-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011
maggie55 mijn man haat ook pretparken maar we hebben toch een volledige week kunnen volmaken hoor .
We hebben vooral rustig aan gedaan een halve dag park namiddag een beetje zwembad een beetje shoppen en s´avonds gaan eten en terug naar het vuurwerk kijken hij vond het zelfs beter dan onze 2de week villa aan het strand .Moet je weten dat hij de efteling haat en disneyland parijs is nog een ergere nachtmerrie .
-
One day ticket magic kingdom
Wij gaan 1 dag naar magic kingdom tijdens onze florida vakantie. Ik wil echter niet in de rij voor de kassa staan 's ochtends bij het park. Kan ik ergens anders ook kaartjes voor 1 dag kopen daar of nu alvast bestellen via internet of hoe werkt dat?
-
Ja dat kan via Disney world zelf op hun eigen site, worden ze naar je thuis gestuurd(zitten wel wat kosten aan dan) of je haalt ze daar op bij het Will call raampje.
-
Vind het op laten sturen een beetje eng, aangezien we al over drie weken gaan...Stel dat ik ze niet op tijd binnenkrijg of ze verdwijnen.... En met dat Will Call, sta ik dan niet alsnog lang in de rij? Hoe lang zouden uberhaupt de rijen bij de gewone kassa's zijn in april??
-
Zonder wachttijden, echt waar!!
-
In heel veel hotels zitten ticket boots waar je een dagticket kan kopen
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
r.teeuwsen
Zonder wachttijden, echt waar!!
Bedoel je will call of zo los aan de kassa kopen bij Disney??
-
Bij beide zijn de rijen niet zo lang, vaak zijn er zoals gezegd geen rijen voor de loketten. En als je vermeld dat het je eerste keer is heb je grote kans dat je een button krijgt met "My first visit" er op. \\:D/
-
Citaat:
Maggie55
Vind het op laten sturen een beetje eng, aangezien we al over drie weken gaan...
Gewoon bij de kassa kopen...
Citaat:
Hoe lang zouden uberhaupt de rijen bij de gewone kassa's zijn in april??
Ik weet niet of dit nu wel zo spannend is...
Dan sta je misschien 5 minuten, so what... 't is vakantie... :D
-
Citaat:
Maggie55
Vind het op laten sturen een beetje eng, aangezien we al over drie weken gaan...Stel dat ik ze niet op tijd binnenkrijg of ze verdwijnen.... En met dat Will Call, sta ik dan niet alsnog lang in de rij? Hoe lang zouden uberhaupt de rijen bij de gewone kassa's zijn in april??
Is helemaal geen reden voor bang te zijn over het opsturen, ten eerst word het door Fedex geleverd en dat is dus ene postsysteem met tracking optie dus je weet ten alle tijden wanneer en wara je pakket is.
Verder zolang je de tickets niet hebt is Disney nog steeds verantwoordelijk voor de zending en zullen ze deze moeten vervangen, of moeten bewijzen dta jij de tickets niet hebt ontvangen door de handtekeing op te vragen.
Dus al met al een heel veilig process doe het regelmatig.
-
Ik zou me echt niet druk maken over een eventuele rij. Ze hebben daar heel veel kassa's. Het is Disney, niet de ALDI. Die laten je echt niet te lang wachten..
-
Is het trouwens ook mogelijk om alleen maar tickets te kopen voor Typhoon Lagoon of Blizzard Beach?
-
Ja, dat kan. Die koop je gewoon daar aan het loket. Kosten $48.98+tax.
Zie http://disneyworld.disney.go.com/tickets-passes/
Geen parkeerkosten bij de Disney Waterparken.
-
Wij gaan voor het eerst naar Orlando en de Disneyparken.
Wij willen de 4 Disneyparken bezoeken + 1 van de waterparken en trekken voor ieder van de parken 1 dag uit, met uitzondering van het waterpark.
Deze zullen we misschien voor 2 uur bezoeken.
We twijfelen nu tussen het 4 of 5 daagse ticket met of zonder hopper optie.
Wat raden jullie ons aan? Is het aan te raden om tussen parken te gaan hoppen als je voor het eerst de parken bezoekt? Straks vinden we 1 van de parken niet leuk, wat dan?
Als wij een 5 dagen base ticket + water park & fun ticket kopen, mogen wij dan 5 dagen de disneyparken bezoeken en op die zelfde 5 dagen ook naar 1 v/d waterparken gaan of na die 5 dagen?
-
Citaat:
MiSsSherry
We twijfelen nu tussen het 4 of 5 daagse ticket
Bij twijfel neem je het beste het 5-daags ticket. Het orijsverschil met het 4-daags ticket is niet erg groot, en het geeft je wat meer mogelijkheden. Achteraf een extra dag kopen is erg duur.
