Re: universal kaartjes via creditcard wie heeft ervaring er mee
Werkt inderdaad perfect. Bevestiging via mail even meenemen en daar creditcard door automaat trekken en bevestigingscode invoeren en daar komen je kaartjes aan. Bij Seaworld/Busch Gardens werkt het vergelijkbaar waarbij je de bevestiging moet printen en de barcode wordt dan gescand bij de ingang. Bij Seaworld/Busch Gardens krijg je geen apart kaartje maar is je afdruk het toegangsbewijs. Gewoon doen!
Re: universal kaartjes via creditcard wie heeft ervaring er mee
Ook wij hebben ze al gekocht. Ik denk dat ze nu zijn afgeschreven (eind van de maand) maar ik heb de specificatie nog niet ontvangen van de creditcard. Je krijgt de tickets gewoon via je computer, dus printen, eventueel een extra keertje voor de zekerheid en voilà. Werkt als een tierelier.
Re: Tickets voor Orlando, waar kopen?
Dit is wel mega goedkoop of niet???
Iemand hier ervaring mee???
de prijzen van 2008 staan er trouwens ook bij!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Nancy74
Dit is wel mega goedkoop of niet???
Iemand hier ervaring mee???
222 euro voor 14 dagen. Een 6-daagse hopper met fun kost bij AV 244 euro
Citaat:
Njit
222 euro voor 14 dagen. Een 6-daagse hopper met fun kost bij AV 244 euro
Da's een hele mooie prijs! Ik zou het wel weten.
Ze antwoorden echter niet snel. Heb gevraagd naar verzendkosten maar nog steeds geen antwoord..
Citaat:
raygwencaith
Voor Seaworld hebben we een 1-dag kaart gekocht die je daar aan de balie kan omwisslen voor een 7 daaagse pass. Deze kaart hebben we gekocht met een kortingscode: pepsi ik zal je de link geven van waar te bestellen, we kregen direct een bevestiging en konden de e-tickets uitprinten. Je kunt ze daar nog steeds bestellen dus elke korting is mooi meegenomen toch?
Dus als ik het goed begrijp heb je hier de kaartjes gekocht met de kortingscode en kan je die aan de kassa omwisselen voor een 7-daagse pass? Moet je daar dan extra voor betalen???:D
Groetjes Remco & Vanessa
Code is niet meer geldig......