Re: Postpakket opsturen vanuit Florida
Hallo, ook ik koop regelmatig via Ebay Canada of Usa en de meeste pakketten worden als "gift" verstuurd. Niet ieder pakket wordt eruit gepikt, je moet net pech hebben.
Ik moet zeggen dat ik de verzendkosten mee vind vallen, al weet ik n iet wat hele zware pakketten kosten. Zelf ga ik dat even uitzoeken in juli als ik in Florida ben.
En ik ga voor Uggs voor mezelf en mijn meiden en zelfs mijn man wil de stoerdere leren uitvoering, Heerlijk warm!
Shabbysue
Re: Praktische vraag: brief posten?
Er zijn in Florida genoeg postkantoren hoor google maar eens op post office orlando http://www.google.nl/search?q=post+o...ient=firefox-a
Ga naar de Walmart aan de 192 in Kissimmee. Daar staat midden voor het pand een blauwe bak met USPS erop, dat is dus de brievenbus. Klep openen, brieven/kaarten erin kieperen en klep dicht. Klaar!!
Ziet er ongeveer zo uit:
http://img22.imageshack.us/img22/777...d4cf942fm0.jpg
Overigens zijn er in de Disney-parken ook brievenbussen. Die zijn een stuk kleiner en hangen meestal aan een lantarenpaal of zo. Als je die niet kunt vinden kun je je kaarten ook gewoon afgeven bij Guest Services. Zij zorgen er dasn voor dat ze met de post meegaan.
Naar een postkantoor of opzoek naar de blauwe bus? ha ha
Als je een brievenbus bij je huis hebt, kan je daar gewoon je uitgaande post aanhangen, wij hangen het aan de buitenkant van onze brieven bus en de postbode neemt het dan mee.
Ik heb nog nooit een brievenbus gehad bij de gehuurde villas!
Wat wij de laatste jaren doen, is via Hallmark, Greetz of TNT een kaart sturen met een foto die we op vakantie gemaakt hebben. Je zoekt ergens een internet pc en zorg ervoor dat je een kabeltje bij je hebt om de foto van je digitale camera te halen. Het leuke is dat er echt een foto van jouzelf op komt te staan en dat het de volgende dag aankomt.
Gewoon afgeven in je hotel?
Als je in een hotel blijft tenminste.
Hallo
Postzegels kun je overigens het beste op het postkantoor kopen.
Dan betaal je wat op de postzegel staat.
Als je bij een winkel postzegels koop, zijn ze altijd duurder.
Groetjes Peer