Citaat:
MiSsSherry
met of zonder hopper optie. Is het aan te raden om tussen parken te gaan hoppen als je voor het eerst de parken bezoekt?
Ik heb ik 12 jaar Disney nog nooit de behoefte gehad om te hoppen. Echt niet. Maar anderen blijkbaar wel, anders bestond de mogelijkheid waarschijnlijk niet. Voor jezelf een kwestie van inschatten. Als je verwacht dagelijks heel lang in de parken te verblijven (raad ik je niet aan in de warmste periodes) dan kan hoppen wel leuk zijn. Het kost wel redelijk wat tijd: reken op ruim een uur voordat je in een ander park bent.
Citaat:
MiSsSherry
Straks vinden we 1 van de parken niet leuk, wat dan?
Een Disney park niet leuk? ;)
Citaat:
MiSsSherry
Als wij een 5 dagen base ticket + water park & fun ticket kopen, mogen wij dan 5 dagen de disneyparken bezoeken en op die zelfde 5 dagen ook naar 1 v/d waterparken gaan of na die 5 dagen?
Waterparken mogen op dezelfde dag als een "groot park".
-
Citaat:
Michael66
Bij twijfel neem je het beste het 5-daags ticket. Het orijsverschil met het 4-daags ticket is niet erg groot, en het geeft je wat meer mogelijkheden. Achteraf een extra dag kopen is erg duur.Ik heb ik 12 jaar Disney nog nooit de behoefte gehad om te hoppen. Echt niet. Maar anderen blijkbaar wel, anders bestond de mogelijkheid waarschijnlijk niet. Voor jezelf een kwestie van inschatten. Als je verwacht dagelijks heel lang in de parken te verblijven (raad ik je niet aan in de warmste periodes) dan kan hoppen wel leuk zijn. Het kost wel redelijk wat tijd: reken op ruim een uur voordat je in een ander park bent. Een Disney park niet leuk? ;)Waterparken mogen op dezelfde dag als een "groot park".
Dankjewel!!
-
Hoppen niet doen in een disneypark er is echt wel veel te zien als je voor het eerst gaat dan kan je beter kiezen voor de waterparkoptie .
-
@misssherry; wij zijn nog nooit in Orlando geweest en ons ook aan het oriënteren m.b.t. de verschillende parken. Voor zover ik nu begrijp klinkt voor ons een ticket met waterparc and fun optie het beste. Wanneer je een 3 dagen ticket koopt kun je 3 dagen naar een thema parc en daarna 3 dagen naar een waterparc. (Althans zo heb ik het begrepen.)
Op de site www.attractionticketsdirect.de kun je nu een 6 daagse ticket kopen voor de prijs van een 3 daagse ticket, dus 6 dagen parken en 6 dagen fun/water option.
Ik denk dat dat hem gaat worden voor ons.
Maar zoals gezegd, wij zijn ook maar beginners en halen zoveel mogelijk info van dit forum.
-
Citaat:
chippie
Voor zover ik nu begrijp klinkt voor ons een ticket met waterparc and fun optie het beste. Wanneer je een 3 dagen ticket koopt kun je 3 dagen naar een thema parc en daarna 3 dagen naar een waterparc. (Althans zo heb ik het begrepen.)
Voor het juiste begrip nog maar een keer:
Met de waterparkoptie (waterpark-fun-and-more) krijg je evenveel plus-dagen als het aantal dagen voor de grote Disney-parken. Dus bijv. een 4-daags ticket geeft 4 dagen toegang tot een groot Disney-park en 4 maal toegang tot een Disney-waterpark (of een andere Disney-plus-locatie).
Per dag kun je één (1) groot park bezoeken*. De plus-opties kun je op dezelfde dag als een groot-park-bezoek gebruiken, maar ook op andere dagen.
Je bent helemaal vrij in het indelen van alle bezoeken aan de grote parken en de waterparken (en andere plus-locaties). Zolang je die maar binnen maximaal 14 dagen** van elkaar doet.
Je hoeft niet als eerste een groot park te bezoeken. Je kunt best op dag 1 een waterpark "doen" (lekker opfrissen na een lange reis), dan een paar dagen wat anders, vervolgens naar Magic Kingdom gaan etc.
*= tenzij je ook de hopper-optie erbij hebt, dan kun je elke "dag" onbeperkt alle grote Disney-parken bezoeken. De hopper-optie geldt niet voor de Disney-waterparken en de andere Disney-plus-opties.
**= tenzij je de no-expiration-optie erbij hebt, dan is er geen periode waarin je alle dagen en opties op moet maken en verlopen ongebruikte parkdagen en plus-opties nooit.
