en het aantal dagen
Afdrukvoorbeeld
en het aantal dagen
Dat zeg ik; de aantallen 1:3 :-) (ongeveer dan)
Hallo,
Ik ben Joyce en ben getrouwd met Bouke.
Wij gaan 27 februari a.s 14 dagen naar Orlando, we gaan voornamelijk voor de Daytona bikeweek.
Nu vroegen wij ons af of er nog meer motorliefhebbers naar Daytona gaan en of mensen nog tips hebben m.b t ons bezoek aan Daytona, Kissimee en Orlando. het is de eerste keer dat we gaan dus het is helemaal nieuw !!
We hebben er zin in!
Hallo Joyce, ik heb je bericht maar even verplaatst naar een topic wat er al over ging.
Ook wij gaan dit jaar (uiteraard zou ik bijna zeggen) weer naar de Bike Week. Mocht je wat willen weten, lees dan dit topic even door, er staat al veel in.
En als er nog vragen zijn, en die zijn er vast wel, stel ze dan gerust.
Ook kun je nog wel wat halen uit onze reisverslagen, www.dilligaf.nl onder Florida.
Nog een paar weekjes en dan mogen we al weer, en jullie dus ook :-)
joh............volgens mij bedoelde ik Nederlanders.............
Goh volgens mij ben jij echt al heel vaak daar geweest, wat een zaligheid.
Wij zijn fanatiek chopperrijders en dit is DE reis die je een keer meegemaakt moet hebben toch!
Een vraag, hoe zit het met parkeren in Daytona, voor de auto dan, en wordt er veel kleding aangeboden, en dan doel ik meer op motorjassen dat soort dingen, zijn er motorzaken in de buurt waar ze het anders aanbieden.
Ik kom in het mekka van de bikers terecht geloof ik... Zijn er dingen die we beslist wel of juist niet moeten doen??
Ik hoor het graag.....Groeten, Joyce
Zo als ik al zei, een heleboel info staat al in de vorige berichten in dit topic.
Parkeren is betaald, maar er is plek zat. Je wilt niet weten wat je er allemaal kunt kopen.
Must sees zijn Destination Daytona, Main Street en nog een duizend dingen.
Houdt rekening met veel kilometers, de Bike Week is nog al verspreidt.
In het welcome-center, tegenwoordig in Beachstreet, ligt tijdens Bikeweek een gastenboek dat jaarlijks wel door zo'n 30 Nederlanders wordt getekend
In Mainstreet is elke winkel, behalve de kapper en een fotowinkel, omgebouwd als bikershop, bekijk eerst alle aanbod voor je iets koopt.
Wat ik beslist ieder jaar ga doen is Iron Horse en surroundings,Broken Spoke ed
Goede muziek gezellige sfeer
Om daar gratis te parkeren sla je vlak voor de verkeersopstopping bij het tankstation linksaf.
http://maps.google.nl/maps?f=d&sourc...,0.076475&z=14
Rijd ook een keer door Mainstreet, later in de week mag dat ook weer per auto.
Om daar gratis te parkeren kun je kijken of er bij "B"(zie kaart) nog plaats is, natuurlijk meestal niet
Naar Mainstreet moet je dan over de brug en ook de harleyshop en het welcome center zijn van hier op loopafstand.
Vooral de eerste keer is Bikeweek een ongelooflijke ervaring met als nadeel dat daarna de Europese bikerfestivals allemaal nogal tegenvallen.
Ga ook langs bij de Fleamarket op de Tomoka Farms road, tijdens bikeweek de hele week open
Het is tegenwoordig zo commercieel dat ik niet echt weet of je het nu het mekka van de bikers of het mekka van de wannabe lawyer biker moet noemen.
Tegenwoordig rijdt er wel ERG veel DUUR chroom rond dat waarschijnlijk maar een aantal keren per jaar op de weg komt (en het word ook wel trailer week genoemd).
Maar toch, het is nog steeds leuk.