Re: ervaring gevraagd: fly en drive Exit reizen
Dat valt mee, maar let op: de auto is voor dit bedrag alleen maar WA-verzekerd. Het is verstandig om een uitgebreider pakket bij de autohuur te nemen, waarvoor je uiteraard wel (veel) extra betaald. In zo'n uitgebreider pakket zitten aanvullende verzekeringen (de claims in de VS kunnen erg hoog zijn!), de mogelijkheid om extra bestuurders te registreren, vaak ook een tank benzine (dus vol meenemen en leeg afleveren) en alle lokale belastingen.
Wij hebben jaren terug fly&drive geboekt bij Exit reizen. We moesten een vermogen bij betalen aan verzekeringen etc bij het afhalen van de auto in Orlando. Dus als je bij ze boekt neem dan een aanbieding met alle verzekeringen en lokale belasting enz. Maar alles los boeken kan voordeliger zijn.
Hallo Ilssse,
Wij hebben 2x bij Exit een fly & drive geboekt: 1 x voor 3 weken naar California en 1 x voor 3 weken naar Florida (vertrek in november dit jaar). Zowel de prijs als de service bevallen ons bij Exit. Het ligt er wel aan in welk seizoen je gaat, ze zijn niet altijd de goedkoopste.
Suc6!
Beste Ilssse,
Wij hebben dit jaar ook voor het eerst geboekt bij Exit reizen, wij vliegen 11 oktober naar Atlanta waar we de auto ophalen en bij familie langsgaan, we gaan eerst voor 1 week naar Nashville en vervolgens naar Orlando en Clearwater/Tampa/St.Petersburg.
Tot nu toe prima behandeld door Exit reizen, ze reageren snel op mails die je verstuurd, je moet inderdaad wel heel goed opletten wat er allemaal wel en niet in het Fly-drive pakket zit, zoals Michael66 ook al aangeeft, dus goed informeren :-k.
Ik ben de afgelopen 6 jaar naar de USA gevlogen (vaak Atlanta, maar ook naar Miami en Orlando) en heb ook altijd bij Exit reizen gekeken, dit is het eerste jaar dat zij als voordeligste aanbieder uit de bus zijn gekomen, vandaar dat ik bij hen geboekt heb.
Mocht het later (na de vakantie) toch nog tegen gevallen zijn zal ik je dat zeker laten weten,
Groet,
Bert
Wij zijn net terug van 10 dagen Florida, geboekt met Exit Reizen. We hadden het 'zilver' pakket gekozen voor de "Sun&Fun" rondreis. Mede omdat de hotelrecenties die aangeboden werd bij het 'bronze' pakket op internet niet zo best waren hebben we voor 'zilver gekozen, en het scheelde niet veel in prijs...
Reis verliep echt SUPER, alles goed geregeld, hotels waren prima (Clarion Maingate in Orlando, Hampton Inn Fort Myers, Best Western in Miami) enige minpuntje was dat vooral in Fort Myers het hotel vrij afgelegen lag, niet echt bij strand in de buurt, maar ja, we hadden toch een auto:smile:
Bij het verhuurbedrijf was alles ook goed geregeld, we kregen een GPS aangeboden voor 11 dollar per dag, en na enige onderhandeling mochten we zelf kiezen welke auto we daarbij wilden hebben:smile::smile: Dat werd dus een Ford Mustang convertible\\:D/ wat hebben wij genoten van het cruisen met open dak! En ik moet zeggen dat die gps ook echt superhandig was, echt aan te bevelen. Kortom, ik zou zo weer met Exit gaan, ze bieden een degelijk pakket aan, reageren snel op de e-mails, alles is mogelijk (wij hebben pakket verlengd met 1 nacht Miami) prettige organisatie!
Voor iedereen die nog naar Florida gaat, fijne vakantie!!!!