Re: Autohuur: eautohuur.nl
Heb ook nog even gekeken wat het scheelde als ik voor 1 week een auto huur vanuit New York om naar Fort Myers te rijden.
Daar inlever en meteen een andere huur in Fort Myers en dan na drie weken weer inlever in Fort Myers.
Kom ik toch weer 200 euro goedkoper uit.
Die drop off kosten van $500 zitten dus niet bij de prijs inbegrepen maar komen er nog extra bij zoals ik het begrijp.
@ Jen876
Ik heb ooit gelezen dat het in New York ook scheelt waar je huurt(verslag Mattrob) en als je eventueel je auto omruilt in Atlanta voor de laatste weken kan je denk ik ook nog kosten besparen op je drop off kosten.
Groetjes Henke.
Hoi Henke,
Maar als ik in Atlanta de auto inlever en daar weer een auto huur voor verder te rijden naar Florida ben ik weer drop off kosten kwijt in Florida.
Dus ik denk dat ik het goedkoopste uit ben als ik van New York naar Florida rijd daar de auto inlever de drop off kosten betaal.Andere auto huur voor de rest van de vakantie blijf ik toch in Florida en dan de auto weer inlever in Fort Myers.
Blijf dan in Florida en ben dan dus geen extra drop off kosten meer kwijt
Tussen Atlanta GA en Florida zijn er geen drop-off kosten. Zie bijv. usareisen.de.
Heb net gekeken bij usa reisen maar deze site geeft toch $ 300 drop-off kosten aan
bij een rit van Atlanta naar Fort Myers.
Dus dan krijg je eerst de $300 drop-off kosten van New York naar Atlanta en dan de dropp-off kosten van $ 300 van Atlanta naar Fort Myers.
Dan heb je toch niet goed gekeken, dunkt mij :mrgreen:
http://img856.imageshack.us/img856/934/einweg.jpg
De drop off kosten in Atlanta zijn lager omdat je minder miles afstandverschil hebt en hoe dat nu precies zit met New York zou je eens bij Mattrob kunnen informeren.
Groetjes Henke.
Einwegmieten sind mit allen Fahrzeugen möglich, abhängig von der Distanz zwischen Anmiet- und Abgabestation. Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb der Staaten Florida & Kalifornien. Keine Gebühren bei Mieten zwischen Kalifornien, Arizona und Nevada.
Für alle weiteren Einwegmieten gelten die nachfolgenden Gebühren, die vor Ort gezahlt werden müssen.
- 0 bis 200 Meilen 50 US-$
- 201 bis 500 Meilen 100 US-$
- 501 bis 1000 Meilen 300 US-$
- 1001 und mehr Meilen 500 US-$
Bei den genannten Kosten für Einwegmieten handelt es sich um zur Zeit gültige Angaben,die sich im Laufe der Saison ohne Vorankündigung ändern können. Alle vor Ort zu zahlenden Beträge verstehen sich zuzüglich der örtlichen Steuern (Sales Tax).
Bij mij staat het er echt niet tussen zoals je ziet in de gecopieerde tekst van usa reisen
Dat is dan bij Dollar en Hertz. National heeft een fixed price en Alamo is kostenloos.
Daar had ik dus mijn stukje uit het usareisen boek gescheurd.
Vraag me nog steedts af of bij usareisen de dropp off kosten bij de prijs inbegrepen zitten.
Heb ze al een mailtje gestuurdt maar heb er nog geen antwoord op gekregen.
Wil dit wel zeker weten voordat ik ga boeken.