Re: Vliegen met Continental Airlines
Heen gaan we via Newark met een 767-200, Newark naar Orlando 757-200. Terug Orlando naar Houston 737-800, van Houston naar Amsterdam een 777-200. Normaal vliegen wij terug via Newark maar wilde niet met een 757-200 de plas over. Vorig jaar ging een groter toestel terug met aankomst 8.20 maar dit keer niet. Nu komen we ook om 8.20 aan en zelfde vertrektijd als via Newark toen. Houston ken ik niet maar moet groot zijn. Newark zit in ieder geval bij de uitgang voor een peuk de Starbucks. Verder vind ik het op zich geen bijzondere luchthaven. Maar dat vind ik van Orlando int. ook niet.
Vorig jaar in juni was mijn eerste verre vakantie dus ook eerste vlucht. Ken geen andere luchthavens. Mijn mannetje wilde op vakantie vliegen naar Griekenland of Spanje of wat ook als het maar vliegen was. Als ik iets doe doe ik het goed dus maar meteen naar Florida. In augustus weer meteen nog een keer geweest.
Wanneer vliegen jullie, komen we elkaar wellicht ook nog tegen in Florida? :D
Wij gaan 26 April tot 7 Mei. Hmm, wij moeten wel met de 757-200 is dat zo'n drama dan? Waar gaan Jullie naartoe? Alleen Orlando?
Wij zitten 2 dagen in Orlando 5 dagen aan de golf van Mexico, 2 dagen in Miami en 2 in Cocoa beach. Dit Jaar geen Parken (vorig jaar al gedaan) alleen Bush Gardens in Tampa proberen.
Nee hoor geen drama maar vind persoonlijk een groter toestel prettiger voor een langere vlucht...
Wij zitten van 30-05 tot 07-06 in Orlando, dan tot 09-06 in Naples, tot 12-06 in Fort Lauderdale en tot 19-06 in Orlando.
De 757-200 zijn niet ontworpen om de plas over te steken. Het toestel was bedoeld om op drukke korte en middellange routes meer mensen te vervoeren. Gaanderweg is men dit toestel gaan gebruiken voor transatlantische overtochten. Een nadeel is dat er maar 1 gangpad is, de stoelen smaller zijn dan in een 767 of 777 en dat de ruimte tussen de stoelen ook krapper is. Op www.seatguru.com en op de site van Continental kan je meer informatie vinden.
Wij hebben zojuist de bevestiging binnen van Continental Airlines.
Vetrek 30 juni vanaf Amsterdam (met 777-200) via Houston naar Orlando (met 737-800).
Terug op 21 juli vanaf Miami (met 737-300) via Newark naar Amsterdam (met een 767-200).
Ik heb juist deze vluchten genomen om niet in een 757 te zitten en toch de voordeligste prijs te hebben van 465,- p.p..
Ik heb via de site alle stoelen al gereserveerd. Nu nog via internet inchecken als de tijd daar is en Florida Here We Come!!
Al met al heel tevreden vooralsnog.
Is je totaalbedrag van 1800 en een beetje inclusief alle belastingen of komen daar nog vliegbelastingen bovenop ?
Ach, zag net via vliegtarieven idd inclusief alles dus inderdaad mooie prijs hoor. Je snoept paar dagen van school zo te zien
Ja, inderdaad, maar het scheelt nogal wat €'s. Ik zag bijvoorbeeld iemand op het forum hier vragen naar tarieven eind juli. Ik schrok me rot. Zo'n €900+ p.p.! Dan wordt het toch wel wat kostbaar met z'n vieren.
In zo'n laatste schoolweek wordt er alleen maar opgeruimd en spelletjes gespeeld (mijn oudste zit in het laatste jaar van de basisschool en mijn jongste heeft volgende week net haar eerste schooldag in groep 1). Netjes aanvragen en dan moeten die paar daagjes geen probleem zijn.