We hebben zojuist het omni in Orlando voor een dag (11 juli) gewonnen. Niet echt goedkoop ($110.-) Is iemand hier al eens geweest? Ik hoor graag jullie ervaringen.
Nicole:razz:
Afdrukvoorbeeld
We hebben zojuist het omni in Orlando voor een dag (11 juli) gewonnen. Niet echt goedkoop ($110.-) Is iemand hier al eens geweest? Ik hoor graag jullie ervaringen.
En 11 juli is de aankomstdag in Orlando?
Aangezien je de 15de en 16de in Peabody zit en de Omni me een beetje ver van de actie lijkt.
Ik heb helaas geen ervaringen met het hotel, het ziet er wel luxe uit en je hebt toch zo'n 50a60$ bespaart.
Arie
Ik zat even te kijken op de website van het Peabody, maar voor de periode dat wij willen zijn er geen kamers beschikbaar. Weet iemand of het dan nog zin heeft om te bieden?
Hey Pica,
Ik denk dant het dan moeilijk wordt. Kun je niet met de dagen schuiven?
Nicole
Hey Arie,
Ja, 11 juli is onze aankomstdag in Orlando. We laten pas vanaf de 12e onze disneypassen ingaan. Het wordt dus een luierdagje. Lijkt me wel wat want het omni heeft een lazy river.
Nicole
Nou eigenlijk niet echt, we zijn deze keer maar 1 weekje in Orlando en ik heb al gereserveerd in het Royal Pacific, dat zijn onze laatste dagen van de vakantie, dus daarvoor hebben we nog een ander hotel nodig, maargoed ik ga gewoon verder zoeken.
Nog even een vraagje over Priceline:
als gewoon zoekt, dus niet deeper discounts, dan zie je hotels in zones + klasses en de daarbijbehorende tarieven. Weten jullie als je dan gaat bieden of het die hotels zijn waarop je kans maakt?
Goeie vraag:
Ik heb begrepen dat je dan biedt op hotelkamers in die sterrenklasse, bijv. 4* en in een bepaald gebied, die je zelf hebt aangevinkt.
Soms zijn er geen 4* hotels in een bepaald gebied dus kun je die ook niet aanvinken.
En naar het schijnt voegt Priceline hotels bij op willekeurige momenten.
Arie
Misschien is m'n vraag niet duidelijk, ik bedoel dus:Citaat:
Ik heb begrepen dat je dan biedt op hotelkamers in die sterrenklasse, bijv. 4* en in een bepaald gebied, die je zelf hebt aangevinkt.
Soms zijn er geen 4* hotels in een bepaald gebied dus kun je die ook niet aanvinken.
En naar het schijnt voegt Priceline hotels bij op willekeurige momenten.
Zou het zo zijn dat je op de
"normale" manier bij priceline kijkt wat ze aanbieden in de door jouw gekozen periode, daar komen dan een aantal hotels met bijbehorende prijzen en klasses te voorschijn, die zou je dan kunnen boeken, maar....
dat je dan naar "deeper discount" gaat (en daar kan je idd bieden op gebied + klasse,) en ik vraag me dus af of je dan biedt op de eerder getoonde hotels?
Net zoals Mattrob zegt dat hij bij Hotwire kijkt wat er "in de aanbieding is"
Nog even wat anders over geaccepteerde biedingen...
Als je bod wordt geaccepteerd, dan kun je voor hetzelfde bedrag de volgende dag ook in het gewonnen hotel verblijven.
Is dat een éénmalig aanbod van Priceline?
Want stel dat je dan nog 3de dag wilt bijboeken, kan dat dan?
Priceline ook eens geprobeerd om voor de 1e nacht een hotel in Miami te krijgen. Heb nu voor $59 een kamer in het Hyatt Regency Coral Gables!
Dat is een heel nette prijs !!!
Eric
Netjes Armand, wanneer ga je?
2 juni en ik blijf 3 weken.
Is weer een hele goed prijs voor een prachtig hotel =D> . Ik ben er ook twee nachten geweest en is super-de-luxe hotel, echt erg mooi. Alleen is er 's avonds niet heel veel in de omgeving te doen. Maar dat is natuurlijk geen probleem als je er rekening mee houdt !
1e Hotel binnen met Priceline
http://bp2.blogger.com/_CMui6wJTT1M/...hototour07.jpgHoi
Ja hoor, het eerste hotel is binnen met Priceline! Ben al een paar dagen aan het bieden, en nu was het zover.Ik heb geboden op een 2 sterren hotel in Fort Myers en het bod van $59,- per nacht was geaccepteerd.De normale prijs via de site is $179,00 per nacht!!!
http://bp2.blogger.com/_CMui6wJTT1M/...hototour02.jpg
Snel kijken welk hotel we hadden gekregen, want je weet niet op welk hotel je bied, dit krijg je pas te zien nadat je bieding is geaccepteerd.Het was het Fairfield Inn Fort Myers geworden!
