Re: Winkel Kissimmee: 's avonds open?
De publix is tot 23u open. Wallmart supercentre op de 192 idd 24u. megagrote winkel. ik zit nu op dit moment in Kissimmee. Je kan dus wel wat inslaan. Goede tip van het water, het smaakt even smerig als het ruikt.
Sommige restaurants mixen water met poeder (frisdranken), ook dat smaakt dan vies... maarja dat leer je vanzelf we'll. Ik bestel geen frisdrank meer bij Applebee's :)
Zodra ik weer in NL ben zal ik wat foto's plaatsen. Het weer is heerlijk, korte broek verplichte kost.
Shopping: Premium Outlets: Verbouwing / uitbreiding?
Toen ik vorige maand in Florida was viel mijn oog op een enorme bouwput waar eerst het grote parkeerterrein aan de voorzijde van de Orlando Premium Outlets was. Ik heb proberen te vinden wat er daar nou te gebeuren staat, maar helaas niets kunnen vinden.
Heeft iemand nadere info?
http://www.chantalsweb.nl/images/P1120279.JPG
Re: Premium Outlets: Verbouwing / uitbreiding?
En ja, dan vind je dus net wat je zoekt:
Orlando Premium Outlets
Orlando, FL
Projected Opening:
Phase II November 2008 - GLA: 436,000 sf
- 114,000 square foot expansion will add more than 35 new designer outlets and a four-level parking garage
Is dit niet waar eerst Dolly Parton's Stampede gevestigd was?
De Dixie Stampede (het gebouw) staat er nog steeds.
Volgens mij, en live search ;-) wordt de parkeerplaats aan de achterzijde hiervoor opgeofferd.
Vandaar waarschijnlijk ook de 4-level parkeergarage.
Volgens mij is er al een gedeelte van de garage open. Ik heb tenminste in het reisverslag van PENPE gelezen dat zij op 7 april de auto in een garage bij Premium geparkeerd hebben.
Deze parkeerplaats aan de achterzijde van de winkels is inmiddels geheel opgeheven. Hiervoor in de plaats is de parkeergarage in gebruik genomen. Er is ook een loopbrug van de garage naar de mall.
Toen wij er in maart waren was het erg rommelig op de overgebleven parkeerplaatsen. Kennelijk kunnen de mensen de parkeergarage nog niet goed vinden of waarderen want er werd (waarschijnlijk europeanen) volop dubbel geparkeerd. De sheriff had er zijn handen vol aan...
Parkeergarage is zoals gebruikelijk, zeer ruim, grote vakken , verschillende liften.