Ik heb even gekeken aan de hand mijn boeking, zover ik kan zien zul je ook als Emerald voor een bestuurder onder de 25 jaar extra moeten betalen.
En met extra bedoel ik dan het underage-tarief
Afdrukvoorbeeld
Ik heb even gekeken aan de hand mijn boeking, zover ik kan zien zul je ook als Emerald voor een bestuurder onder de 25 jaar extra moeten betalen.
En met extra bedoel ik dan het underage-tarief
Even n.a.v. de 25 jarige bestuurder: is die los bij te boeken? Echtgenoot is wel gratis toch?
Klopt , je partner valt gwoon onder het huurcontract :Citaat:
"..Renter’s spouse or domestic partner who meet the same age and driver’s license requirements of the renter are authorized drivers at no additional charge..."
Bij national emerald ,Vind ik nergens hoeveel je moet bijbetalen voor mijn kleinzoon van 23 jaar die soms ook wel eens wil rijden .
Volgens mij is dat $25 pd als je iemand onder 25 jr wil laten rijden. Doe maar eens een boeking voor iemand van 23 jr, dan staat de young driver fee apart genoemd.
En die underage fee van, in dit geval $25 per dag, geldt voor de gehele huurperiode, niet alleen voor de dagen dat hij even mag rijden. En kom aub niet in de verleiding om hem toch stiekem even (onverzekerd) te laten rijden want als er wat gebeurt ben je zwaar de sjaak….
Ik keek net op mijn app om nog even te checken of mijn twee reserveringen bij National nog goed stonden (een Emerald Aisle en een midsize suv voor de zekerheid), nu zie ik dat mijn Emerald Aisle reservering er nog wel in staat maar inhoudelijk niet meer bekeken kan worden. Iemand een idee hoe dit komt? Ik heb National inmiddels al gemaild.
Komt waarschijnlijk door de gebruikte coupon code en/of account number. Ik had exact hetzelfde en heb uiteindelijk de boekingen gecancelde (gelukkig had ik nog twee staan die wel werkten). De oude National account nummers werken niet meer, op dit moment geeft 8573150 nog redelijke korting.
ik had nog oude reserveringen die nog openstonden, die kon ik schuiven naar nieuwe data voor november en ook het veranderen van de ophaallocatie had geen gevolgen voor mijn eerdere prijs. Helaas is deze nog lang niet op het niveau wat ik gewend was ($20 per dag) maar in vergelijking met huidige prijzen is tussen de $30 en $40 per dag redelijk goedkoop te noemen!
@Terpies: ik heb een mail gestuurd naar National en heb inmiddels antwoord gekregen met excuses en de opmerking dat ze eea gaan herstellen. Ik wacht het nog wel even af maar als ze woord houden dan heb ik alsnog een EA pick voor 3 weken voor nog geen 800 USD, 743 USD om precies te zijn :D. Heb wel voor de zekerheid een extra boeking gedaan met de door jou opgegeven code.
Mooie prijs! Ik heb 1023 usd staan voor 29 dagen Aisle pick met 1357usd als backup voor een standard suv. Ben ik ook zeer blij mee in deze tijden.
Ik heb gelukkig ook nog een oude boeking staan, drie weken voor 680 dollar op Mco in november.
Nooit gedacht dat hij nog door zou gaan.
Er is weer een link om EC Executive member te worden (of je bestaande status te upgraden naar EC Executive): https://legacy.nationalcar.com/en_US...l?locale=en_US
Vergeet niet om bij het daadwerkelijk boeken de contract code te veranderen van AMEX naar de 8573150.
Succes!
Dat is mooi Terpies :-)
Ik ben nog steeds Elite maar zie niet wanneer dit afloopt.
Heeft het nog nut dit opnieuw te doen?
Nee in principe niet. Heb je ook al status match naar Hertz PC gedaan? Naar Avis en SIXT hoogste status? Dan moet je van elke status even de verval datum van de status in de gaten houden. Zodra een status ergens vervalt, match je die weer terug met 1 van de nog geldende statussen. Zo behoud je in principe ongelimiteerd de hoogste status bij alle verhuurders.:rolleyes:
Hahahah, ik ben wel aan het wiebelen maar zal Hertz even checken.
Bedankt
?
Ik zie nl. dat de duitse tak van National, een stuk goedkoper is.
Voor autohuur van 3 weken heb je een standaard voor ca. €1.183,20 , is natuurlijk nog duurder dan in 2019, maar goedkoper dan de huidige prijzen
Mis ik iets ?
Zie onderstaande foto
Inderdaad is national.de meestal goedkoper , vandaar dat ik pre-covid daar altijd boekte.
Let op , je mist inderdaad iets : In bovenstaand voorbeeld is namelijk alleen de auto verzekerd voor schade.....
Dank je wel Pieter, wat zou ik dan nog moeten aangeven ?