Voorbeelden van gebruik van bijv. een 4-daags base-ticket met waterpark-fun & More optie:
Dag 1: Magic Kingdom (dag1)
Dag 5: ochtend Blizzard Beach (plus1), middag DisneyQuest (plus2)
Dag 7: Epcot (dag2)
Dag 10: Animal Kingdom (dag3), middag/avond Typhoon Lagoon (plus3)
Dag 11: Hollywood Studios (dag4)
Dag 14: Blizzard Beach (plus4)
Of:
Dag 1: Blizzard Beach (plus1)
Dag 2: Rondje golf op Oak Trail Gold Course (plus2) + Typhoon Lagoon (plus3)
Dag 3: DisneyQuest (plus4)
Dag 11: Magic Kingdom (dag1)
Dag 12: Magic Kingdom (dag2)
Dag 13: Magic Kingdom (dag3)
Dag 14: Magic Kingdom (dag4)
En zo zijn er nog honderdduizenden mogelijkheden om je "dagen" en "plus-opties" in te plannen en op te maken.
-
@Michael66; Bedankt, heb ik het inderdaad goed begrepen :razz:
Zojuist de tickets besteld, dus keuze gemaakt mede aan de hand van de vele nuttige tips op dit forum.
-
En je kan de hopper als je hem toch wil als je daar bent altijd nog laten toevoegen bij een kassa, echter betaal je die wel voor alle dagen van je ticket.
-
@Michael66; Bedankt! Duidelijker dan dit kan volgens mij niet.
@chippie; Wij hebben onze tickets zaterdag besteld (via American Estates) en gisteren al binnen gekregen.
We hebben gekozen voor een 4=5 Day Magic Base met fun and more option en dus niet voor de hopper optie, omdat wij voor het eerst gaan.
-
@misssherry; wij hebben onze tickets bij attractiontickets.de besteld, binnen 10 dagen in huis en gekozen voor de magic base 3 = 6 Days met de fun and more options.
Nu nog aftellen naar de vakantie.
-
heee allemaal
Ik vind het erg lastig om antwoord op mijn vragen te vinden op het forum dus sorry als ik het in een verkeerd topic plaats. Ik heb eigelijk een paar vragen
1. Klopt het nou dat als je 1 park-1 dag disney wilt doen dat je die tickets alleen op de site van disney kan kopen?
2.is het een beetje mogelijk om universal & islands of adventure op 1 dag te bezoeken? Of is het beter om 2 dagen te gaan? ( we willen niet slechts 4 attracties in het ene park en vier in het andere, wel het grootste gedeelte doen..)
3. als jullie online bestellen en zij geven aan dat het bijvoorbeeld 12 werkdagen duurt voordat de tickets binnen zijn, heeft iemand wel eens mee gemaakt dat het langer duurde? wij gaan namelijk de 30e van deze maand al weg en willen dat niet riskeren...
4. Maken jullie wel eens gebruik van de print-tickets optie? dit kan bij universal studios geloof ik, lijkt mij wel makkelijk maar ik weet niet of het ook echt veilig en goed werkt?
Nogmaals mijn excuses als ik dit op een verkeerde plek plaats! Ik snap er echt niet zo veel van (A) maar hoop dat jullie me kunnen helpen!
-
1. Nee, dat klopt niet. Ze zijn ook gewoon aan de kassa bij de Disney Parken te koop. En er zijn een behoorlijk aantal ticket-brokers (aanbieders) die de 1-dag tickets ook aanbieden (tegen een meerprijs, als service). Het goedkoopst zijn deze tickets aan de kassa bij de Disney-parken, daar betaal je namelijk geen verzendkosten, fee of ander extra bedrag.
2. Over de Universal-parken staat een heleboel info hier. Daar kun je ook aanvullende info vragen als je niet kunt vinden wat je zoekt.
3. Tickets komen over het algemeen binnen de aangegeven verzendtermijn aan. Als je geen risico wilt lopen koop ze dan in Orlando (bijv. bij Maple Leaf Tickets aan de 192 in Kissimmee) of ga ze ophalen bij een Nederlandse aanbieder, bijv. American Vacations of American Estates.
4. Zie het Universal-topic. Ook SeaWorld/Aquatica/Busch Gardens werken met dat principe. Ik heb er goede ervaringen mee.
-
De 2 parken zijn in geen geval te bezoeken in 1 dag ze waren maar open tot 7 uur toen wij er waren .
Print tickets werken goed wij hebben dit ook al gehad .
Als je nog tickets wil bestellen zou ik het nu doen en niet meer wachten bij http://www.attractionticketsdirect.de/ moet je de datum invullen waneer je vertrekt dus normaal moet dit dan wel goedkomen .
