-
Re: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee
Bedankt voor je reactie.
Ik dacht aan International Drive, maar was niet zeker. Nu dus wel.
En het wordt dan maar meteen een auto.
Toevallig ook tips in verband met parkeergelegenheid daar, want dat zou niet altijd even evident zijn? Of toch?
Thanks.
-
Parkeren zowel aan I-Drive als bij de Speedway is totaal geen probleem. Plaats zat en allemaal gratis.
Net zoals zowat overal in en rond Orlando. Miami (en de parken) is een ander verhaal. Dat kost $$$.
-
Good to know!
We zakken inderdaad in een volgend stadium af naar Miami en de Keys. Zullen we dus rekening mee moeten houden.
-
weet iemand een accomodatie
Hoi, We gaan binnenkort naar florida en komen aan op orlando airport. Eerst denken we aan beszoekje van een of enkele parken daarna een cruise vanuit port canavaral. En daarna weer terug voor twee dagen naar orlando.
Heeft iemand een tip voor een goed en betaalbaar motel of hotel redelijk dicht bij het vliegveld in orlando?
-
Re: weet iemand een accomodatie
Hoezo dicht bij het vliegveld? Bijna iedereen zoekt een accomodatie in Kissimmee, hier zijn ook alle parken in de buurt. Kissimmee is ongeveer 30 min rijden vanaf het vliegveld(MCO)
Als je een beetje snuffelt hier op het forum zul je genoeg accomodaties vinden.
-
Bij het vliegveld liggen genoeg goedkope motels in de buurt. Kijk eens in Google Maps bij het vliegveld. Als je genoeg inzoomt krijg je ook hotels op de kaart te zien.
-
-
Ik zou iets verder van het vliegveld af gaan zitten, scheelt je in drukte op de weg en herrie :)
-
Hallo Hannie, kun je me ook zeggen welke parken allemaal in de buurt van Kissemee zijn?
-
Alle parken (4x WDW, 2x Universal, Seaworld, Legoland, Holy Land) behalve Bush Gardens, dat is in Tampa.
In de buurt is in de US een relatief begrip, maar ze liggen i.i.g. stukken dichter bij Kissimmee dan bij het vliegveld, en daar, zeg maar in een grote cirkel rond WDW, zijn ook de meeste accomodaties te vinden
-
Hotel cq appartement ervaringen gevraagd Kissimmee
Hoi Allemaal,
Ik ben een alleenstaande moeder van drie prachtige tieners. Volgend jaar zomer willen we graag drie weken naar Orlando gaan. Nu ben ik op zoek naar een leuke, mooie accomodatie in de buurt van w. irlo bronson highway. Ik begreep dat je daar het meest centraal zit en in de buurt van zowel de parken als de malls, restaurants etc. Hoor heel graag jullie ervaringen. Mijn dochters zijn dan 17 en 15, mijn zoon 13.
Uiteraard ben ik zelf ook aan het zoeken op internet (tripadvisor, google maps, zoover etc.) maar jullie input wordt zeker gewaardeerd :-):up:
-
Re: Hotel cq appartement ervaringen gevraagd Kissimmee
Hallo, het fijnst is een huis, als je een beetje zoekt en hier en daar een prijsopgave vraagt denk ik persoonlijk dat je goedkoper uit bent in vergelijking met een hotel. Je hebt je natje en droogje lekker bij de hand en als je een dag op pad bent geweest is even plonzen in je eigen zwembad helemaal super. Op het topic accommodatie gezocht kun je een heleboel info vinden hierover.
En hier een kaartje met diverse wijken erop.
http://www.tripadvisor.ca/VacationRe...n_Rentals.html
-
Op welk resort orlando kun je vissen/is in de avond gezellig voor 22- jarige zoon?
Wij willen naar Orlando met onze 22 jarige zoon maar omdat hij alleen is wil hij wel wat te doen hebben, dus op welk resort in Orlando kun je vissen in een meer of zo?
In de avond vindt hij het leuk om ergens naar toe te gaan waar hij gezellig een biertje kan drinken, poolen, of wat dan ook, hij vindt het niet erg om alleen te gaan, maakt gemakkelijk contact ook met Amerikanen, vorig jaar in Clearwater heeft hij dat ervaren. Wij zouden nu liever naar Orlando gaan maar vragen ons af of er een resort is wat voldoet aan de wensen van onze zoon.
