Hij kwam net ook via Facebook weer voorbij. De eerder genoemde link werkt weer gewoon.
Afdrukvoorbeeld
Hij kwam net ook via Facebook weer voorbij. De eerder genoemde link werkt weer gewoon.
De kortingsboekjes die je met de bon van http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=17 kunt ophalen, zitten daar de bonnen in die ook op deze pagina staan? Of zitten daar weer andere bonnen in? Maw, 'moet' ik de onderste bonnen ook uitprinten of niet?
Ja, de onderste bonnen zijn los.
De algemene boekjes hebben enkel een X percentage (vaak boven de 100/150 dollar) korting. Let er dus goed op dat je zoveel mogelijk combineert ipv per persoon betalen :)Citaat:
These offers are NOT included in the Coupon Book above. Make sure to select your favorite offers AND voucher above.
He verrek, dat had ik over het hoofd gezien! Thanks! Dat print ik die ook uit. :)
Per persoon betalen zit er niet in, mijn man mag alles aftikken voor ons allemaal whoehahahahaa! ;) Thanks voor de tip!
Wij hebben tijdens onze vakantie 2 Hollister 20% kortingsbonnen gekregen.
Beide zijn nu geldig t/m 4 september.
Wie kan ik hier blij mee maken??
Hoi,
Ik heb al eens een onderwerp gestart over het shoppen en kleding (met name de prijzen en koopjes!!, en waar te koop?)...een onderwerp wat erg in de smaak is gevallen gezien de vele reacties. Wij zijn vanaf 21 januari in Florida te vinden en erg benieuwd naar de koopjes van de forumleden die de afgelopen periode in Florida hebben gezeten/ of er nog zijn.
Kortom,
Wie wil ze delen,.... wat ?..... waar ?? .... en wat heeft het gekost??? OOK de heren zijn welkom!!!
Dank Erik en Rita.
Koopjes... gewoon de Wal-Mart in lopen. Genoeg koopjes te vinden qua kleding, make-up, electronica, games, speelgoed, voedsel...
Onze meiden dragen eigenlijk alleen Converse schoenen, die hier meer dan € 70 kosten. Ze worden dus met hele ladingen in Florida gekocht voor amper $ 20-30. Met name in Lake Buena Vista Factory Outlets en Premium aan Vineland.
Verder... inderdaad loop de Walmart in en er springen zo een heleboel artikelen je winkelwagen in.
Mijn geheim voor true religion jeans en seven for all mankind jeans is neimann & marcus last call ....ja het is zoeken geblazen maaar de moeite waard een jeans voor 50 dollar terwijl ze iets verder in de winkel 150 dollar kosten .
Precies wat Trails zegt, op de Converse zaken zitten zeer grote verschillen. Schoenen in Nederland zo 70 euro. Bij de premium outlets betaalde ik 30 dollar. Shirtjes kosten ook geen drol, heb dus een kast vol shirtjes liggen van vele merken die in NL zo 40+ kosten, en daar voor 15-20 dollar de deur uit vliegen.