Re: Waar kan je tegen aan lopen bij het afhalen van je auto
De auto moet minimaal uit dezelfde klasse komen of hoger. Een 2 deurs auto is vrijwel nooit aanwezig. Hiervoor krijg je meestal gelijk de 4 deurs versie aangewezen. Dit is een klasse hoger dan de 2 deurs. Je mag de auto weigeren als hij vies, kapot of van een lagere klasse is.
Op sommige luchthavens staan ze per klasse en mag je er een uitkiezen. Op andere luchthavens krijg je een vak toegewezen waar je auto staat.
Succes.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ebelix
Op sommige luchthavens staan ze per klasse en mag je er een uitkiezen. Op andere luchthavens krijg je een vak toegewezen waar je auto staat.
Succes.
Bedankt voor de snelle reactie!
Is het jou bekend hoe dit bij Alamo bij Miami Airport geregeld is?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ebelix
Succes.
Hoe is dat geregeld in fort Lauderdale?
Helaas kan ik je hierbij niet helpen. Ik heb helemaal geen ervaring met Fort Lauderdale en op Miami heb ik alleen ervaring met Dollar (vak met 1 auto) en Hertz (vak met 1 auto). Wat betreft Miami is wel 5 jaar geleden. Hoe het nu is weet ik niet.
Ik heb op advies van Guus even een e-mail gestuurd naar Alamo om te informeren welke autp's er nog in deze klasse thuishoren.
Blijkt dat de Chevrolet Impala in dezelfde klasse thuishoort als de 2-deurs Pontiac Grand Prix.
Ben benieuwd welke ik krijg aangeboden bij Alamo.......
Je hebt zelfs kans op een cheverolet Monte Carlo.
Je kan er nooit van uit gaan welke auto je krijgt toegewezen. 2 deurs zijn een zeldzaamheid. Van alle keren (8 keer) dat ik een twee deurs heb besteld heb ik maar 2 keer daadwerkelijk een 2 deurs gekregen.
Focus je niet te veel op een type auto.
Nou, het gaat mij gewoon om het feit dat ik een type auto krijg, althans uit die klasse, die ik geboekt heb. Het zou natuurlijk niet eerlijk zijn als ze je voor een bepaalde klasse laten betalen en je dan een auto meegeven welke in een lagere klasse valt. Daarom heb ik dus even contact opgenomen met Alamo......
Die oplaadstekkers voor een gps, passen die ook op Amerikaanse auto's?
Als je met "die" een gewone sigarettenaanstekerplug bedoelt: Ja.
Knaapje
Wij vliegen sinds lange tijd weer op Orlando, zit het verhuurkantoor van Alamo op de airport ? Of moeten we met de shuttle?
Krijg je hier een auto aangewezen of een rij waar je eentje kunt uitzoeken?
Marina