Re: Met een camper door Florida?
@mandyB
Wij hebben geen ervaring met een camper in Florida, wel met verblijven in januari, afgelopen jaar erg koud geweest, 's avonds heel vroeg donker, veel campings zijn bezet met snowbirds die daar dan maanden staan, niet te vergelijken met campings in de andere staten die wij bezocht hebben.
Wij zouden zelf niet met een camper Florida bezoeken.
Groetjes Henke.
Re: Met een camper door Florida?
Persoonlijk zou ik het niet doen, het aanbod van hotels in Florida is uitstekend. Een groot nadeel van een camper is dat de campground altijd ver van de bezienswaardigheden is. Zeker op de Keys. In vergelijking met de westkust van Amerika zie je ook relatief weinig campers in Florida. Zeker als je in de omgeving van Orlando gaat zitten zou ik een poolhome adviseren, dan heb je gewoon een lekker thuis komen aan het einde van de dag.
Maar nogmaals dit is mijn mening!!!!:D
Sjon, Bianca en Romy
Kwaliteit vast bed camper
Weet iemand hoe de kwaliteit van het vaste bed is in een camper. (Moturis R25) bv: binnenvering of een stuk schuimrubber op een harde bodem.
Graag reaktie
Re: Kwaliteit vast bed camper
Meestal zijn dit matrassen met schuimrubbervulling.
Dit geldt trouwens in de regel bij alle huurcampers...
Re: Kwaliteit vast bed camper
Hoi,wij hadden een camper van Cruise America ook met vast bed,dat lag op een lattenbodem,gewoon een schuimmatras in een soort plastick hoes(afwasbaar),het lag wel redelijk.
Re: Campings Reserveren???
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
houbs
Wij gaan in april 8dagen naar florida.
nu is mijn vraag of ik de campings moet reserveren in deze perioden?
Misschien is het beter als je de exacte data noemt, april heeft 30 dagen, het is de hele maand redelijk druk maar tegen de Pasen hangen ze met de bekende, beroemde en beruchte bruine benen buiten.
Daarnaast is 'de campings' ook een breed begrip. Florida is best groot en het maakt m.i. nogal een verschil of je een camping rond Ormond Beach of Sebring of op Key West bezoekt.
Verder is de drukte natuurlijk ook afhankelijk van de lokale activiteiten. Je zou voor je stopplaatsen natuurlijk ook even kunnen googelen om te zien of er iets speciaals te doen is.
Re: Florida per camper / campings
Wij gaan van 30 maart tot en met 8april.
Maar omdat ze eigenlijk al vanaf april niet meer het hoog seizoen noemen dacht ik dat het qua drukte misschien wel mee zou vallen.
Zover ik nu kan zien zijn op de meeste rv campings nog plaats genoeg, en kan tegen die tijd nog altijd een paar dagen van te voren reserveren.
Greetzz
Nuttige tips bij campergebruik
dag alle
zijn er onder jullie ook mensen die ervaring hebben bij het gebruik van een camper
daar het voor ons de eerste keer is dat we zoiets huren zij wij een beetje onervaren en kunnen wel wat tips gebruiken
we hebben een c30 gehuurd voor twee gezinnen met totaal 4 volwassene en 3 kinderen
we maken enkel een trip door florida en dit voor 24 dagen
graag wat nuttige tip, kwa gebruikscomfort , noodzakelijke dingen, verplichtingen en andere
alles kan ons helpen
bedankt alvast
paull