Heb het net geprobeerd maar je moet wel minimaal 3 dagen van tevoren dit doen :(, jammer voor mij dus want ik ga morgen al \\:D/
Afdrukvoorbeeld
Heb het net geprobeerd maar je moet wel minimaal 3 dagen van tevoren dit doen :(, jammer voor mij dus want ik ga morgen al \\:D/
Nog even een vraag over het ophalen van een auto via Alamo (ik heb het forum al doorgespit maar kon geen antwoord vinden). Wij overnachten eerst in het Courtyard Hotel vlakbij de luchthaven, deze heeft een shuttle service van/naar de luchthaven.
Wij halen de huurauto pas de volgende morgen op. We hebben al een voucher (usa reisen)
Moeten wij ons eerst weer melden op de luchthaven zelf of kunnen we direct naar de afhaallocatie (dan nemen we wel een taxi)? Wat is het adres van de afhaallocatie?
Graag een reactie.
Nee hoor, je kunt gewoon naar het verhuuradres van Alamo gaan en na ff googelen kom je uit op:
3355 Nw.22nd St. Miami, FL 33142
Dank je voor je reactie, ik heb het inmiddels op de kaart gevonden. Dit is vlakbij ons hotel.
We zullen in ieder geval ook gebruik maken van de direct road optie, bedankt voor de tip!
Een paar jaar geleden vroeg de chauffeur van de airportshuttle van het Embassy ons waarom we zonder koffers naar het vliegveld gingen. Toen we vertelden dat we daar op de shuttle naar Alamo zouden stappen, zei hij dat we gewoon konden blijven zitten op het vliegveld. Hij heeft ons vervolgens bij Alamo af gezet.
Hoever is Alamo van de luchthaven of is het direct op de luchthaven?
Ik kom morgen om 21 uur aan in Miami en heb de auto pick-up tussen 21 en 22 uur.
voor ons tzelfde..
ben 3weken geleden daar geweest en landde om 19u savonds op een donderdag...er kwam in 20m tijd maar 1 Alamo bus en wel 10 van concurrerende partijen wat helaas op dat moment (aardig gaar van t vliegen) wel jammer was..
verder idd alles super geregeld!
Hallo, ik heb een vraagje aan de mensen die een convertible hebben gehuurd in Sout Beach bij Alamo.
Ik heb namelijk ook een convertible gehuurd, en vraag me af wat je daar toen gekregen hebt.
Ik heb vernomen dat de Chrysler Sebring meestal als convertible verhuurd word. Maar ben benieuwd of dat ook zo is in Miami South Beach.