Hahahaha ik vrees dat ikzelf zelfs van de non-spinning version nog supermisselijk word.....
Afdrukvoorbeeld
Hahahaha ik vrees dat ikzelf zelfs van de non-spinning version nog supermisselijk word.....
Ik werd in ieder geval kotsmisselijk van de spinning versie. Ik weet eigenlijk wel dat ik niet tegen spinnende attracties kan, maar ik was toch eigenwijs... Ik moest echt bijkomen na die attractie! Ik was tijdens de rit ook zo "out", dat ik niet eens zelf op de knopjes heb gedrukt :D
Volgend jaar ga ik de groene versie wel een keer uitproberen.
Dit is de enigste attractie die ik heb overgslagen, durfde het echt niet aan.
Het is een ervaring die je een keer moet delen. Het is een simulatie van een raketlancering. Best wel pittig, ik heb hem gedaan maar ik ga geen tweede keer.
Je zult het dus zelf moeten ervaren.
Is de softe versie te vergelijken met Star Tours in Disneyland Parijs ??
Ik zal nooit in een rollercoaster gaan, maar die simulatoren vind ik schitterend. De spinning versie lijkt me ook te heftig.
Mission space wordt gesponsord door m'n werkgever (HP) en er is zelfs een VIP room waar je als werknemer naar binnen mag. Ik mag dit dus eigenlijk niet missen, maar ik heb geen zin om er ziek uit te komen...
Gr,
Rien
Yup, volgens mij wel te vergelijken met Star Tours. Alleen is de ruimte waar je in zit wat kleiner, voor sommigen misschien wat te klein (claustrofobisch?).
Het gaat in ieder geval om een ruimtereis die wat beweging kent en ook wat dingen die verkeerd gaan en dus wat "hobbels" opleveren.
De "harde" versie vond ik overigens fantastisch!! Volgende maand ga ik er weer in! Da's een zekerheid! Maar mijn eegaatje en zoon ... denk het niet. Ik geniet er niet minder van.
Tip: Bij twijfel doe je eerst de groene versie, en als je het leuk vindt en meer "thrill" aankunt doe je de rode versie.