Re: Internationaal rijbewijs
Mocht ik al ooit travellerscheques gaan gebruiken (ik kan het me niet voorstellen maar toch) dan zou ik me legitimeren met mijn paspoort.
Misschien is het idd in België anders geregeld voor rijbewijzen maar als er ook in het engels op staat wat het is enz enz dan heb je geen ander bewijs meer nodig en is dat voldoende.
Re: Internationaal Rijbewijs
Hier is al heel veel over geschreven en nee het is echt, echt niet nodig.
Hallo Kim en Co,
Je moet eens kijken op je rijbewijs, het is een Europees rijbewijs dat je hebt, en je Europees rijbewijs is geldig in geheel de USA. :D
Effectief wordt mijn rijbewijs internationaal effectief gebruikt:razz:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Njit
Een internationaal rijbewijs is niet meer nodig in de Verenigde Staten. Het kost u €12,70 om deze bij de ANWB te verkrijgen. Weggegooid geld dat je beter voor andere doeleinden kunt gebruiken.
Zie:
FAQ Internationaal Rijbewijs
De link naar vertaling intl. rijbewijs werkt niet meer, kan je het pdf nogmaals plaatsen ?
We gaan toch maar het internationaal rijbewijs bij de anwb halen, gewoon voor de zekerheid.
Onuitroeibaar is dit](*,) je hebt het echt echt niet nodig, je kunt er beter iets leuks voor kopen. Geloof al die doorgewinterde Floridagangers nou maar, geen internationaal rijbewijs nodig,
Zoals al eerder gezegd: ZELFS het Franse rijbewijs wordt in amerika geaccepteerd :lol: en er is ons nog nóóit naar een internationaal rijbewijs gevraagd. Super overbodig!
Maar Sonja, ik denk dat je gelijk hebt hoor. Het is praten tegen een ](*,)