Bij mij zijn ze ook wel eens gelijk door gegaan hoor (2 jongste) ;).
We hadden toestemming voor een dagje extra vrij maar dit bleek dus niet nodig,..
Afdrukvoorbeeld
Bij mij zijn ze ook wel eens gelijk door gegaan hoor (2 jongste) ;).
We hadden toestemming voor een dagje extra vrij maar dit bleek dus niet nodig,..
@corrus
hij krijgt alleen de maandagochtend vrij
we hebben hem mede gedeeld dat deze herfstvakantie er geen Florida in zit vanwege het feit dat school geen hele dag extra geeft
het is zijn eigen voorstel om het zo te doen, hij slaapt toch op de vlucht, en wil dus liever naar Florida ipv een weekje binnen Europa
vorig jaar herfstvak. zijn we op maandag om half 9 geland, en toen had hij de hele dag vrij gekregen...toen liep hij te zeuren dat hij om 13uur naar school gebracht wou worden
maar goed dit is allemaal OFF TOPIC!
Geboekt bij: Arkefly
d.d.: 12-07-2013
Periode/data: 04-09-2013 tot 20-09-2011
Route: Amsterdam - Orlando Sanford Orlando Sanford - Amsterdam
Maatschappij: Arkefly
Klasse : Comfort
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: 993 euro
@mikey
Dan zitten we in het zelfde vliegtuig, wij €850 voor 2 pers comfort.
Geboekt : 8 juli, datum 4 tm 13 sept.
zal wel goedkoper zijn omdat we op vrijdag de 13e terugvliegen:eek:!
ja misschien dat dat er mee te maken heeft wij wilden eerst van 13 -9 tot 4-10 gaan maar prijsverschil was bijna 450 euro dus iets naar voren schuiven leverde flink wat op :cool:
Na weken de ticketprijzen in de gaten te hebben gehouden, gister de doorslag gegeven!
Geboekt bij: schipholtickes.nl
d.d.: 18-07-2013
Periode/data: 01-10-203/14/10/2013
Route: Amsterdam - Londen Gatwick-Orlando Int-Londen Gatwick- Ams
Maatschappij: Virgin Atlantic
Klasse : economy
Aantal Personen: 6
Totaalprijs: 3688 euro
d.d.: 28/07/2013
Periode/data: 26/08/13-09/09/13
Route: Amsterdam - Orlando Sanford
Maatschappij: Arke
Klasse : economy heen - Comfort terug
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: 1539 €
Via Ticketspy.nl: http://ticketspy.nl/deals/united-wac...new-york-e493/
Najaar/ winter met United naar Orlando/Miami/Tampa (vanaf) €517
We willen in de kerstvakantie (weer) naar ons huis in Windermere. Heeft iemand al een leuke tip voor niet te dure vliegtickets? Het zou gaan om 21 december tot 4 januari. Alvast bedankt!
Dat is de duurste periode van het jaar. Probeer een week voor kerst weg te gaan en kom tussen kerst en oud en nieuw terug. Dan heb je nog een kans op betaalbare tickets. Anders moet je na 7 januari terugvliegen. United heeft nu een actie. Kijk maar op www.ticketspy.nl naar Tampa voor eur 517 pp retour.
Bedankt voor de snelle reactie Ebelix! Helaas zijn wij gebonden aan schoolvakanties :(. We hebben een dochter op het voortgezet onderwijs en een zoon op de basisschool dus ik vrees dat het lekker prijzig gaat worden....
Hier op het forum is de app onthefly al genoemd. Ik heb deze nu ook op mijn Iphone staan. Het werkt hetzelfde als Kayak. Je geeft een route in hij komt met de laagste prijzen op het moment dat je kijkt. Wellicht kan je daar nog goede prijzen mee scoren.
Brussel - Tampa 987 euro, 1 overstap met Brussels Airlines, goedkoper kan ik momenteel niet vinden....
Hallo,
We zouden in December kerst & nieuwjaar vieren ,maar op heden liggen de tickets op ongeveer 830 € bij Connections . Zouden we nog even wachten of niet ?
Ligt er een beetje aan hoe flexibel je bent, dagje eerder later vertrekken kan je veel opleveren/schelen. Misschien kan je een datum heen- terug doorgeven met vliegroute wil best even met je meezoeken.
Voor degene die last minute weg kan, nu bij Arkefly tickets naar Orlando Sanford. Diverse data in september en oktober 2013 vanaf €379. check arkefly.nl
Geboekt bij: Delta
d.d.: 29-08-2013
Periode/data: 17-10-2013, terug 03-11-2013
Route: Amsterdam -Tampa (via Detroit), Tampa (via Atlanta) - Amsterdam
Maatschappij: Delta
Klasse : economy
Totaalprijs: 996 euro
De terugvlucht hebben we economy comfort bijgeboekt voor 67 euro pp
Geboekt bij: Arke
d.d.: 20 Augustus 2013
Periode : 11-11-2013 t/m 25-11-2013
Route: Amsterdam - Miami
Maatschappij: Arke
Totaalprijs: 778
Retour:)
Er staat vandaag een aanbieding op ticketspy, vetrek 2 december, vliegticket en 1 week autohuur voor € 370,00.
Zoals gewoonlijk klopt er niets van de aanbiedingen, wil ik 1 ticket incl auto boeken op deze site dan kost me dat E 507.- inderdaad 2 tickets dan is de prijs inderdaad p.p. 390.25.
Kun je beter zelfde reis op zelfde datum bij nu bij Holland International boeken voor 1 ticket incl auto E 340.25 of met 2 personen E 468.50. Is toch E 50,- goedkoper en is ook TUI, je gaat in hetzelfde vliegtuig.
Hoezo klopt het niet? Er staat er zelfs bij: "Opmerking 2: ticket + huurauto deal geldt indien 2 personen samen reizen"
Met één ticket geldt de aanbieding inderdaad niet. Dat klopt dus ook...
Heb je dus ook maar één ticket nodig, dan kun je inderdaad beter naar Holland International gaan :)
@ SpaceAce. Excuses, had niet verder gekeken dan mijn neus lang was... heb inderdaad het onderschrift niet goed gelezen.