007 geweest. Mooi kleinschalig en ze claimen dat de inkomsten besteed worden aan Research. Was wel veels te snel voorbij maar dat is volgens mij overal zo.
@Melissa & Patrick;
Inderdaad wat Njit ook schrijft, mooi kleinschallig en de inkomsten worden geheel geweid aan Research, dit was voor ons ook doorslaggevend om hier afgelopen 2 januari met de dolfijnen te zwemmen. Er zijn verschillende bassins in de zee, dus geen kunstbassins maar afgezette stukken in de open zee.Er is ook een speelgedeelte en watergedeelte voor kinderen. Leuke bijkomstigheid is dat de TV serie Flipper hier is opgenomen, en er nog kinderen van de orginele Flipper rondzwemmen.
Hey,
Wij gaan in Juli 14 dagen naar Florida en zouden daar graag gaan zwemmen met dolfijnen. Weet er iemand waar je dit kan gaan doen samen met de kids van 2 jaar en 10 jaar oud?
DRC is prima. Lekker kleinschalig.
Wat een prachtig initiatief dat wij wetenschappelijk onderzoek stimuleren. Als ik naar Florida ga is dit echt mijn droomwens om met dolfijnen te zwemmen, wat het prijskaartje ook maar mag zijn...
Dag allemaal, in juli gaan we naar Florida, en onze kids willen graag gaan zwemmen met dolfijnen (samen in het water, dolfijnen knuffelen en eventjes zwemmen). Heeft iemand hier recent nog goede ervaringen mee en zoja, waar? En eventueel de kostprijs/aanbiedingen? We gaan naar Miami, Orlando, Fort Myers en Islamorada.
Beste Hingess, welkom het forum.
Als je zoekt op het forum kom je legio berichten tegen die hierover gaan. Ook in de reisverslagen kom je dit veelvuldig tegen.
Zonder uitzondering is Seaworld Discovery de duurste optie maar ook 1 met heel veel luxe en een mooie dagbesteding. Het zwemmen met dolfijnen is wat aan de korte kant. Verder hebben wij ervaring met het Theater of the Sea op Islamorada. Minder luxe maar wel meer opties om met dolfijnen te zwemmen.
Heb zowel in Discovery (1x) als in theater of the Sea Islamorada (3x) met o.a dolfijnen gezwommen. Persoonlijk vind ik het bij theater of the Sea leuker gaat er daar heel relaxed aan toe.
Wij gaan dit jaar voor de tweede keer naar Discovery cove in Orlando en dat is een heel fijn park.
Je word echt in de watten gelegd en het is heel mooi allemaal.
Ik zou niet anders meer willen maar dat is heel persoonlijk.
Het kost wel wat (219 dollar pp) en daarna de foto's nog apart maar het is het allemaal waard.
Ik kan niet wachten!
Wij hebben in 2014 met dolfijnen gezwommen bij Theater of the Sea op Islamorada. Zie ook:
http://reisflorida2014.blogspot.nl/2...dolfijnen.html
Ik heb het idee dat het bij TotS meer in hun Natural habitat is dan bij Discovery Cove. Wij vonden het i.i.g. erg leuk.
Ik zag dat je hier kan zwemmen met dolfijnen voor $180,-
Is het een park net zoals b.v Discovery cove?
Kan je er nog meer doen, of is het alleen zwemmen met dolfijnen.
Kom er op de site niet zo goed uit.
Alvast bedankt voor de info.
Theatre of the Sea is een soort Dolfinarium, maar dan wat kleinschaliger. Ze hebben er allerlei dieren zoals dolfijnen, zeeleuwen, maar ook vogels en leguanen. Je kunt er allerlei 'encounters' boeken. Wij hebben daar 'Swim with the Dolphin' gedaan. Hoewel ik nooit in DC geweest ben is dit volgens mij wat kleinschaliger en wat minder commercieel. Je zwemt met de dolfijnen in hun 'natural habitat' dwz in zout water in een soort baaitje. Bij DC is het volgens mij in een zwembad met chloorwater. En volgens mij is de verhouding dolfijn : mens wat beter bij TotS. Wij zwommen met 6 personen met 2 dolfijnen en gingen steeds per 2 het water.
DC heeft een soort all inclusive formule en daar ben je de hele dag zoet. TotS ben je met een halve dag wel door. Wij vonden het er erg leuk. Zie ook
http://reisflorida2014.blogspot.nl/2...dolfijnen.html
Ook DC heeft zoutwater baaien..
Ik zou voor 180$ toch voor DC kiezen
theater of the sea is opzich leuk maar erg overpriced
interactie met de dieren komt overeen
ook cosumpties en eten vonden we erg duur,de dolfijnen en zeeleeuwshow zijn matig
Die zijn leuker bij seaworld.
bij DC is het all inclusive, lekker op een ligstoel in het witte zand en dobberen in de lazyriver en nog toegang tot Seaworld
Heb één keer bij DC met dolfijnen gezwommen en 3 keer bij TOTS en ga daar komend jaar voor de 4de keer naartoe. Vind het daar persoonlijk veel relaxter dan bij DC. Wat ook erg grappig is het te zwemmen met de sealions dat heeft mijn zus gedaan. Je krijgt daar ruim de tijd voor. Mijn ervaring bij DC was met 8 personen 1 dolfijn en max 20 min. in het water en bij TOTS met 6 personen 2 dolfijnen en ruim 30 min. in het water, ook hoef je daar geen duikpak/ reddingsvest aan, mag wel want er liggen er genoeg. Ook worden er kleine dolfijnenshows en andere shows/ rondleidingen gegeven. Dus voor ons is theater of the sea de grote favoriet, maar nogmaals dat is heel persoonlijk.
wij zouden graag deze zomer met dolfijnen gaan zwemmen. we verblijven 2 weken in een villa in orlando dus bijvoorkeur iets in de buurt. ik zie eigenlijk alleen discovery cove. zijn er andere mogelijkheden om te zwemmen met dolfijnen in de omgeving? dc vind ik redelijk aan de prijs. nu weet ik dat je daarvoor entree krijgt voor 3 parken maar dat hoeven wij niet perse.
Dc is all inclusive een hele dag eten en drinken waar je maar zin in hebt
in het epcot (disney) heb je een tour achter de schermen incl dolfijn zwemmen
Met dat programma ben je een drie uur zoet kosten ong. 200$
Weet niet of daar iemand ervaring mee heeft op het forum