Daar was ik heel blij mee, want dit hotel komt er bij Tripadvisor erg goed uit.
Nu nog Miami, afwachten dus...........
Groeten
Anthonie
Proficiat zo te zien heb je het nummer 1 hotel in fort Myers gekregen, althans volgens tripadvisor, en de prijs is ook nog eens aardig. :-)
Aardig :-k .... Dit is echt een geweldige prijs zeg \\:D/ \\:D/ ! Ik snap (al jaren [-( ) niet waarom priceline niet populairder is ! Dit is een prachtig hotel, van een grote keten, en voor een ongelooflijke prijs. Zoals alle boekingen op priceline.
Maar ach, ik blijf proberen (en misschien moet ik nu toch echt eens aandelen gaan kopen, want nee, die heb ik echt niet) !
Hotel Miami ook geboekt!
http://bp2.blogger.com/_CMui6wJTT1M/...NN-exter-1.jpg Hoi
Nadat we van de week met Priceline een hotel in Fort Myers hadden geboekt, is het nu ook gelukt met een hotel in Miami.We hadden besloten om overal in Miami te kijken, want we slapen alleen maar in het hotel, en om dan een duur hotel te nemen vinden we zonde van het geld.
Nadat we een aantal keer hadden geboden, was het dus raak.We betalen nu $61,- per nacht voor het Fairfield Inn Miami - Airport West Doral Area, Miami, FL Dit hotel kost normaal via de site $169,- per nacht.Gratis ontbijt, gratis parkeren.Als je kijk wat je moet betalen om je auto te parkeren in Miami Beach, gemiddeld $25,- per dag, en je kunt hem bijna nergens kwijt.
http://bp0.blogger.com/_CMui6wJTT1M/...NN-rooms-1.jpg Nu is onze planning helemaal rond incl de hotels.In de post hier iets naar onderen heb ik het schema aangepast.
Groeten
Anthonie
http://bp2.blogger.com/_CMui6wJTT1M/...NN-poolo-1.jpg
het Faifield Inn Doral ligt (zoals de naam aan aangeeft) ietsje ten westen van de luchthaven, richting turnpike dus.
Het is een omgeving waar verder niet zoveel te doen is, maar waar meer dan voldoende keus aan restaurants is (tientallen), en waar het erg veilig en rustig is.
Er zitten verscheidene grote bedrijven (oa hoofdkantoor Carnival Cruises).
je bent binnen een kwartiertje in Miami Beach, 10 minuten van Bayside en diverse grote malls in de nabijheid.
Je hebt er echter wel een auto nodig.
Zelf heb ik heel vaal in deze buurt geslapen, ik vind het prettiger dan downtown of Miami Beach.
Conclusie: prima keus.
Eric
Eric,
Helemaal mee eens.
Ook wij hebben er de eerste nacht van onze vakantie geslapen ( geboekt via priceline).
Prima hotel voor een spotprijsje.
Prima ontbijt,vriendelijke balimedewerkers.
Een superstore walmart ligt op en paar minuutjes afstand rijden.
Goede bedden ( heel belangrijk).
Overigens van het vliegverkeer merk je zo goed als niet in de kamers.
Groet,
Pascal
Ben blij dat het goed is bevallen, heb je evt foto's van het hotel en de buurt?Je mag ze dan evt mailen naar mijn email adres.Vond je reisverslag erg leuk.Is het allemaal goed gekomen met de fiets???
Groeten
Anthonie
thekostersfamily@hotmail.com
Nou ik heb geen fotó's vh hotel etc.
We kwamen laat in de avond aan.
Had dit hotel geboekt voor 1 nacht, om vervolgens door te rijden naar Key West.
Naast het hotel ligt een marriot hotel, deze 2 horen bijelkaar.
Even goed kijken dat je bij het juiste hotel naar binnen gaat.
Het hotel heeft nette kamers.
2 computers beschikbaar voor alle hotelgasten.
Deze staan in de lobby.
Foto's van de buurt...
Wat ik ervan gezien heb is het geen mooie buurt.
Gewoon veel grote bedrijven, restaurant etc.
ligt meteen aan de grote uitvalswegen.
Het is nou niet meteen een buurt die je op de foto wilt vast leggen.
Ik ben er een weekje later nog een keer langs gereden.
Zoals Eric al schrijft, het hotel ligt gewoon perfect wat betreft de bezienswaardigheden.
Wellicht heb je hier iets aan.
Groet,
Pascal
De 3e nacht is ook geboekt via priceline: $65 voor een kamer bij http://www.royalpalmmiamibeach.com/ (4 sterren South Beach). Na de 3e nacht gaan we met coupons aan de slag van travelsaverguides.com en travelcoupons.com.
