knaapje maar wat als mij ouders al een partner kaart hebben kan je dan 3 passen op 1 rekening hebben?
ze zitten bij de postbank.
Afdrukvoorbeeld
knaapje maar wat als mij ouders al een partner kaart hebben kan je dan 3 passen op 1 rekening hebben?
ze zitten bij de postbank.
Dat weet je pas zeker als je het bij je bank vraagt.
Is het misschien mogelijk dat je werkgever garant staat. Is niet zomaar advies. Mijn man werkte vroeger voor een groot internationaal telecombedrijf (geen KPN), hij moest regelmatig ivm het werk naar het buitenland, hij had een creditcard nodig ivm met hotel, autohuur etc. Hij kreeg toen via zijn werkgever een creditcard het stond op zijn naam, maar het bedrijf stond borg. Ik moet wel erbij zeggen dat het ging om een groot international telecombedrijf. Alleen aan te geven dat misschien wel afhankelijk is bij wat voor bedrijf je werkt en hoe de relatie is met je werkgever. Ik werk bij een klein bedrijf maar mijn werkgever heeft aangegeven dat hij bereid is werknemers in uiterst uitzonderlijke situaties te helpen ook financieel.
Nogmaals nee heb je, ja kan je krijgen. Het is het proberen waard.
Een goede vriend werkt ook bij een groot internationaal besdrijf en ook hij heeft een creditcard van het bedrijf. Dat werkt ook goed.
Ja als het bedrijf erbij gebaat is dat je naar het buitenland gaat kunnen ze heel veel regelen.
Nou bij ons bedrijf niet hoor..
wij werken in kleine bedrijfjes dus helaas dat gaat echt zeker voor ons over..
Ik zou je ouders vragen om een extra partnerkaart aan te vragen op hun rekening, met jouw naam erop.
Mijn zus en ik hebben al jaren (sinds 1988) een cc op onze naam, maar bedragen worden van de rekening van mijn ouders geincasseerd (voor noodgevallen). Dit is bij de postbank, dus het moet wel kunnen.
Hoi Lindaend,
kun je geen creditcard krijgen via die kluswinkels Gamma of Praxis. Als je daar een klantenpas gratis aanvraagd is je klantenkaart tevens een creditcard. Wij hebben hem van de Gamma(visa) en hebben al de hele zomer in het buitenland ermee betaald.
Succes ermee.
Groetjes Nicole
ps van de postbank hebben we er ook een maar die wordt bijna nergens aangenomen dus daar heb je niet zo veel aan.
hallo;
Geen paniek,wij boekten ook een wagen zonder credit card en we betaalden aan de balie 100 dollar per week, en per bijkomende dag een extra 25 dollar.
Dus,per week 100 dollar maar als je bv. 2 dagen langer wilt huren is dat dan 25 dollar per extra dag,dus,totaal 150 dollar voor de ganse periode.
Let wel op,laat u geen upgrade aansmeren wand dan gaat je borg ook omhoog,een upgrade is een model hoger dan diegene die je zelf koos,dus gaat uw borg ook omhoog + de huurprijs zal dan ook hoger liggen.Neem dus voor je periode wat extra dollars mee voor de borg,dan zit je safe.
Een credit card is natuurlijk gemakkelijker en vraagt iets minder papierwerk.
Veel plezier in Florida.
mvg
Harley
Hallo allemaal
mijn ouders gaan hem voor mijn aanvragen :-)
Bij de postbank als partner kaart..
Mij kunnen ze na trekken van heb zelf geen bkr maar ik hoop niet dat ze het op adres doen anders kan ik het als nog schudden,omdat mijn vriend wel een bkr codering heeft.
Heb trouwens een Bijcard aan gevraagt bij de bijenkorf die kan je ook gebruiken als credicard heb geen gegevens van mijn partner ingevuld maar wel adres ..Ben benieuwd? Maar misschien verdien ik te weinig ervoor ik werk zelf 20 uur per week..
dus duim voor ons.
