Re: Vliegen met een kleintje en wat te doen op de hotelkamer?
Wij hebben vorig jaar gevlogen met onze kleine van toen 1 jaar. Deze keer gaat ze weer mee en is ze 2.
Wij hadden in het vliegtuig fijne plaatsen met extra beenruimte gekregen. Op de grond kon ze fijn spelen. Ook kon ze toen nog in zo'n bedje die ze aan de muur vastmaken. Maar dat is maar tot 1 jaar ofzo.
Voor de komende keer(2 jaar) heeft ze een eigen stoel en kan ze op het schermpje kijken. Ook nemen we kleurtjes mee en een paar kleine kadootjes die we elk uur geven.
Wij hadden een villa en had ze dus een eigen slaapkamer. Je kan ook een hotelkamer nemen met slaapkamer en woonkamer apart. Of een kamer met een soort muurtje tussen het slaapgedeelte en de rest van de kamer.
Re: Vliegen met een kleintje en wat te doen op de hotelkamer?
De kleine valt meestal toch gewoon in slaap in mijn ervaring, ook al heb je maar 1 grote kamer in het hotel en geen afgescheiden slaapgedeelte.
Mijn ervaring hiermee stamt uit de Europese hotelkamers die meestal toch kleiner zijn, wij konden gewoon TV kijken en ons gang gaan zodra de kleine sliep en die is geen 1 keer wakker geworden.
En voor het vliegen zou ik idd zorgen dat je wat spullen onder handbereik hebt voor de kleine en gezien de vele nieuwe ervaringen die ze weer opdoen gaat dat ook meestal wel goed. Wat wel even rot kan zijn is het opstijgen en landen vanwege de druk op de oortjes, maar daar zijn speciale dopjes voor te krijgen die het sterk verminderen, ik meen bij de drogist.
Wat ook scheelt voor jezelf is dat je tijdens de reis veel met je kind bezig bent en daardoor gaat de tijd ook sneller. ;-)