Nou, handig......Het is een beetje afhankelijk van wat je van plan bent. Voorbeeld: Voor een 'normaal' bezoek aan Orlando rijden wij bij aankomst via de South Exit over de tolweg naar Kissimmee. Hier staan bemande tolpoorten, je betaalt en krijgt wisselgeld, 'k Zou niet weten wat daar moeilijk aan is of hoe je die tolpoorten zou moeten missen. Wanneer je tussentijds een afslag neemt, heb je met onbemande tolpoorten te maken. Voor Cane Island en de 192 Kissimmee is dit niet aan de orde.
Ook op de terugweg naar het vliegveld heb je, als je over de Sand Lake Road langs de Florida Mall rijdt, nog net één (bemand) tolpoortje. Wachtrijen hebben we nog nooit meegemaakt. Verder komen we niet op tolwegen, dus kan men het wel zuinig vinden, maar wij hebben er zelf gewoon geen behoefte aan om met een tolpasje van $ 10 in de week door de op rekening poort te mogen rijden.
Je kunt zelf van te voren aardig bepalen of je veel gebruik van de tolweg zult maken. Opletten door welke poort je rijdt, moet je toch als je kunt kiezen uit bemand, onbemand en op rekening. Om op zeker te spelen, zou ik, als ik jou was, in ieder geval wel voor bemand kiezen. Verder is de hier eerder geven tip om zo snel mogelijk wat kwartjes te sparen natuurlijk prima. Dan kan je, onder normale omstandigheden, niets gebeuren bij de tolpoort.
Als ik me goed herinner neem jij je TomTom toch mee, dan kan je kiezen of je een route met of zonder tolwegen wilt rijden. Je komt overigens niet 'zo maar'op een tolweg terecht, het staat heel duidelijk aangegeven. Dus of een pasje voor jou handig is, is maar helemaal de vraag, voordelig lijkt het me in ieder geval niet.