Hoi Monique,
Wij vertrekken 20 Juli (dag voor Nicole's verjaardag) naar New York en waarschijnlijk vanaf 26 Juli weer richting Floirda waar we tot 18 Augustus blijven.
Weer een heerlijk lange vakantie :cool:
Afdrukvoorbeeld
Zojuist geboekt, AirBerlin, Düsseldorf - Ft Myers, 2 volwassenen en 1 kind (9 jaar), heen 4 augustus 2015, terug 25 augustus 2015. Totaal: € 1925. We hadden de service card al geboekt (á €119), dus vrije stoelkeuze en 2x32 Kg bagage.
Ik heb ook geboekt :D Dusseldorf - Ft Myers; heen 21 juli en terug 4 augustus (rekening houdende met vakantieverschillen in scholen en universiteiten was dit de enige mogelijk); 5 personen voor 3800 euro. Wat een heerlijk vooruitzicht weer :D
Zeker een heerlijk vooruitzicht! Wij zijn ook aan het kijken maar wij komen niet op die prijzen van jullie uit. Wij willen echt van AMS naar MCO. We blijven kijken natuurlijk. Want we gaan zeker :D
De vluchten vanaf Amsterdam zijn al duurder richting Florida, en volgens mij zijn momenteel alle vluchten richting MCO duurder. Dusseldorf/Brussel/Parijs-MCO komen allemaal hoger uit dan richting Miami of zoals wij doen Ft Myers. Ik vind 200-300 euro per ticket een enorme besparing ! Wij kiezen ervoor om 1-2 nachten aan de Golfkust te blijven, maar als het zou moeten dan is Ft Myers-Orlando prima aan te rijden.
Ik vind het erg slim! Bij ons is het puur gemakzucht hoor.
Inderdaad. Af Amsterdam is het vaak duurder en MCO spant altijd de kroon qua tarief. Met genoeg alternatieven eromheen zou ik het wel weten.
in het hoogseizoen voor lager dan 950 naar MCO ga je vrees ik niet vinden.
Toch blijven we hopen. Hoop doet leven :p
Met het risico dat het alleen nog maar duurder wordt en de goedkope tickets naar omliggende velden ook weg zijn.
Succes evengoed!
Hier wordt ook nog flink gezocht. We willen 1 aug weg tm 25/26 aug. Willen eerst wat dagen naar Miami en dan door naar de Cape Coral ( dat is al geboekt )
Zijn nu aan t kijken of Fort Myers ook goed te rijden is naar Miami.... zoals we er nu tegenaan kijken moet dit kunnen. Iemand ervaring????