Voor de zekerheid hebben we alvast wel een appartement gehuurd wat niet ver van miami ligt miami beach villa harding suites [het is geen villa hoor]. Wat zijn de prijzen duur in miami in februari pfff
:razz: Good news!! Ben alvast blij voor je
Ik hoop dat de aanvraag van de creditcard bij de postbank.
Anders kan je de tips nog gebruiken.
Have fun in Florida
Susie One
Ik ga nu al ruim 10 jaar naar de VS in het begin met een Mastercard van de postbank. Nu heb ik een Visa van Lasercards en een Mastercard van de ING met beiden heb ik nog nooit meegemaakt dat ze niet worden aangenomen.
Alleen met een American Express heb ik acceptatie problemen gehad.
Beste mensen
Harley heeft gelijk
Ik kan wel een auto huren zonder creditcard ..
Ik hoef alleen maar 100 dollar borg te betalen en een ticket achter te laten :-)
Joehoeeeeeeeee ben erg blij :-)
Ik hoop dat de mensen veel aan deze informatie zullen hebben,voor de gene die geen credit kaart krijgt.. dit is het mailtjeCitaat:
Discussion Thread Response (Leviolet)12/18/2008 04:36 PM
I hope that the following information on cash rentals is helpful.
CASH RENTAL REQUIREMENTS
ONLY ECONOMY THROUGH FULL-SIZE VEHICLES CAN BE RENTED WITH CASH
NO ADDITIONAL DRIVERS ARE ALLOWED ON CASH RENTALS
NO EXTENSIONS TO THE CONTRACT
NO LOCAL RENTERS
ALL CASH RENTERS MUST QUALIFY WITH THE CASH REQUIREMENTS LISTED BELOW:
1. ROUNDTRIP RETURN TICKET
--AIRLINE
--CRUISE
--TRAIN
--RETURN TICKET NOT REQUIRED FOR ANY MILITARY RENTERS. MUST PRESENT GOVERNMENT ID.
2. AGE
--THE PRIMARY RENTER OF THE VEHICLE MUST BE 25 YEARS OF AGE, OR FOR SELECT CORPORATE CONTRACTS AND INTERNATIONAL TOUR ACCOUNTS, THE MINIMUM AGE IS 21. IN NY, THE MINIMUM AGE IS 18.
--THESE DRIVERS ARE STILL RESPONSIBLE FOR PAYING THE UNDERAGE DRIVING FEE, UNLESS IT IS INCLUDED IN THEIR CONTRACT OR VOUCHER.
--INTERNATIONAL TOUR VOUCHER RENTERS AGES 21-24 (MUST HAVE INTERNATIONAL TOUR VOUCHER AND BOOKED ON A CONTRACT ID)
--GERMAN RENTERS ON PRODUCT CODES THAT CONTAIN "7G" MAY BE AGES 19+ (MUST BE BOOKED ON A CONTRACT ID)
3. VALID DRIVER'S LICENSE
4. PHONE BILL OR UTILITY BILL IN THE RENTER'S NAME
--PHONE BILL CANNOT BE A CELLULAR PHONE
--VERIFIED THROUGH DIRECTORY ASSISTANCE OR A RECENT MONTHLY STATEMENT.
--STATEMENT SHOULD NOT BE IN PAST DUE STATUS.
--ADDRESS ON BILL MUST MATCH ADDRESS IN PROFILE.
--MILITARY ON/OFF DUTY MUST PROVIDE DUTY OFFICER NAME AND VERIFIABLE TELEPHONE NUMBER. OFF DUTY MILITARY MUST PROVIDE VERIFIABLE HOME PHONE OR VERIFIABLE DUTY OFFICER PHONE.
5. DEPOSIT--THE DEPOSIT REFUND WILL BE MAILED TO THE CUSTOMER WITHIN 21 BUSINESS DAYS FOLLOWING THE RETURN OF THE VEHICLE. THE CASH DEPOSIT IS $300 PER RENTAL IN ADDITION TO THE ESTIMATED RENTAL CHARGES, WITH THE FOLLOWING EXCEPTIONS:
INTERNATIONAL TOUR CUSTOMER EXCEPTIONS:
--WHICHEVER CAR CLASS HAS BEEN BOOKED SHOULD BE HONORED (NOT RESTRICTED
TO ECAR- FCAR)
--WHEN THE CUSTOMER HAS A VOUCHER, THE CASH DEPOSIT IS $100/WEEKLY OR $
25/DAY IN ADDITION TO ANY CHARGES NOT COVERED BY THE VOUCHER.