Dat ziet er prima uit voor een goede prijs. Heel veel plezier.
Nicole
Hoi, ik heb hier veel gelezen ovre priceline maar kan iemand mij vertellen of ik en hoe ik dit met 2 kinderen kan doen ?
Kunnen ze bij ons op de kamer of moet ik 2 kamers nemen ? ze zijn 6 en 8
vast bedankt
Kids kunnen bijna altijd op de kamer van de ouders. Dit is echter geen garantie. Wij hebben ook 2 kids en bij ons heeft het tot nu toe nog nooit een probleem opgeleverd. Zo gauw wij een winnend bod hebben bij Priceline sturen wij een mailtje rechtstreeks naar het hotel om te vragen naar een kamer met 2 dubbele bedden. Tot nu toe hebben wij altijd een mailtje teruggekregen waarin dit werd bevestigd. Wij hebben vorig jaar zelfs al eens een upgrade naar een suite gehad, en dit jaar ook upgrade naar een kamer met oceaanzicht. Maar ja, als je dat krijgt is dat natuurlijk boffen. De hotels zullen in ieder geval hun best doen om aan je wensen (2 dubbele bedden) tegemoet te komen. Echter het is geen garantie.
Nicole
Bij het aanmaken van mijn profile krijg ik de volgende melding:
Please check your Day phone number. All phone numbers must begin with your area code and may not begin with the digit "1".
Ik heb als netnr. 045 dus ik snap t niet helemaal.
Wie kan helpen?
thanks, Miki
Gelukt !!!!=D>
Soms ligt t te voordehand...
thanks
kan iemand mij vertellen of je via priceline 2 of 3 kamers tegelijk kan boeken?
kan dit nl nergens terug vinden.
Je kan op meerdere kamers tegelijk bieden.
Namelijk onder je check in en check out datum staat standaard 1 room als je er rechts naast klikt gaat het open en kan je 2,3,4 of 10+rooms aanklikken.
Arie.
Oh enne vandaag ben ik even bezig geweest op Priceline.
Het resultaat voor dec. is:
Renaissance Orlando Resort
6677 Sea Harbor Drive
Orlando, Florida
http://www.marriott.com/hotels/hotel...t-at-seaworld/
Geen verkeerd hotel voor 105$ per nacht , 2 nachten,ex toeslagen (tijdens de holidays), site geeft 179$ en er kunnen 5 personen in de kamers.
Kunnen we alsnog naar de Peabody om de eendenmars te zien als echte toeristen:-\" en 115$ per nacht in de zak houden.
Groet Arie.
Is idd mooi hotel, ik heb er ook (via Priceline) 2 keer overnacht. Hele grote kamers en een prachtig Atrium met grote vogelkooi en prima zwembad en (kleine) sportvelden. En natuurlijk recht tegenover Seaworld, je loopt zo naar de ingang (je moet alleen over het parkeerterrein van Seaworld).
Als je het leuk vindt, ik zou vragen om een kamer met uitzicht op Seaworld. Wij konden zo twee avonden vanuit onze hotelkamer genieten van de vuurwerk-show bij Seaworld.
Overigens, naar de Peabody is het wel prima te rijden, je bent er snel, maar lopen is best nog wel een stukje #-o ....
Ik zal het hotel nog een keer bellen, want dat uitzicht op Seaworld voor het vuurwerk is nooit weg.
Gelijk me Marriott nummer even door geven=P~ .
Ik was trouwens in de veronderstelling dat het om het vuurwerk van MK ging maar het is toch Seaworld.
Over de prijs die ik heb betaald, $105 ben ik tevreden.
Wel een kanttekenig bij het bieden...
s'Middags van alles aangevinkt behalve Disney en Seaworld.
s'Avonds toch nog een keer geprobeerd met alleen Seaworld en wat hoger geboden en raak.
Wel te gek ook dat er zoveel personen in de kamer kunnen:lol: .
Groet Arie.
Had ik ook gedaan, kreeg verder geen punten maar wij zaten wel op een 'Marriott Rewards' verdieping. Ik weet niet of dat nog echt uitmaakt, misschien iets :lol: !
Dat zal je wellicht uit de andere kant van het hotel kunnen zien, maar dat is echt wel een stuk verder weg, dus zie je misschien heel klein beetje. Seaworld ligt echt op loopafstand (en dat wil in Amerika heel wat zeggen :-\" )
Ik kan me niets over '5 personen' herinneren. Het zijn gewoon erg grote kamers, voor zover ik weet met 2 queens. Maar ze zullen er vast wel een bedje bij willen zetten. Ruimte genoeg in de kamer in ieder geval O:) !