Weet ik dat ook meteen!
Maare volgetankt inleveren is toch niet zo moeilijk ( ben niet anders gewend bij t huren van een auto?!)
Afkopen is dus beter?? Dan moet je hem wel leeg teruggeven anders ben he duurder uit.
Afdrukvoorbeeld
Weet ik dat ook meteen!
Maare volgetankt inleveren is toch niet zo moeilijk ( ben niet anders gewend bij t huren van een auto?!)
Afkopen is dus beter?? Dan moet je hem wel leeg teruggeven anders ben he duurder uit.
Heel goed begrepen, zo leeg mogelijk teruggeven dus, ik hou altijd aan als ik op de laatste dag terugga naar het vliegveld ik nog 1/4 tank heb, dan zit je altijd goed :p
Heel erg bedankt Penpe, nog een laatse vraagje voor dat ik ga boeken morgen.
Is geen enkel probleem toch dat ik geen brit ben , zolang ik de link maar gebruik?
Groeten:)!
Nee, het is geen enkel probleem dat je geen Brit bent, je mag enkel geen Amerikaans staatsburger of Canadees zijn.
Okidokie!
Wat een koopie dan , houden we toch 150 euro in the pocket lang leven het Florida Forum:cool:
Dat is een alleraardigste auto dieben reuze benieuwd wat ik mee zal krijgen, vorig jaar huurde ik een midsize SUV van Dollar op Sanford en het werd een Jeep Liberty, goed zat voor ons tweetjes, dit jaar is het weer een midsize SUV, nu van Alamo, op de luchthaven van Tampa.. Ik hoop op iets leuks, ik vind auto's, hun vermogen en comfort waanzinnig....Citaat:
2013, Ford Edge, wit
@PENPE,
Ik heb ook net gekeken (ben ook nog aan het zoeken voor een auto in de Mei vakantie) maar als ik gold erbij kies (dus een volle tank en extra bestuurders) dan kom je wel iets goedkoper uit dan usa reise maar niet zo een groot verschil als hier wordt gemeld.
Wat jij vergelijkt met usa reise moet je met een andere pakket (dus niet gold) van USA REISE vergelijken.
Maar ik kom toch iets van 35 euro goedkoper uit, overwegen waard dus.
Budget.com, iemand hier ervaring mee aangezien dit op deze moment de goedkoopste is die ik tegenkom.
Zitten daar wel alle verzekeringen in de prijs?
Kun je ook makkelijk zelf zien met een proefboeking ;) Maar ik was ook nieuwsgierig dus ik heb zelf even wat bij elkaar geklikt.
Bij het boeken geef je aan uit Nederland te komen en daarmee wordt er ook SLI en LDW standaard bijgeboekt.
Ik weet niet of epfan dit ook gedaan heeft...
http://i.imgur.com/atUrHQ8.png
En zo ben ik weer bij Dollar.... ik had via eautohuur een midsize suv gehuurd bij Dollar... van 1 tm 18 juli... en betaalde € 455,30 met veel goodwill van Eautohuur heb ik m om laten boeken naar Alamo... want ik dacht dat ik er beter aan deed ivm de sunpass. Vanavond zag ik dat de prijs gedaald was...en dus zit ik nu weer bij Dollar.. voor € 405,48, nu opzoek naar iemand die een sunpass sticker voor me mee wil brengen.. Voor die € 50 gaan we weer wat anders leuks doen....
Heb je al eens aan een transponder gedacht, $29,95 is de (eenmalig) de aanschafprijs maar nooit meer ellende.
Account aanmaken bij SunPass en alles gaat automatisch van je CC. Ik heb er twee en ben er heel blij mee!
Greetz, Remco
Mmm nee, het lukt me nog steeds niet om door de bomen het bos te zien.... sticker of transponder?
Tja, die keus moet je zelf maken, wij hebben die transponders en zijn er heel blij mee. Gewoon lekker makkelijk, bij aankomst klik je m op je raam en rijden met die hap!
Enne, die aanschafprijs is eenmalig en vergeet je snel, het gemak ervan beleef je elke keer weer ;-)
En je krijgt met de transponder nog korting op de tol ook. Niet spectaulair, maar alle kwartjes helpen ;)
Nou... Korting :rolleyes:... Eigenlijk alleen maar op het Turnpike traject. :p
Dat heb je dan toch een beetje (veel) mis, Corrus. Er zijn nog wel wat meer plaatsen waar je korting krijgt, en soms, zoals gisteren in Tampa, staat het zelfs aangegeven. Wij rijden zelf regelmatig de 417, en verdienen daar toch iedere keer een ijsje :o
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ads_in_Florida
wie kan mij helpen. ik wil in juli een full size suv huren voor 34 dagen en dan nog 1 dag een premium suv.
we gaan die dag namelijk met een grotere groep terug (4 volwassenen en 2 kids) en aangezien het een redelijk
stukje rijden is naar Miami vanuit Orlando willen we toch een grotere suv. nu zoek ik op diverse sites (waarschijnlijk niet de
juiste) maar ik kan de premium suv niet vinden. dus wie weet waar ik wel moet zoeken.
alvast bedankt
Dat kan allen ter plekke geregeld worden. Wat je wel kan doen is bellen met de verhuurmaatschappij.
Je kan ook afwachten op de aanbieding die je krijgt als je de auto gaat ophalen. Je kan hem dan eventueel upgraden.
