Hotel gezocht: Miami Beach
Wij gaan in febr. 09 naar Miami, en ik heb deze hotels nagekeken op prijs, bijv. Blue Moon deze kost 329 dollar per nacht. Dit is voor ons niet te betalen...zijn dit normale prijzen? Ik las nl. dat Best Western niet duur is, wat kost hier een overnachting? Kan iemand mij vertellen of wij voor max. 100 euro per nacht met 3 personen aan een hotel/motel kunnen komen. En dan hoop ik niet dat het 'n 2 sterren hotel is.... Bedankt voor jullie tip(s)!
Re: Overzicht hotelervaringen
Misschien heb je hier wat aan; http://nederland.hotels.com/hotels-f...s-miami-beach/
Of anders Expedia, E-bookers, Allhotels, Orbitz, Kayak etc. etc. of ......Google
En Tripadvisor voor de beoordelingen, al moet je daar af en toe een korreltje zout bij doen
Re: Hotelervaringen gevraagd: Miami
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
wilma63
Bedankt voor alle tips die we hier krijgen...maar ik hoop toch echt dat we een overnachting kunnen vinden tot 100 euro.
Waarom kijk je niet eens op de site van www.americanestates.nl ? Verwacht echter geen A1 locaties en ook geen 5-sterrenaccomodatie voor het geld dat jij in gedachten hebt in die periode. Op www.kayak.com krijg je er ook tientallen onder de 100 euro aangeboden.......zoals Ta2Gerrit al aangaf.
Van mij was bij www.USAFunvacations.nl , maar ik zie 'm er voor feb.09 niet tussen staan. Bel ze anders eens wat ze voor jullie kunnen betekenen, zijn vriendelijke mensen. MAar ik zie wel dat alles van januari-mei duurder is dan juni tot september (en misschien nog wel meer goedkope maanden). Heel apart, de prijzen kunnen zo met 50-60 euro per nacht omhoog schieten in bepaalde maanden. Is er dan naast springbreak nog meer grote dingen te doen? :)
Op Bestwestern.com zelf zie ik dat ze in die periode 209 dollar per nacht zijn, dat is aanzienlijk meer dan ik betaalde, maar ik ging dan ook in september en wie weet is het ook goedkoper bij een complete reis...
@wilma: Misschien is er al spring break in die week of is er een convention aan de gang. Het is inderdaad hoog seizoen alle snow birds uit de koude streken van Amerika trekken naar de warme staten (oa Arizona en Florida). Google eens op de week dat je in Miami wilt verblijven. Als het alleen om slapen gaat kan je ook naar Bal Harbour of North Miami gaan.
Je kan ook proberen om via Price line (name your price) een hotel te bemachtigen.
Succes met zoeken.
Ik kom genoeg hotels tegen die onder de 329 dollar zitten. Hieronder een paar voorbeelden, gezien op Expedia.nl (prijzen zijn per kamer/per nacht):
Newport Beachside
Standard room: 131 euro
City view: 142 euro
Partial Ocean view: 152
Majestic hotel (midden in het Art Deco District!)
Room: 169 euro
Suites on South Beach (one block of Ocean Drive!)
Deluxe Junior Suite: 147 euro
Marco Polo Ramada Plaza Beach Resort(incl. continentaal ontbijt)
Standaard room: 109 euro
City view room: 124 euro
Oceanfront with kitchenette: 131 euro
Beach Paradise Hotel(on Ocean Drive, across the street from the ocean)
Standard Queen: 109 euro
Room with two queen beds: 124 euro
Dit zijn slechts voorbeelden; er zijn nog tal van andere hotels in deze prijsklasse. Ik heb er ook geen idee van hoe de reviews zijn van deze hotels. Dat is iets wat je zelf moet onderzoeken. Ik denk dus niet dat het nodig is om bij de luchthaven een hotel te zoeken. Dat lijkt me ook niet echt een gezellig vakantiegevoel geven! Het is dus gewoon een kwestie van je tijd er in stoppen en gaan zoeken op internet. Succes!