-
als je de tickets nu besteld heb je ze wel optijd inhuis maar idd niet langer wachten, daar zelf aan de kassa kopen kan ook naar mijn idee alleen heb je kans dat je in een rij terecht komt dus t is maar net wat je wilt.
Ik zou voor de Universal parken minimaal 2 dagen uit trekken als je echt alles wilt zien en doen...
Ik raad je 100% aan om waar het kan print tickets te nemen, t is super makkelijk je hebt ze gelijk in huis en mocht je ze verliezen/kapot gaan kan je m altijd opnieuw uitprinten en ze werken prima!!! en t is vaak net iets goedkoper naar mijn idee, super handig dus
-
Dankjewel voor de reacties!
We hebben van universal 2 dagen hopper 2 parken pas genomen ( print)
en seaworld 1 dag (print)
is helemaal goed gekomen :)
-
Klopt het dat als je tickets rechtsreeks bij Disney of andere parken (dicovery bay b.v.) dit in prijs goedkoper is dan via bv american estates? Of zijn die prijzen nog zonder tax en verzendkosten?
-
De prijzen op de Amerikaanse parken sites zijn excl. BTW en verzenden. Maar je hoeft ze helemaal niet te laten verzenden, je kan gewoon per mail een voucher krijgen om ze daar bij de kassa op te halen.
Ik heb zelf recent jaarpassen voor Disney en Seaworld/Busch Garden online besteld en over 2 weken halen we die aan de kassa op met de print van de email die we hebben gekregen.
Goedkope tickets blijft altijd een kwestie van vergelijken.
-
Re: Dagticket Disneyworld
kan je ook daar je ticket kopen dan is dat goed koper dan hier ik zag bij americanestate van 3 dag voor vier met fun 210
-
Re: Dagticket Disneyworld
Citaat:
stiko
kan je ook daar je ticket kopen dan is dat goed koper dan hier
ja hoe bedoellu?
Er is hier altijd wel iemand die je verder wil of kan helpen. Maar dan is het wel fijn als de mededeling of vraag helder is. Is dit een mededeling en vind je dat je 'daar' goedkoper tickets kunt kopen? Of is het een vraag?
Van het laatste stukje proza kan ik helaas helemaal geen chocola maken:van 3 dag voor vier met fun 210 Kortom: leg even uit wat de bedoeling is.
-
Een wilde gok: 4 dagen voor de prijs van 3 met funpark voor 210,-
-
weet iemand misschien wat het tegenwoordig kost als ik gewoon in disney aan de kassa een 1-dags kaart koop?
Op de website is het 82,- dollar pp. als het aan de kassa nu goedkoper is doen we het daar maar ik wil door nu al wat aan te schaffen van tickets en tours de kosten al wat spreiden :-)
-
Citaat:
natascha666
als het aan de kassa nu goedkoper is ....
Helaas is dat niet het geval. Als er al voordeel te halen is dan is dat door vooraf tickets te kopen, aan de poort betaal je natuurlijk de hoofdprijs.
-
Ik zag net op het scherm van mousesavers dat je via donatie aan Florida Childrens Hospital voor 330 euro te doneren 4 tickets voor 1 dag Disney Park (1 parktoegang) kon kopen, je steunt een goed doel en krijgt goedkope tickets + een waardebon van 40 $ in planet Hollywood.:idea:
Ik bedoel uiteraard 300 dollar!
-
Ik zag het vanmiddag ook voorbij komen op hun site. Het gaat om de bouw van een speciale Disney kindervleugel, dus Disney sponsort dit.
Het staat ook op de site van het ziekenhuis.
Er zijn ook andere donatiemogelijkheden, b.v. voor $85 krijg je 1x een gratis ticket. Wij vinden de optie: doneer $820 en krijg 10 gratis tickets, $80 bonnen voor Planet hollywood, $100 korting voor de Grand Floridian Spa en $100 korting in het Richard Petty Driving Experience wel heel interessant. We zijn met 5, en willen 2 dagen naar Disney, dus dat zou perfect zijn, toch? Voor $8,50 worden de tickets opgestuurd.
Ook schijn je in de giftshop van het ziekenhuis voor $74 tickets te kunnen kopen.
-
-
Ik zie door de bomen het bos niet meer, en snap er ook weinig meer van. Ik krijg echt op de disneyworld zelf, dus hun eigen website 5 dagen voor 183 euro. Dat is veel goedkoper dan dat ik verder op inter tegen kom.. Iemand enig idee hoe dit kan?
-
Zeker dat het Euro's zijn? En niet dollars? En zit daar ook al de tax bij?