Vragen over prijzen vliegtickets!
Ik heb op verschillende fora al gelezen over de vliegtickets, de verschillende maatschappijen e.d.
Ik heb alleen nergens nog een pasklaar antwoord gezien op mijn vraag.
Binnenkort kan ik al een ticket boeken voor onze reis van 23 dec tot en met 7 januari.
Dit is trouwens als ik fictieve boekingen doe in dec tot nu toe het voordeligste via D-reizen on-line boeking (iemand ervaringen mee ?)
Maar nu mijn vraag, bij de ticket prijzen zit uiteraard ook brandstof toeslag, bij United Airlines via D-reizen is dit €90 p.p. (luchthaven belasting trouwens €75 p.p.)
Deze Brandstof toeslag kan die nog NA het reserveren / betalen van je ticket veranderen ?
M.a.w. kan je totale prijs nog meer worden ?
Als ik toch aan het vragen ben :D
Nog een vraagje, ik heb in principe een voorboeking lopen via OAD, die dan ergens eind Augustus met hun prijzen komt, maar nu zie ik toch dat bijv alleen de vliegticket en autohuur (bij D-reizen on-line), nu al goedkoper zijn, als de prijzen van Oad vorig jaar.
Men heeft tegen mij gezegt dat de zgn seat only plaatsen goedkoper kunnen gaan uitvallen dan t.o.v. het vroeg aanschaffen van vliegtickets, ik heb hier mijn twijfels over.
Heeft iemand ook ervaring met Cheaptickets.nl ?
Wie heeft 1 of meerdere antwoorden op mijn vragen !
Alvast bedankt.
Ik vindt trouwens eind augustus een eind weg, dat is maar 4 maanden voor vertrek !
Jeroen
Re: Vraag (en) over prijzen vliegtickets !
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Disneyfan1970
Maar nu mijn vraag, bij de ticket prijzen zit uiteraard ook brandstof toeslag, bij United Airlines via D-reizen is dit €90 p.p. (luchthaven belasting trouwens €75 p.p.)
Deze Brandstof toeslag kan die nog NA het reserveren / betalen van je ticket veranderen ?
M.a.w. kan je totale prijs nog meer worden ?
1 kort antwoord: Ja.
De brandstofprijs kan altijd nog hoger worden, ondanks dat je al hebt betaald. staat ook altijd ergens op de sites in de voorwaarden (dacht ik).
Al moet ik zeggen dat het mij nog nooit overkomen is, dat er bij betaald moest worden vanwege hogere brandstofprijzen.