Kon net ff niet op de naam komen maar in dit geval mis je de Wettelijke Aansprakelijkheid ( Ben ff de Duitse en Engelse benaming kwijt )
@ritchie zo te zien is alles wat je nodig hebt (SLI/SLP en LDW) gewoon gedekt. Ik heb eenzelfde reservering gemaakt via .DE en er staat ook gewoon Vollkaskoversicherung (All-risk verzekering). Er zijn op .de geen extra relevante opties selecteerbaar, dus je hebt de juiste verzekeringen te pakken.
Bedankt voor de informatie, dus jij denkt ook dat dit voldoende is ?
Ik heb ook voor volgend jaar mei hier geboekt;
ca 3 weken 1228 dollar, scheelt weer 300 dollar met alamo!
Volgens mij zit cdw erbij maar geen SLP. Maar die is niet verplicht begrijp ik.
Die kun je daar ter plekke afsluiten.
Zusatzhaftpflichtversicherung
Der Zusatzhaftpflichtschutz (SLP) ist zum Zeitpunkt der Anmietung gegen eine zusätzliche Tagesgebühr erhältlich. Der Zusatzhaftpflichtschutz (SLP) bietet dem Mieter und autorisierten Fahrern eine kombinierte Einzelobergrenze von bis zu 300.000,00 USD für Haftungsansprüche Dritter. Wenn der Mieter den Zusatzhaftpflichtschutz (SLP) erwirbt, bietet National Haftpflichtschutz gegenüber Dritten bis zur geltenden finanziellen Mindesthaftungsgrenze. Die Zurich American Insurance Company bietet eine Haftpflichtversicherungsdeckung ab der geltenden finanziellen Mindesthaftungsgrenze bis zu einer Höhe von 300.000,00 USD. Dies ist nur eine Zusammenfassung. Der Zusatzhaftpflichtschutz (SLP) unterliegt den Bestimmungen, Bedingungen, Vorschriften, Einschränkungen und Ausschlüssen der mit der Zurich American Insurance Company abgeschlossenen Zusatzhaftpflichtversicherungspolice. Der Erwerb des Zusatzhaftpflichtschutzes (SLP) ist optional und keine Voraussetzung für die Anmietung eines Fahrzeugs. Die Deckung durch den Zusatzhaftpflichtschutz (SLP) überschneidet sich möglicherweise mit Leistungen vorhandener Versicherungen des Mieters. National ist nicht in der Lage, die Angemessenheit des vorhandenen Versicherungsschutzes zu beurteilen. Daher muss der Mieter vorhandene private Versicherungspolicen oder andere Versicherungsleistungen, die sich möglicherweise mit dem Zusatzhaftpflichtschutz überschneiden, eigenständig prüfen.
Dat zijn mooie prijzen, is dit ook te annuleren, en moet je de auto meteen betalen?
Nee, betalen bij ophalen aan de balie.
En annuleerbaar.
Je betaalt pas bij het inleveren van de auto. Als je de auto ophaalt wordt er een reservering gemaakt op je credit card van minstens het huur bedrag (en meestal nog een 100-250 USD extra, voor mogelijke boetes/tol/brandstof etc.).
Thanks, heb ondertussen een boeking gemaakt.
Weet iemand als ik via National boek en het "Emerald aisle tarief" neem of ik dan alle verzekeringen erin heb die nodig zijn als zijnde nederlander in de US.
Ik heb bij rental preferences in de app LDW en Pec aangegeven als accepted.
Ik kan in de boekingsbevestiging alleen LDW vinden. Valt hier de LIS ( Liability Insurance Supplement ) ook onder? Ik kan die nergens terug vinden en ook nergens selecteren.
Thx
Welke code (account number) heb je gebruikt om te boeken? Het is alweer even geleden dat ik via National heb geboekt, omdat Hertz voor mijn periode/locatie altijd goedkoper is gebleken.
voor MCO 28 juli t/m 9 augustus kom ik op $590 voor midsize c met keus uit aisles via PC status :up:
Dan zou ik toch via Hertz boeken, daar zit het er wel bij.
Vroeger ook altijd geboekt bij National maar de laatste jaren is voor mij
Avis.be of de steeds goedkoper Hertz en Alamo check ik ook.
Thx voor de reactie. We hebben ondertussen ook bij Alamo.de geboekt.
Was dat zoveel goedkoper dan Hertz? Als je PC status hebt bij een vergelijkbare prijs zou ik altijd Hertz boeken…
Ik krijg nooit de beste prijzen via brokers en ook niet bij Alamo. Ben benieuwd hoe jullie dat doen.
ik betaal nu voor een maand huur in PHX $1185
Is dat inclusief verzekeringen?
Uiteraard incl SLI/CDW. Geen extra roadside, maar dat is sowieso zonde van je geld.