--WHEN THE CUSTOMER DOES NOT HAVE A VOUCHER, THE CASH DEPOSIT IS $200/
WEEKLY OR $50/DAY.
--AN ACCEPTABLE VALID DRIVER'S LICENSE, ISSUED FROM THE CUSTOMER'S
COUNTRY OF RESIDENCE. INTERNATIONAL PERMITS ALONE ARE NOT ACCEPTABLE AS
A DRIVERS LICENSE.
--CURRENT PHONE BILL IN RENTER'S NAME
CANNOT INCLUDE A PAST DUE AMOUNT OR BE IN A PAST DUE STATUS, AND CANNOT BE A CELLULAR PHONE BILL UNLESS THE ADDRESS ON THE BILL MATCHES THE ADDRESS ON THE DRIVERS LICENSE.
--CURRENT UTILITY BILL IN RENTER'S NAME
NOT LISTING A PAST DUE AMOUNT OR IN PAST DUE STATUS
CASH DEPOSIT AMOUNT FOR ALL VEHICLE CLASSES: $300
Sincerely
LeViolet R.
Customer Care Alamo Rent-A-Car
Ik ga ook maar 1week ;-)
Dat is goed nieuws, maar ga evengoed nog maar achter die creditcard aan! Is toch wel handig in de States. Veel plezier!
% 100,00 per week, valt mij veel mee. Gelukkig kun je met een gerust hart op vakantie.
Deze bedoel je? http://www.floridaforum.nl/showpost....96&postcount=3
Lijkt er maar een heel klein beetje op :)
Yip, maar ook deze van derobbie http://floridaforum.nl/showpost.php?p=84909&postcount=8 en die weer reageert op het antwoord van Mikey diedirect reageerde met het enige juiste antwoord.......
Op zich niet erg, maar Linda heeft kennelijk een paar dagen in haar piepzak gezeten terwijl deze oplossing er al lang was...:-& Nou ja, eind goed al goed en ze leefden nog lang en gelukkig...
Inderdaad ja..
maar nu ik het echt 100 % zeker weet en via alamo is het voor mij gevoel officieel!!
Wat balen zeg.
Mijn nichtje en haar vriend zijn allebei 23 jaar en studenten met een bijbaantje. Zij hadden een Rabocard aagevraagd en kregen die zonder problemen mee. Maar dan moet ik er bij zeggen dat geen van beide geregistreerd staat bij BKR.
Het heeft niet zo zeer te maken met negatief te boek zijn bij BKR hoor. Ze bekijken ook of je al veel leningen hebt lopen. Als je al veel leningen hebt en ze vinden dat een creditkaart je lasten aan leningen te hoog zou kunnen maken krijg je hem ook niet.
Dat klopt, was het zelfs niet zo dat als je een GSM-abbo hebt, dat al wordt geregistreerd bij het BKR? In elk geval moet je wel opletten dat als je een lening voor iets doet, dat deze bij afbetalen wel afgesloten wordt. Zo heb ik 2x een lening gedaan om iets te kopen wat ik echt nodig had, alles netjes afbetaald en 2 jaar later ofzo een cc aangevraagd. Kreeg er wel eentje, maar met een limiet van 250 euro en eind van de maand alles betalen. Geen probleem, was toch voor kleine aankopen, maar reden was ook een negatieve BKR. Wat bleek, die 2 korte leningen hebben ze doorlopende PL's van gemaakt.... ja, meteen opgebeld naar de geldverstrekker en die heeft ze beiden afgesloten met als resultaat een positieve BKR-registratie.
Binnenkort een hypotheek afsluiten, kreeg te horen van De Hypotheker dat dat wel eens een probleem kon vormen bij aanvragen hypotheek en het hebben van een creditcard. Maargoed, dat merken we binnen korte tijd dan en daar heb ik ook al weer een oplossing voor. :)
Maar heb je geldschulden, ja, dan is het andere koek.