Waarom huur je niet een minivan voor de laatste dag?
de reden voor een premium suv is omdat deze volgens toch net even wat meer bagageruimte heeft.
ik dacht altijd dat je deze ook van te voren kon boeken
Ik denk dat de bagageruimte in een minivan groter is dan bij een premium suv. UItzondering zijn de erg grote bakbeesten als een Lincoln Navigater ed. Een Yukon XL of een Surburban XL wordt het toch al moeilijker. Mijn advies is om voor de laatste dag 2 auto's te huren. Een Mid size suv is dan goed genoeg. Iedereen zit comfortabel en je kan makkelijk je bagage kwijt.
Helemaal met Ebelix eens. De XL's zijn maar een half metertje langer dan de gewone uitvoering, zeg maar 2 koffers.
Maar misschien is dat net genoeg. En als je geluk hebt krijg je die direct al mee, is ons al een paar keer gebeurd :o.
Je zou voor de laatste dag zelfs uitkunnen met bijhuren van de kleinste auto, dat is misschien nog wel goedkoper dan zelf vragen om een betaalde upgrade ;)
misschien inderdaad maar even afwachten wat we daar krijgen en dan kunnen we natuurlijk altijd nog even passen of het lukt. zo niet dan zou ik vanuit florida ook natuurlijk nog bij autoreisen.de oid een kleintje bij huren, toch?
bedankt voor het meedenken
Zojuist bij Alamo.co.uk/brits een intermediate SUV gehuurd voor 20 dagen in februari 2014 (er is nog geen topic voor 2014) voor 419 Pond. Het is nog te vroeg om de laatste 2 weken van onze reis een minivan te boeken, nog even geduld hebben dus.
Nou, en de minivan hebben we net geboekt. Via Alamo.co.uk/brits hebben we een minivan geboekt voor de laatste 15 dagen van onze vakantie. Het bedrag is GBP 371.
Mooie prijs :up:
Dat zal je wel geen 300€ kosten:)
Wij hebben vorige week ook geboekt bij Alamo/brits, 15 dagen midsize suv in juli voor €357. Bij usareisen.de zou de zelfde wagen €518 kosten, incl een tank benzine. Maar voor het prijsverschil van €160 kan ik hem zelf wel aftanken :)
Monique Is een jeep Liberty wel groot genoeg voor 4 personen met bagage? Wij hebben een ford escape gehuurd maar hebben de jeep als voorkeur gegeven, is die groot genoeg voor 4 personen denk je? Wij hadden deze gehuurd in 2011 Type gehuurd: Equinox Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: booking.com
Opgehaald in: Miami Int.airport
Afgeleverd in: Miami Int.airport
Meegekregen: Ford Explorer met dubbele achterbank en bijbetaling van $252
Wanneer: 15-8-2011 t/m 5-9-2011
Voor 4 personen red je het denk ik niet qua bagage. En hoezo heb je een voorkeur opgegeven?
Wij hebben hem deze keer via rentalcars.com en in die categorie van midsize SUV we konden een voorkeur aangeven en de jeep liberty leek ons qua bagage wel ruim, maar dat was op de foto vandaar. Voor de bagage was ik inderdaad al bang, wij hebben 4 grote koffers, op de heenweg zal het misschien lukken.:D maar op de terugweg niet, dan wordt het niet zoveel kopen of anders upgraden:(
Wij zijn momenteel in florida zijn met zen 4 en hebben 2 koffers bij van plastic en 2 grote trollies van stof en het ging juist in een captiva . In een jeep konden we het vergeten . We hadden dan wel maar 1 trollie als handbagage bij en een paar rugzakjes dan lukt het net .
Volgens mij hadden wij vorig jaar ook een Jeep Liberty. Er stonden nog andere iets kleinere Jeeps in de rij waar we uit konden kiezen. Wij waren met 3 personen en hadden 3 grote koffers en dat paste prima. Ook de scootmobiel kon makkelijk in de achterbak. Hier een foto vd achterbak http://3girlsinflorida.blogspot.nl/2...and-ducks.html
de jeep liberty ziet er op foto groot uit, dus ik vind het moeilijk, misschien met ruimtegebrek 1 grote maar zachte koffer tussen de jongens in (15 en 17).Je bedoelt toch alleen de scootmobiel?! ik neem aan dan zonder de rest van bagage?
Ja alleen de scootmobiel. Maar vaak wel met allerlei andere tassen van het shoppen :). 4 personen kunnen er prima in en dan 4 koffers rechtop in de achterbak moet ook kunnen zoals ik het mij herinner. Bij de Alamo balie beweerde ze dat er maar 2 kleine koffers in kunnen (!). Zo proberen ze je toch te laten bij betalen voor een grotere auto (maar daar trapte wij niet in). Als je alleen maar van en naar het vliegveld moet met de koffers (dus geen rondreis) dan kan je iid ook nog een koffer tussen de personen op de achterbank kwijt.
tja dat hadden wij de vorige keer ook en hebben dan ook bijbetaald voor een grotere auto bij Alamo in Miami , en wij zijn dus wel ingetrapt. Wij huren de auto nu via Dollar en wat ik begrijp dat je dan ook krijgt wat je hebt gehuurd. Wij blijven wel langere tijd op 1 plaats, misschien maar een beetje inschikken bij het verkassen:cool:
Bij élke verhuurder kun je dit soort praatjes krijgen. Gewoon niet ingaan op dit soort voorstellen. Mocht het nu daadwerkelijk niet passen dan kun je altijd nog terug naar de balie.
we gaan eerst passen en meten, het scheelt best qua prijs. Best handig foto's vd bagageruimtes op het forum, als je het gewoon op internet opzoekt denk je vaak een zee aan ruimte te krijgen....... not!
Ja ook onze handbagage staat tussen de twee personen in op de achterbank de twee plastic koffers gaan rechtop naast elkaar en de twee trollys achter elkaar . Bij de jeep was de kofferbak niet hoog genoeg.