Gebruik nu al 2 jaar TT in Florida en ben zeer tevreden. Soms wel wat problemen in de buurt van Clearwater maar verder de moeite waard.
Afdrukvoorbeeld
Gebruik nu al 2 jaar TT in Florida en ben zeer tevreden. Soms wel wat problemen in de buurt van Clearwater maar verder de moeite waard.
Ja maar ik kom denk ik niet jaren achter elkaar in Florida dan is 60 dollar uitgeven weer wat teveel geld in verhouding
Kijk, dat is nou interessant.
In 2003 durfde ik amper te rijden, bang om te verdwalen zeg maar... vond die borden lezen/volgen ook altijd moeilijk. Jammer, hierdoor zijn we helaas niet naar de kust enz. gegaan. :(
Nu ben ik gelukkig ook in het bezit van een PDA met GPS. Echter, ik heb overal gezocht voor een kaart van Florida, of zelfs die van
South-East US.... maar die zijn helaas niet zo 1 2 3 tweedehands te koop.
60 dollar betalen voor iets wat ik misschien 1x in de 6 jaar ga gebruiken vind ik zonde. Wij zijn sowieso al 3 jaar aan het sparen om weer naar Florida te kunnen gaan, dan is dit veel geld.
Misschien is er iemand die zijn kaartje wil verkopen?? Niks illegaals of zo hoor... maar het kan zijn dat sommige nu zo vaak zijn geweest dat ze het toch niet meer nodig hebben. :) Dus, gewoon een legaal kaartje op een cd.
Ik weet niet hoe jou vrouw navigeer, maar een een Tom Tom zou inderdaad makkelijk zijn voorl okaties waar je nog niet geweest bent. Heb zelf altijd het gevoel dat als ik weet waar ik naar toe moet rijden en ik heb toch de TT aan staan, hij anders navigeer als ik zou rijden. Het is verder ook handig als je niet meer weet waar je auto staat. Parkeer je auto en sla het op in je TT. Je kan dan altijd terug komen bij je auto.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers
Grz
Dr. Phlox
PS. Mijn vrouw kan zelfs het einde van de straat niet vinden :lol:
Ik heb zelf versie 3 van TT USA en het werkt perfect.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horndoctor80
Van Miami Ft Lauderdale via de Keys naar Orlando en daar in de omgeving sightseeing. Via kleine weggetjes kwamen we bij een citruskweker terecht, waar we de sinaasappels zo van de boom kregen.
Bij aankomst of onderweg adres van hotel ingeven en je wordt er vlekkeloos naartoe gebracht.
Aan te bevelen.
Knaapje
Ikzelf heb TomTom 5 Met de Kaart SouthEastern daar zit Florida bij.
Het voordeel va tt5 is ik kan nu de route al bekijken. alle adressen van de hotels zijn inmiddels ingevoerd dus alleen nog plaatsen in de huurauto en gaan met die banaan :lol:
Vergeet niet zou gauw mogelijk je navigatie aan zetten. Het kan tot zo'n 10 a 15 minuten duren voordat je een "fix" met de satellieten hebt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deh78
Heeft te maken met de grote afstand die je je verplaatst hebt sinds je hem uiitgeschakeld hebt.
Goede reis
Knaapje
zal ik hem afentoe aan zetten in het vliegtuig weet ik ook welke koers we vliegen :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knaapje
Hallo heeft iemand ervaring met navigatie voor de mobile telefoon in florida?? hier gebruik ik tomtom of route 66
Ik gebruik TomTom op mijn pda versie 5.21 met de kaart van Florida
Het mooie is ik heb al mijn hotels er al in staan de pretparken in Orlando en meer dingen die ik wil zien of wil mee maken onderweg.
Ik kan nu al precies de route demo zien en rijrtijden.
Mooi systeem TomTom
Dennis