Yep als je bedrag boven de honderd euro is is de kans groot dat je bij moet betalen .
Afdrukvoorbeeld
Nee hoor, boven de 22 euro al! Als je buiten de EU bestelt mag je tot 22 euro invoeren.
Heb ik bij ons in belgie nog niet gehad . Daar zeiden ze vanaf honderd euro . Ofwel heb ik al altijd geluk gehad .
Misschien is het in Belgie inderdaad een ander bedrag, in Nederland is alles boven de 22 euro waar invoerrechten over betaald moet worden, maar dan ook over het hele bedrag (dus niet alleen het bedrag boven de 22 euro) plus over de verzendkosten. Er komt in ieder geval bij Post NL ook nog een 'handling fee' bij.
tjs volgens mij kan het best wel eens goed koud zijn in orlando.
tuurlijk niet zoals hier,maar ik heb toch wel eens de autoramen moeten krabben. en verder gaan ze toch zelf ook wel eens op vakantie.
wij verkopen tenslotte ook sneeuwkettingen, maar die mag je hier toch ook niet gebruiken.
en verder vind dat ze best wel een beetje rekening mogen houden met ons, als niet zo fortuinlijke Europeanen, die wel strenge winter kennen :lol:.
En weet je wat ook lekker goedkoop is..zwangerschapskleding.
Je heb dat wel geen dure merken als Noppies enzo maar als je hier een broek van de Prenatal koopt ben je al gauw €40 kwijt daar kocht ik broeken van $15 of $20, ook gewoon bij de Walmart.
Vond het altijd zo zonde om honderden euro's uit te geven aan kleding die je maar een paar maanden draag en daar is het goedkoop en nog leuke kleding ook.
Ja Stephie en vergeet vooral niet een Foreigner Card bij Macy's te vragen, kan gewoon bij de kassa tegenwoordig. Dan krijg je nog eens 11 procent korting op o.a. kleding.
En Minneke, ik ga haast ieder jaar in december/januari een aantal weken naar Florida, en heb (ik herinner dec 2009 en dec.2010) toch aardig wat kou meegemaakt, zeker in Orlando.