Ja hoor dat kan prima, het is een natuurpark en er geldt geen minimum leeftijd:). Wel zwembandjes voor de kleine meenemen natuurlijk.
Afdrukvoorbeeld
Ja hoor dat kan prima, het is een natuurpark en er geldt geen minimum leeftijd:). Wel zwembandjes voor de kleine meenemen natuurlijk.
Wij zijn vandaag in Kelly Park geweest. Het was er heerlijk. We hebben het een paar uur uitgehouden. We waren er rond een uur of 10 op maandagochtend. Het was er heerlijk rustig. In de loop van de dag werd het wel drukker maar het bleef rustig. Volgens de uitbater van de hamburgertent was het er gisteren een gekke huis. Zo wie zo is het in het weekend druk maar gisteren was het ook de laatste zondag van de zomervakantie. Vandaag gaan ale kinderen hier weer naar school.
Wij vonden het een heerlijke afwisseling, zeker met alle gezellige drukte in Kissimmee en de Disney parken. We hebben ook nog schildpadden gezien en een slang maar het water is werkelijk kraak helder. Waterschoentjes niet nodig gehad.
voor iedereen die tijd over heeft en eens wat anders wil is het zeker een aanrader.
Een paar weken terug zijn mijn zoon en ik ook naar Kelly Park geweest. Op een donderdag maar in de zomervakantie en het park zat dan ook al om tien uur vol met hoofdzakelijk luidruchtige tieners. Van wildlife hebben we dus weinig gezien: een paar schildpadden die net voorbij de brug zaten, waar het is afgesloten voor zwemmers, en een groepje armadillo's die zich van al het gedruis niets aantrokken. De meest gespotte soort was toch wel de homo sapiens, maar alleen in de ondersoort Americanus... ofwel wij waren de enige buitenlandse toeristen. O ja, en we zijn lekgeprikt door de muggen - ook die soort was uitgebreid aanwezig.
Bij elkaar kan ik de vergelijking met de lazy river in zwempretparken wel begrijpen. Ook hier was het regelmatig een duw- en trekspelletje met banden en een hoop waterpret. Maar de omgeving is veel mooier, de sfeer is leuk en tegenover het nadeel dat je aan het eind terug moet lopen staat dat je onderweg dus die armadillo's tegenkomt. Bij elkaar vonden we het toch wel een heel apart dagje uit.
Kan me voorstellen dat het dan wel anders is. Maar als het rustig is, is het een heerlijke ervaring.
Wij hadden geen last van muggen trouwens.
Wij hebben Kelly Park wel bezocht en ik ben zelfs het water in geweest met een tube ;-) Het was niet zo eng als ik vooraf gedacht had want we zijn gelukkig geen alligator of slang tegengekomen alleen een leuke schilpad :D
Ik had er vooraf wel veel meer van verwacht. Ik vond het wel leuk en mooi maar was er niet zo lyrisch over als sommige anderen en ik weet niet of wij er nog een keer naartoe zullen gaan.
Hoe werkt dat kanoën/kayakken precies? Is dat net als bijvoorbeeld in Frankrijk met af en toe een flinke stroomversnelling zodat je lekker snel gaat of is het echt peddelen tot je een ons weegt?
Naar mijn mening kan je idd niet kayakken/roeien in Kelly Park.
Het is idd een soort lazyriver, maar rond kan je ook niet, want op het einde kan je niet verder, en moet je weer vooraan beginnen.
Kano is zeker wel mogelijk, ongeveer een halve mijl doorrijden na de Kelly Park ingang. http://ben-jeanette-bastiaanse.blogs...iva-river.html
Maar dan heet het toch geen Kelly Park meer ?