Ik had mijn creditcard al voor afsluiten van mijn hypotheek en dat was geen enkel probleem.
Zelf heb ik twee creditcards die ik op elke maand volledig aflossen heb staan. Toen ik had gevraagd of ze deze wijziging wilde doorvoeren bij de CC maatschappij ontving ik een brief dat ze ook de registratie bij de BKR zouden weghalen. Kennelijk wordt een creditcard die maandelijks 100% wordt afgelost niet gezien als een lening. Overigens ontving ik deze brief alleen bij Lasercards, of mijn ING card wel of niet geregistreerd staat weet ik niet daar kreeg ik in ieder geval geen brief van.
Heel lang geleden hebben mijn zus en ik een familiekaart of gezinslidkaart van American Express en van Visa gehad voor onze reis naar Australië. Dus mijn vader had de kaart en vroeg dan extra kaarten aan voor ons. Alles werd gewoon van zijn rekening afgeschreven en wij hebben hem 2 jaar lang terugbetaald, ahum.
Heb het net allemaal meegemaakt bij het oversluiten van de hypotheek. Telefoonabo's worden geregistreerd als ze bij Vodafone en T-mobile e.d. zijn afgesloten. KPN registreert niet. Een cc wordt/werd geregistreerd als je een limiet hebt waarbij je afbetaald. Dus niet alles per maand dat maakt niet uit maar als je een kredietlimiet hebt en afbetaald dan is er een BKR registratie.
BKR registratie is niet erg, zolang het maar geen negatieve is!
Een CC wordt inderdaad meestal ook geregistreerd maar dat hoeft niet te betekenen dat je een negatieve registratie hebt. die krijg je alleen als je bv niet op tijd betaald met je aflossingen. Er wordt best veel daar bijgehouden vraag je eigen report maar eens op via je bank zul je versteld staan wat er allemaal op staat.
Mijn huidige kaart met een veel hoger limiet (3500 euro) betaal ik ook per maand af... zou dus geen probleem moeten zijn? Mooi. :)
Maanbo. Ik las ergens anders dat jullie nog geen creditcard hebben. Zorg ervoor dat je die wel hebt als je naar de USA gaat. Je komt echt nergens zonder dat ding. Geen autohuur, geen hotel. Bijna niets. Nou ja......je kunt natuurlijk pinnen en eten kopen e.d. maar voor alle andere dingen heb je echt zo'n kaart nodig. Niet vergeten dus!
Nou, geen paniek zaaien hoor. Verschillende forumleden redden zich kennelijk prima zonder cc. Voor de auto kan je bijvoorbeeld gewoon de borg contant storten.
Je kunt het beter omdraaien: Zonder cc kan je bijna alles, maar wat is het gemakkelijk als je er wel een bij je hebt......
Het was niet de bedoeling "paniek" te zaaien. Wil alleen aangeven dat zo'n ding vaak als eerste gevraagd wordt als je iets wilt betalen. (Hotel, huurauto e.d.) Trouwens, ik wist niet dat je contant borg kunt storten bij een autoverhuur bedrijf. Heb dit nl ooit eens gevraagd en toen werd verteld dat ik dan geen auto kon huren bij hun. (Alamo)
Snap ik wel hoor, maar als je aan Maanbo schrijft dat ie 'echt nergens' is zonder cc, dan schrikt hij zich misschien een hoedje...
Over de voors en tegens van de cc en de borg bij Alamo (staat gewoon in hun voorwaarden) lees je overigens meer in dit topic
Vreemd dat je dat verteld is. Was dat bij een reisburo of zo?
Hier op het forum is al vaker geschreven over de mogelijkheid om cash borg te betalen bij autohuur, zo rond de $100-150 per week of $25 per dag dat je huurt. Daarbij wel meerdere malen aangetekent dat het gebruikelijker en gemakkelijker is om e.e.a. met CC te doen.
Als een vast inkomen heb en geen negatieve registratie bij het BKR in Tiel krijg je altijd een credit card.