-
Re: Op welk resort orlando kun je vissen/is in de avond gezellig voor 22- jarige zoon
Wij hebben deze zomer in Encantanda gezeten. Was een groot meer waar je kon vissen, een gameroom, een bar c.q. snackbar waar je wat kon eten en drinken.
-
Tips voor betaalbaar hotel in Orlando
Goedemorgen,
Wij gaan eind februari een weekje richting Orlando. Doel is een beetje sightseeing, shoppen en hopelijk genieten van een zonnetje.
Hebben jullie tips voor een redelijk en betaalbaar hotel wat niet te ver uit de richting ligt?
Dank alvast!
Groetjes, Astrid.
-
Re: Tips voor betaalbaar hotel in Orlando
Ik heb geen tips v.w.b. hotels. Dat komt omdat wij (met 2 of meer personen) eigenlijk altijd een villa / condo huren in de directe omgeving van Orlando. Qua prijs is dat net zo duur / niet veel duurder dan een hotel en een villa biedt (vinden wij) veel voordelen t.o.v. een hotel. Misschien ook voor jullie een overweging waard.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
A-nolet
Hebben jullie tips voor een redelijk en betaalbaar hotel wat niet te ver uit de richting ligt?
Dank alvast!
Groetjes, Astrid.
Uit de richting van wat ?? De wat meer betaalbare hotels vindt je aan International Drive en de US 192. Aan I-Drive rijdt een trolley die de beide Premium Outlets aandoet (die zitten aan I-Drive), dus voor shoppen zit je daar goed. En er is ook veel te zien, zelfs vanuit de lucht. US192 ligt wat dichter bij Disney, maar ook de outlet mall Lake Buena Vista. Voor de zon kun je overal terecht ;)
-
-
-
goseek is een goede tip ik kende deze ook nog niet.
-
Omdat we dit jaar voor het eerst met 2 ipv 1 kleine kinderen naar Florida afreizen, heb ik het plan opgevat om op dag 1 te verblijven in een hotel vlak bij het vliegveld (MCO) en de huurauto de volgende ochtend pas op te halen.
dit om hiermee de drukte van de auto ophalen en het zoeken naar je hotel te voorkomen danwel naar de volgende dag te verschuiven (en mogelijk zonder kids doen)
Hiervoor zoeken we een comfortabel hotel, op kort afstand van Orlando International Airport met een goede shuttlebus verbinding.
Ik zie dat er tientallen hotels vlakbij liggen.
heeft iemand goede ervaringen met een hotel (en de shuttle) bij MCO?
-
Al je de verhuurder Alamo neemt en je land op MCO dan kun je ook savetime gebruiken. Alles online invullen van te voren, voucher uitprinten en je kunt rechtstreeks naar de huurauto. Echt ideaal, geen wachtrijen en je bent na de douane zo weg. Doen wij altijd de laatste jaren!!
https://www.alamo.com/en_US/car-rental/checkin.html
-
Bedankt voor je reactie, maar wij zoeken echt een hotel.
-
Hyatt Regency ligt in de terminal, dan heb je geen gesjouw met bagage.
-
Slapen wij altijd de laatste nacht.
Écht perfect hotel, maar wel tegen "Regency" prijzen...
-
Wij hebben 2x met onze kids overnacht in het Hyatt op het vliegveld van Orlando en dat was ons heel goed bevallen! Na de lange reisdag gelijk de bedjes in.
Dag daarna op ons gemakje de auto opgehaald en naar onze accommodatie gereden.
Goed hotel, heerlijke bedden :-) En je hoort niks van de vliegtuigen.
-
Wij hebben ook zeer goede ervaringen met dit hotel. Wij boekten hem vaak via Expedia 'Flight and hotel'. Vraaf me niet hoe het komt, maar dan krijg je vaak flinke korting. Het plezierigste is dat je dus helemaal niet met een shuttle hoeft, maar inderdaad zo je kamer in bent en meteen kan gaan slapen.
-
Hyatt Regency op MCO heb ik ook naar gekeken voor volgend jaar. En inderdaad zijn er volgens mij leuke deals te vinden als je op Expedia zoekt naar vlucht en hotel combinaties. Lijkt met echt ideaal om zo met je koffers het hotel in te rollen. En natuurlijk ook leuk om eens in dat hotel overnacht te hebben dat je altijd ziet als je aankomt of weggaat. De review zijn allemaal best goed en hier op het forum blijkbaar ook goede ervaringen.
-
Hier hebben we regelmatig geslapen via Hotwire...ideaal en leuk!